Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Ergste is dan nog dat die amateurs op het verkeerde huis schieten
Deze ook:
In de Neerhoefstraat Berendrecht is zondagochtend een aanslag op een woning gepleegd. Er werden ook twee wagens in brand gestoken.
Ze moest het buurhuis hebben, dan hebben ze maar de auto van de stiefbroer van mijn wederhelft in de fik gestoken..BMW X5 45e
Comment
-
't Is daar fijn in Antwerpen.
Top 5 van filesteden ter wereld.
Van de ongezondste lucht van Vlaanderen.
Drugshoofdstad van Europa.
De meest bescheiden bevolking van Vlaanderen ;-)
Amper Nederlands op straat.
When can I move?
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
When can I move?
[/QUOTE]
Gij kunt daar niks komen doen "strandjanetten met ne elentrieken vlo willen ze daar niet"
binnen de twee dagen schijt jij uwe pamper vol en spurt je met u elentrieken kanon terug richting "bachte de kuppe"
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Iets meer on-topic: het parkeerbeleid in Antwerpen is ook een drama. Of je moet al geluk hebben dat je bestemming dicht bij een tramlijn ligt die met een park & ride in verbinding staat; de andere parkings liggen binnen de ring zodat je eerst heerlijk kan meegenieten van de verkeerschaos :pVW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenwil er nog wel een gewone vlaming langer dan 1 uur vertoeven in multikulstad? elentrieken vlo of ni?
of nog beter heel Europa is vergeven , en ofwel kruip je in u schulp , ofwel probeer je het negatieve om te zetten in iets positief , bv zoals die huisbaas van leuven , die heeft lekker zijne kost verdiend, ongeacht dit moreel verantwoord is of niet chapeau voor dees familie, lekker de rekening gespijst .
Ik zelf heb geen kinderen , ben ondertussen 50 jaar en god zijdank moet ik niet lijdzaam toezien hoe alles naar de kloten gaat .
Tegen woordig leren ze de kids op school arabisch, als er een reklame paneel verschijnt moet er minstens ne bruine of gekleurde bij staan , zie maar naar de lijn , , over laatst zelfs reklame van totale met ne neger aant stuur .
In leuven hebben ze ne aboeba kabila als burgemeester , gisteren keek ik even op tv in nederland (arhnem ) ook en zo kan ik nog uren doorgaan
Nog 20 jaar en de "witte" hebben in EUROPA niks meer te zeggen , dragen u kinderen de jongens ne baard en de vrouwen een vod op hunne kop .
ik weet dat ik veel zever verkoop maar geloof me wat ik nu schrijf gaat uitkomen .
arm arm arm belgie .
Maar der is hoop :-)) ne trump of twee in Europa , of ne goeie oorlog een paar miljaard naar de eeuwige jachtvelden en alles gaat beter .
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
ik denk dat je in belgie mag gaan wonen waar je wilt ,zelfs de leopold lippens kan ze niet tegen houden , hier loopt het ook al vol met theedoeken
of nog beter heel Europa is vergeven , en ofwel kruip je in u schulp , ofwel probeer je het negatieve om te zetten in iets positief , bv zoals die huisbaas van leuven , die heeft lekker zijne kost verdiend, ongeacht dit moreel verantwoord is of niet chapeau voor dees familie, lekker de rekening gespijst .
Ik zelf heb geen kinderen , ben ondertussen 50 jaar en god zijdank moet ik niet lijdzaam toezien hoe alles naar de kloten gaat .
Tegen woordig leren ze de kids op school arabisch, als er een reklame paneel verschijnt moet er minstens ne bruine of gekleurde bij staan , zie maar naar de lijn , , over laatst zelfs reklame van totale met ne neger aant stuur .
In leuven hebben ze ne aboeba kabila als burgemeester , gisteren keek ik even op tv in nederland (arhnem ) ook en zo kan ik nog uren doorgaan
Nog 20 jaar en de "witte" hebben in EUROPA niks meer te zeggen , dragen u kinderen de jongens ne baard en de vrouwen een vod op hunne kop .
ik weet dat ik veel zever verkoop maar geloof me wat ik nu schrijf gaat uitkomen .
arm arm arm belgie .
Maar der is hoop :-)) ne trump of twee in Europa , of ne goeie oorlog een paar miljaard naar de eeuwige jachtvelden en alles gaat beter .
mvg
Ik hoop echt dat dit niet serieus bedoeld is.
Maar een dergelijke houding, en gedrag gelijk appeltans goedpraten, dat zijn zaken die het probleem zijn in de maatschappij hier. Het draait enkel om uw eigen geld, maakt niet uit op welke manier? Seriously, what the hell.
- Likes 1
Comment
-
-
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk, behalve het extremisme van bepaalde groepen. Natuurlijk erger ik mij dood aan de lakse politieke houding van een aantal partijen. Blind zijn voor misbruik van onze zorgstaat helpt niemand vooruit. Maar geregeld kom ik toch een bruine tegen die het goed meent. Veel koeriers ook, en toch wel in grote mate vriendelijk. En die werken.
Ik heb wel een afkeer gekregen van religieuze symbolen, en godsdienst in het algemeen. Het is nu eenmaal zo dat de islam er serieus ingebakken zit, en dat sommige van de kromme waarden die een aantal gelovigen verkondigen niet aan mijn standaard voldoen. Dat zet dan weer kwaad bloed. Op zich heb ik niets tegen multicul, maar het mag zeker niet opdringerig worden, of aanleiding geven tot het claimen van bepaalde rechten.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
Wtf is racisme en houding tov uitbuiters en profiteurs is me da nu?
Ik hoop echt dat dit niet serieus bedoeld is.
Maar een dergelijke houding, en gedrag gelijk appeltans goedpraten, dat zijn zaken die het probleem zijn in de maatschappij hier. Het draait enkel om uw eigen geld, maakt niet uit op welke manier? Seriously, what the hell.
elk woord dat ik geschreven heb komt
recht uit mijn hart en ziel
vind van
mij wat je wilt veeg daar mijn klos aan
al die rotte nest dat naar Europa komt word den ondergang van u eigen KINDEREN
En wat betreft de familie van leuven groot gelijk
trouwen wat liggen die apen hier te zagen
in chiukoekoe leven ze onder een zeil
hier krijgen ze een luxe appartement
als je de vergelijking maakt toch dus wat ist probleem ?
@ order
je schrijft dat je goei tegen komt , wel al die van post nl of koeriers diensten die hebben lak aan alles pinkers voorrang van rechtstreeks heel de reutemeteut vegen die compleet hun gat aan
Comment
-
nog ff wat veralgemenen
heel mijn haven staat ondertussen ongeveer recht op de instroom van jonge multikul...onze bleekneuzen halen hun neus op voor technische profielen en studeren zachte menswetenschappen waar ze de straten mee plaveien onder het motto - ze moeten doen wat ze graag doen - en als ze dan geen job vinden, want de mismatch studeren/vacatures blijft, eerst een sabbatjaar, en dan gaan we wel wat anders op ons gemak studeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk vind het nog wel meevallen eigenlijk, behalve het extremisme van bepaalde groepen. Natuurlijk erger ik mij dood aan de lakse politieke houding van een aantal partijen. Blind zijn voor misbruik van onze zorgstaat helpt niemand vooruit. Maar geregeld kom ik toch een bruine tegen die het goed meent. Veel koeriers ook, en toch wel in grote mate vriendelijk. En die werken.
Ik heb wel een afkeer gekregen van religieuze symbolen, en godsdienst in het algemeen. Het is nu eenmaal zo dat de islam er serieus ingebakken zit, en dat sommige van de kromme waarden die een aantal gelovigen verkondigen niet aan mijn standaard voldoen. Dat zet dan weer kwaad bloed. Op zich heb ik niets tegen multicul, maar het mag zeker niet opdringerig worden, of aanleiding geven tot het claimen van bepaalde rechten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog ff wat veralgemenen
heel mijn haven staat ondertussen ongeveer recht op de instroom van jonge multikul...onze bleekneuzen halen hun neus op voor technische profielen en studeren zachte menswetenschappen waar ze de straten mee plaveien onder het motto - ze moeten doen wat ze graag doen - en als ze dan geen job vinden, want de mismatch studeren/vacatures blijft, eerst een sabbatjaar, en dan gaan we wel wat anders op ons gemak studeren
alles op de jeugd steken is een beetje te makkelijk,de opvoeding komt van....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten(ge kunt technische profielen ook in hogeschool of unief studeren he, die multikul waarover ik spreek zijn allemaal ingenieurs of graduaat)
geen Vluchteling probleem
geen 800.000 vl belang kiezers die ontevreden zijn
in België is alles peis en vree
sukkelaar
Comment
-
dat heb ik niet gezegd dat de problemen van de baan zijn, die bepaalde multikul, naast de koeriers zonder pinkers en de doppers/profiteurs
ik redeneer hetzelfde als gij overigens, ik zie de toekomst niet al te best in, ook het milieu en de pensioenen
maar erover zagen heeft toch geen zin
en als er iets postief is mag dat ook gezegd, naast dat negatieveLast edited by bobo; 10/12/2019, 17:02.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Ik zal u uit u lijden verlossen
elk woord dat ik geschreven heb komt
recht uit mijn hart en ziel
vind van
mij wat je wilt veeg daar mijn klos aan
al die rotte nest dat naar Europa komt word den ondergang van u eigen KINDEREN
En wat betreft de familie van leuven groot gelijk
trouwen wat liggen die apen hier te zagen
in chiukoekoe leven ze onder een zeil
hier krijgen ze een luxe appartement
als je de vergelijking maakt toch dus wat ist probleem ?
@ order
je schrijft dat je goei tegen komt , wel al die van post nl of koeriers diensten die hebben lak aan alles pinkers voorrang van rechtstreeks heel de reutemeteut vegen die compleet hun gat aan
Zo kunnen we bezig blijven he. Tip van de dag : frustreer uw wat minder. Beter voor de gezondheid.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Zo kunnen we bezig blijven he. Tip van de dag : frustreer uw wat minder. Beter voor de gezondheid.[/QUOTE]
En eigenlijk heb je hier GROOT gelijk , maar ja ik kan mij daar dik inmaken
Maar toch ben ik heel blij dat ik geen kinderen heb, want dat worden sukkelaars (groen links ) word den ondergang van Europa of de bom moet dringend ontploffen
Comment
Comment