Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Betalen om te kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
natuurlijk begrijp ik de essentie,maar daarom moet je er nog niet mee akkoord gaan he,
willen en kunnen betalen,inderdaad vooral WILLEN.....
Simpel toch.
Dat is ook de reden waarom je op de stand van Porsche alleen binnenkomt met een uitnodiging. Wat hebben ze er bij Porsche aan dat het petjesvolk hun sigarenaanstekers kolt pikken en de zetels vuil maakt.... laat die toch doen, je koopt dat toch niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
De ene al een beetje meer dan de andere. Betalen doen we allemaal.
Ook iemand die salons en andere konsoorten aan zich laten voorbij gaan ?
Comment
-
Nee, die niet.
Maar daar gaat het hier toch niet om?
Ik snap Geert wel hoor...
Als ik echt goesting had om naar het salon te gaan om op m'n gemak zoveel mogelijke auto's te gaan bekijken zonder het grote publiek dan zou ik er ook gerust 60€ ipv 15€ voor over hebben hoor...
Ik ben vorig jaar op uitnodiging op de eerste dag geweest, het parkeren vond ik een ramp en eenmaal binnen vond ik het niet echt minder druk dan op andere dagen. Ok, een ander soort publiek, dat dan weer wel...
Zelf ga ik meestal voor de motoren, en dan hoef je echt niet op een speciale dag te gaan. Gewoon op een doordeweekse dag 's morgens op tijd aanwezig zijn en meteen de hal van de motoren induiken. Daar wordt het pas vanaf de namiddag druk en dan loop ik meestal snel nog eens langs de favoriete automerken en rond een uur of 2 zit ik al terug in de auto om de files voor te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A.S.Moto Bekijk Berichten
Nee, die niet.
Maar daar gaat het hier toch niet om?
Ik snap Geert wel hoor...
Als ik echt goesting had om naar het salon te gaan om op m'n gemak zoveel mogelijke auto's te gaan bekijken zonder het grote publiek dan zou ik er ook gerust 60€ ipv 15€ voor over hebben hoor...
Ik ben vorig jaar op uitnodiging op de eerste dag geweest, het parkeren vond ik een ramp en eenmaal binnen vond ik het niet echt minder druk dan op andere dagen. Ok, een ander soort publiek, dat dan weer wel...
Zelf ga ik meestal voor de motoren, en dan hoef je echt niet op een speciale dag te gaan. Gewoon op een doordeweekse dag 's morgens op tijd aanwezig zijn en meteen de hal van de motoren induiken. Daar wordt het pas vanaf de namiddag druk en dan loop ik meestal snel nog eens langs de favoriete automerken en rond een uur of 2 zit ik al terug in de auto om de files voor te zijn.
Normaal ga ik in de week en net voor het opengaat en dan valt het idd nog wel mee, ga ik eerst kijken naar wat ik wil zien, iets na de middag ben ik alweer weg dan.
Eerste keer vip, ik zie wel of het bevalt, indien wel zal ik het nog doen, indien niet ja dan doe ik het gelijk anders, we zien wel.
Comment
-
Ik ben ook zo ene. Tot enkele jaren gelden gingen wij altijd naar facts Gent en daar kocht ik de early bird tickets voor ons alle 4. Dat ging maar over 2-3 uurtjes op uw gemak zijn in de voormiddag, en de beste stuks kunnen kiezen. Dat mocht gerust wat kosten. Nu ga ik naar al die zaken niet meer, ook geen autosalon. Steek mij op de moeite en de evolutie van de recente wagens boeit mij niet op dat niveau om te gaan kijken. Dan ga ik in het seizoen liever eens naar een meeting, daar staat meer spul naar mijn zin.Last edited by order66; 05/01/2020, 11:11.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
We hebben het is meegemaakt, maar het zal ook de eerste en de laatste keer geweest zijn... 1000 kaarten, waarschijnlijk +10 000 man aanwezig. Maw, de avant premiere van het autosalon is zijn geld niet waard! Sommige merken waren zelf afgesloten??? WTF??? Daar waren ze dan gezellig aan eten en drinken en ik die kom voor de wagens kon er zelf niet bij... deze stonden daar gewoon helemaal alleen te wezen... en daarvoor moet ik dan 60€ betalen???
Bij de dreamcars wel op gemak kunnen rondkijken, maar was dan ook in het begin, tegen 21u liep daar eigenlijk zoveel volk als op een gewone dag.
Maw, voorlopig de laatste keer dat ik ga, daar op u gemak rondlopen zal er nooit inzitten denk ik en als ik nog ga zal het zijn zoals anders, op een dinsdag of donderdag en dan vanaf dat het opengaat.
Heb wel wa foto's getrokken, maar een Autosalon 2020 topic tot nog toe niet tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenWe hebben het is meegemaakt, maar het zal ook de eerste en de laatste keer geweest zijn... 1000 kaarten, waarschijnlijk +10 000 man aanwezig. Maw, de avant premiere van het autosalon is zijn geld niet waard! Sommige merken waren zelf afgesloten??? WTF??? Daar waren ze dan gezellig aan eten en drinken en ik die kom voor de wagens kon er zelf niet bij... deze stonden daar gewoon helemaal alleen te wezen... en daarvoor moet ik dan 60€ betalen???
Bij de dreamcars wel op gemak kunnen rondkijken, maar was dan ook in het begin, tegen 21u liep daar eigenlijk zoveel volk als op een gewone dag.
Maw, voorlopig de laatste keer dat ik ga, daar op u gemak rondlopen zal er nooit inzitten denk ik en als ik nog ga zal het zijn zoals anders, op een dinsdag of donderdag en dan vanaf dat het opengaat.
Heb wel wa foto's getrokken, maar een Autosalon 2020 topic tot nog toe niet tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenWe hebben het is meegemaakt, maar het zal ook de eerste en de laatste keer geweest zijn... 1000 kaarten, waarschijnlijk +10 000 man aanwezig. Maw, de avant premiere van het autosalon is zijn geld niet waard!
Dat het zelfs op zo'n dag heel druk kan zijn had ik u al verteld he... Was vorig jaar ook al zo, gelukkig had ik toen een kaart gekregen en heb ik ze niet moeten kopen... :-)
Het zal er altijd druk zijn, best idd op een dinsdag of donderdag gaan, vanaf de opening meteen naar de voor u meest belangrijke merken en dan valt het allemaal nog wel mee.
Als ik naar de motoren ga vind ik het alvast altijd wel meevallen zo meteen na de opening, het grote publiek komt toch vooral voor de auto's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
Comment
-
Femke is 32 en een rasecht, ongefilterd Kempenkind. Ze is getrouwd met Mathias, die ze ontmoette op het dak van haar moeder - lang verhaal - en mama van Amedee, een rock-’n-rollkleuter van anderhalf. Ze verkoopt bier om de kost te verdienen, waarmee ze vooral het eten van haar (pleeg)katten en konijnen betaalt. Om van de vogels, kippen en vissen nog maar te zwijgen. Ze is een 40’s- & 50′s-lover (hallo, opvallende lippenstift), is zot van eten en nog zotter van mooie woorden. Op NINA.be schrijft ze elke week haar gedachten van zich af.
Hmm wree herkenbaar
Comment
-
staat bol van vooroordelen
ik denk eerder dat de jonge dame wat problemen heeft
Comment
-
Hahahaha, leuk geschreven. Zit toch veel waarheid in maar vooral heel herkenbaar.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Wandelaars op georganiseerde wandeltochten. #djeezus
Bij deze hebben wielertoeristen afgedaan als hooligans van de weg (ik ben er zelf ééntje) en gaat die eer naar wandelaars.
Ik kwam vandaag terecht op wegen die ook door hele hordes wandelaars gebruikt werden. Na enkele kilometer gefrustreerd m'n uitgestippelde route (op de fiets) maar verlaten.
Oversteken zonder kijken waardoor fietsers en auto's vol in de remmen moeten, een wandelend slalom parcours vormen, de hele breedte van de eg innemen en roepen als ze even moeten uitwijken,...
Het toppunt was echt dit: ze wandelen (zoals het hoort) aan de kant van de weg in tegenovergestelde richting. Met drie naast elkaar. Dus ik stop omdat er een tegenligger (auto) komt. Ik sta dus stil aan mijn kant van de weg. Zij steken en masse en zonder een blik achterom naar de andere kant van de weg over waardoor de auto vol moest remmen. En je moet geen opmerking maken of je krijgt de volle laag.
Wat is dat toch met mensen in groep? Wordt dan automatisch een deel van het brein uitgeschakeld of zo??Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment