Wel, succes met je gezondheid dan toch wel. Als dat tegenzit is het de minste van allemaal. De rest wordt bijzaak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
T
Nu, als al die lonen zo laag liggen, waarmee worden dan al die dikke auto's betaald. Ik ga heel eerlijk zijn, maar als ik geen firmawagen had, dan zou ik zeker en vast niet met dezelfde auto rijden. Dat heb ik er in elk geval niet voor over.
eindelijk eens iemand die er eerlijk over is
- Likes 1
Comment
-
En zullen we nu overschakelen op volgend forum ?
Politics.be, het politieke forum van het land. Je kan er terecht voor interessante politieke debatten met honderden andere gebruikers en van tijd tot tijd kan je er ook discussiëren met bekende politici. Alweer een initiatief van Politics.be! Gegarandeerd 100% onafhankelijk, gegarandeerd 100% vrijwilligerswerk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenNee , politiek vervuild meer of een euro 0 motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn wat doet dat ter zake?
Maar als ge het echt wilt weten, bij De Wroeter, al sinds 2011 ondertussen.
Al ben ik nu al bijna 1 jaar in ziekenverlof, dik tegen mijn goesting, maar niks aan te doen. Om eerlijk te zijn (aangezien we toch in het "eregernissen topic" zitten), dit is momenteel met grootste ergernis van allemaal!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
U zegt? Ik versta deze zin niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Kan ik er iets aan doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Kan ik er iets aan doen?
Comment
-
Hahaha zalig“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Ik hoop het, want ik begrijp niet wat de keuze tussen een meer dat politiek vervuild is en een euro 0 motor hier ter zake doet, net zo min ik enig idee heb heb hoe je een meer politiek vervuilt en wat een euro 0 motor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDan geniet je ook van een soort van vastbenoemd ambetantenaren statuut, anders had je al lang op straat gelegen met zulk een ziektesaldo... .
Ik werk er sinds 2011 en ben nooit ziek geweest, alleen 1 keer 3 weken uit geweest na een operatie.
En ja, ik kan nog altijd buiten vliegen.
Of misschien zal ik gewoon het werk niet meer aankunnen, we zullen wel zien wat het gaat worden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWas dat maar waar, ik ben een simpel arbeiderke in een maatwerkbedrijf (vroeger sociale werkplaats).
Ik werk er sinds 2011 en ben nooit ziek geweest, alleen 1 keer 3 weken uit geweest na een operatie.
En ja, ik kan nog altijd buiten vliegen.
Of misschien zal ik gewoon het werk niet meer aankunnen, we zullen wel zien wat het gaat worden.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenKan je niet 4/5 of halftime starten?
We zullen zien wat het gaat worden.
Een collega die enkele jaren terug geopereerd werd is uiteindelijk ook niet meer opnieuw bij ons gestart omdat het werk te zwaar was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk werkte de afgelopen jaren al maar 4/5de omdat ik 5/5de niet aankon.
We zullen zien wat het gaat worden.
Een collega die enkele jaren terug geopereerd werd is uiteindelijk ook niet meer opnieuw bij ons gestart omdat het werk te zwaar was.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Eerst de operatie nog, dan de revalidatie en daarna zien we wel wat het gaat worden.
Zal allemaal in overleg met de dokters en de werkgever gebeuren.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEerst de operatie nog, dan de revalidatie en daarna zien we wel wat het gaat worden.
Zal allemaal in overleg met de dokters en de werkgever gebeuren.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Een nieuwe ergernis bij automobilisten is de kakofonie aan richtingaanwijzers op voertuigen. Grote, kleine, oranje, rode, statische, dynamische,... Veiligheidsinstituut Vias krijgt regelmatig te horen dat bestuurders niet alle ‘pinkers’ even duidelijk vinden. Het is daarom voorstander van Europese uniformiteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Comment
-
Pinkers zijn pinkers, das toch duidelijk zeker? Wat kan het anders zijn als er links of rechts een lamp pinkt? Ik erger mij meer aan het gebrek aan gebruik ervan!
Wel veel mensen die van hun vak afwijken tegenwoordig, al paar keer geluk gehad door reactie van mij of... vandaag nog zo een klein camion'eken, tikker ging nogal!
Comment
Comment