Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Vanaf de jaren 50 had bijna elk huishouden een auto.
    Ja dag jan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Vanaf de jaren 50 had bijna elk huishouden een auto.
      Ja, dat zal wel.
      In 1960 waren er in België ongeveer 600.000 (al naargelang de bron spreekt men ook van 1.000.000) gemotoriseerde VOERTUIGEN; dus auto's, bestelwagens, bussen, vrachtwagens (bromfietsen niet meegerekend).
      In de fifties waren dat er nog een pak minder.
      ​​​​​​ Allesbehalve 'bijna elk' huishouden dus.
      Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 19/11/2019, 07:39.

Comment

• In de jaren 50 reed alleen "mijnheer doktoor" met den auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          In de jaren 50 reed alleen "mijnheer doktoor" met den auto
          Idd! En de notaris, als er ene was in het dorp tenminste. Toen waren er nog geen files
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ja, dat zal wel.
            In 1960 waren er in België ongeveer 600.000 (al naargelang de bron spreekt men ook van 1.000.000) gemotoriseerde VOERTUIGEN; dus auto's, bestelwagens, bussen, vrachtwagens (bromfietsen niet meegerekend).
            In de fifties waren dat er nog een pak minder.
            ​​​​​​ Allesbehalve 'bijna elk' huishouden dus.
            Oeps, dan heb ik een beetje overdreven. Thanx voor het corrigeren

Comment

In de jaren 50 reed alleen "mijnheer doktoor" met den auto
              En de slager en die van de foor

Ff gaan googlen, en vanaf de jaren 60 is blijkbaar pas de boom gekomen. In de jaren 50 was er in de VS al een bezit van 50% van de gezinnen van een wagen, terwijl dat in Nederland nog maar 5% was. Toch interessant om eens te googlen

Comment

• Ik denk dat we al eind jaren 60 of zelfs begin jaren 70 waren eer je kon stellen dat de meeste gezinnen 1 auto hadden. Hier in BE uiteraard. Ik heb het niet zelf meegemaakt (geboren 1978 ) maar auto heeft er van kinds af altijd ingezeten en ik herinner mij wel "auto-gesprekken" met m'n ouders over "hunne tijd" (jaren 50-60)

Comment

Ik denk dat we al eind jaren 60 of zelfs begin jaren 70 waren eer je kon stellen dat de meeste gezinnen 1 auto hadden. Hier in BE uiteraard.
                  Straffe evolutie hé.
                  Mijne pa had er ene om mee te rijden en meestal nog 2 zonder nummerplaat voor de deur Weet nog in de tijd dat m reed met de Capri en dat er voor de deur nog ne auto BAR8 en ne Kever stond.

Comment

• Kan iemand mij helpen krijg dit niet open ?

Comment

• Daarvoor is er het feedback topic.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Daarvoor is er het feedback topic.
                        Kan je het dan naar daar verplaatsen .

Comment

• Dat is een quote in een post die niet meer bestaat. Die gaat dus nooit open gaan.
                          Gewoon op de negeerknop klikken

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Waar is die post dan naartoe Atenza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                              Waar is die post dan naartoe Atenza?
                              Gewist....

Comment

• Wat stond er dan wel in , ben vandaag druk bezig geweest en geen tijd gehad hier iets te komen lezen.

Comment

Wat stond er dan wel in , ben vandaag druk bezig geweest en geen tijd gehad hier iets te komen lezen.
                                  Ni aantrekken, heb het ook al gehad, gewoon negeren.

Comment

Wat stond er dan wel in , ben vandaag druk bezig geweest en geen tijd gehad hier iets te komen lezen.
                                    Maar maak u daar toch niet druk in, het is gewist en daarmee basta.

Comment

• Nee ben christelijk opgevoed en volg graag het reilen en zeilen van de paus.

Comment

• Nu ja bedankt voor de hulp want dat rood ambetant bolleke is nu tenminste weg

Comment

• Woensdag naar Aldi geweest, grote parkeerplekken, was 's avonds dus rustiger. Komt er toch iemand naast mij staan die zijn deur in de mijne kletst. 5-600 euro schade hopelijke nrplaat op camerabeelden. Heeft er nog met zijn vingers over liggen wrijven. Had me speciaal wat meer naar links gezet omdat er toch parkeerplek genoeg was zodat die rechtse naast me meer plek had om in te stappen. Komt er natuurlijk nog ene (die dan voor mij aan de kassa stond met een karton pilskes) in dat smal plekje met zijn Audi Q7

Comment

Working...
                                          X