Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
    Wel veel mensen die van hun vak afwijken tegenwoordig, al paar keer geluk gehad door reactie van mij of... vandaag nog zo een klein camion'eken, tikker ging nogal!
    daarom zou een verplichte - niet uitschakelbare - lane-assist verplicht mogen zijn, in feite
    niet dat je dan niet zonder pinken van vak kunt wisselen, maar ik denk dat het zou helpen herinneren...mss toch...dur de comprenure bestaat ook

Comment

• Dan gaan ze net nog meer naar de smartphone grijpen aja want de auto blijft toch in zijn vak denken ze. Dat de meeste al is beginnen met hun verstand te gebruiken ipv alles over te laten aan technologie.

Comment

Dan gaan ze net nog meer naar de smartphone grijpen aja want de auto blijft toch in zijn vak denken ze. Dat de meeste al is beginnen met hun verstand te gebruiken ipv alles over te laten aan technologie.
        klopt,
        lane assist verplichten,en smartphone verbieden dan maar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

klopt,
          lane assist verplichten,en smartphone verbieden dan maar?
          Een kluisje op het dak van de auto waar de smartphone inmoet verplichten? :p

Comment

• Ik had daarnet zo’n mongool met een bmw voor mijn neus die op de R4 aan het zwabberen was van het eerste naar het 2de vak. Als ik kon voorbijsteken, zag ik zijn gsm vlak voor zijn gezicht omhoog Dan liever lane assist voor dat soort volk. Dikke boetes mogen ook
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
              Ik had daarnet zo’n mongool met een bmw voor mijn neus die op de R4 aan het zwabberen was van het eerste naar het 2de vak. Als ik kon voorbijsteken, zag ik zijn gsm vlak voor zijn gezicht omhoog Dan liever lane assist voor dat soort volk. Dikke boetes mogen ook
              helaas,ondanks alle ontradingscampagnes zie je dat nog dagelijks.
              een kennis is zo ooit ook eens van zijn vak afgeweken,resultaat meer dan 1000 e kosten,en dan mogen ze nog van geluk spreken dat het een paaltje was,en niet een kind bv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
                Ik had daarnet zo’n mongool met een bmw voor mijn neus die op de R4 aan het zwabberen was van het eerste naar het 2de vak. Als ik kon voorbijsteken, zag ik zijn gsm vlak voor zijn gezicht omhoog Dan liever lane assist voor dat soort volk. Dikke boetes mogen ook
                Heb ook zo is ene gezien in een Audi, ook aant zwalpen, veel te traag aant rijden en aan de lichten stond ik naast hem, smartphone hing gewoon met een houder aan het raam en kwam uit naast zijn stuur, stak het in ieder geval niet weg, natuurlijk wel gemakkelijk zo want ja, de smartphone blijft in de houder zitten. Volle aandacht op de smartphone alleszins.

Vergeet niet dat lane assist je tegenhoudt wanneer je moet uitwijken voor iets, kan ook gevaarlijk zijn.

Comment

• Smartphone / GSM het gaat gewoon niet samen met auto rijden . (punt)

en dan gaan constructeurs nog in hun achterlijke nieuwe elektrische rommel het dashboard zo ontwerpen dat je uwe smartphone op het dash moet zetten als infotainmentsysteem (bij citroen AMI oa. )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    Smartphone / GSM het gaat gewoon niet samen met auto rijden . (punt)

en dan gaan constructeurs nog in hun achterlijke nieuwe elektrische rommel het dashboard zo ontwerpen dat je uwe smartphone op het dash moet zetten als infotainmentsysteem (bij citroen AMI oa. )
                    Hangt er vanaf hoe het geintegreerd is. Kan evengoed zijn dat smsjes ed. niet doorkomen tot de wagen stilstaat als die daarin is ingeplugd.

Comment

Heb ook zo is ene gezien in een Audi, ook aant zwalpen, veel te traag aant rijden en aan de lichten stond ik naast hem, smartphone hing gewoon met een houder aan het raam en kwam uit naast zijn stuur, stak het in ieder geval niet weg, natuurlijk wel gemakkelijk zo want ja, de smartphone blijft in de houder zitten. Volle aandacht op de smartphone alleszins.

Vergeet niet dat lane assist je tegenhoudt wanneer je moet uitwijken voor iets, kan ook gevaarlijk zijn.
                      t'zijn niet alleen audi en bmw rijders,hou de camionetten maar eens in't oog.........
                      of madammeke x die de kinderen gaat afzetten aan school(schoon voorbeeld voor de jeugd)
                      geen enkel telefoongesprek,of sms, is zo dringend of belangrijk dat het een ongeval waard is.

Comment

maak daar gerust DUBBELEpunt van

Comment

Wat is het verschil met Mirror Screen of Apple Carplay?
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

t'zijn niet alleen audi en bmw rijders,hou de camionetten maar eens in't oog.........
                            of madammeke x die de kinderen gaat afzetten aan school(schoon voorbeeld voor de jeugd)
                            geen enkel telefoongesprek,of sms, is zo dringend of belangrijk dat het een ongeval waard is.
                            Da zeg ik ook ni, was nu toevallig iemand met een Audi. Ik zie er genoeg met vrachtwagens, camionetten, er zijn er van alle soorten...
                            Maar die met zijn Audi was er wel grat over, zelf toen ik naast em stond bleef em lustig voortdoen.

Comment

• twas niet men bedoeling je terecht te wijzen over die merken hoor,gewoon een vervolg op...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Wat is het verschil met Mirror Screen of Apple Carplay?
                                Geen idee ik heb dien brol niet nodig als ik met de auto rijd ???

Comment

Geen idee ik heb dien brol niet nodig als ik met de auto rijd ???
                                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

is juist beter als gewoon handsfree. Het beste zou zijn als er een smartphone in moet voor je kunt vertrekken en dat de functies beperkt blijven tot de systemen van de wagen. Dan heb je allesinds geen toeren meer zoals "1 oog "op de baan en 1 oog op de smartphone.

Comment

Pinkers zijn pinkers, das toch duidelijk zeker? Wat kan het anders zijn als er links of rechts een lamp pinkt? Ik erger mij meer aan het gebrek aan gebruik ervan!
                                      Wel veel mensen die van hun vak afwijken tegenwoordig, al paar keer geluk gehad door reactie van mij of... vandaag nog zo een klein camion'eken, tikker ging nogal!
                                      Goh ja, er zijn wel auto's met belachelijk kleine pinkers, zeker in het donker als hun gewone lichten voor/achter aan staan. Maar inderdaad, niet gebruiken is een nog groter probleem.
                                      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Goh ja, er zijn wel auto's met belachelijk kleine pinkers, zeker in het donker als hun gewone lichten voor/achter aan staan. Maar inderdaad, niet gebruiken is een nog groter probleem.
                                        Wat mij vooral opvalt is dat vrachtwagens maar weinig verlicht zijn achteraan.

Comment

• zaag-zaag zever-zever, ik ben blij dat ik de antwerpse ring-files minder moet doorstaan door de liefkenshoek te mogen gebruiken op kosten van de baas (anders kan de mens ook niet op zijn personeel rekenen er op tijd te zijn)

maar...nu hebben ze sinds kort beslist:

"Bidirectioneel verkeer wordt NIET meer toegestaan om veiligheidsredenen."

dat er niet meer door 1 tunnelkoker mag worden gereden, wat betekent dat je 4 dagen per maand toch langs de ring moet, ben shiftman en zowel met de vroege als de nacht is liefkenshoetunnel en tijsmanstunnel gesloten voor onderhoud en reiniging, en door wrs een tekort aan volk doen ze ook niet de 2 opeenvolgende tunnels op 1 nacht

dat zijn uiteindelijk veel dagen op een jaar en mijn probleem is dat ik geen borden passeer waarop het gemeld staat en ik te lomp ben om de 4 data in mijn hoofd telkens te prenten...dus kom ik telkens aanrijden en mag ik terugrijden waardoor ik telkens te laat op het werk kom, hehe...wij lossen elkaar af en dan staat collega daar - een beetje - lastig te wachten

en nog een ergernis overmezelf...zag daarstrax een nieuw type - voor mij - honda suv voor het zebrapad stoppen en ik was verdwaasd en wat in gedachten verzonken door omstandigheden naar de neuwe auto aan het zien waardoor ik niet direct zag dat er een madamme de straat overstak...het was nog niet bijna prijs...maar toch goed verschoten

ge moet toch ten alle tijde opletten in de auto...maar gedachten dwalen af en tis rap gebeurd

Comment

Working...
                                          X