Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
Ze kunnen de snelheden wel verlagen, maar iedereen moet uit z'n doppen kijken.
De voetgangers/fietsers moeten ook niet zomaar oversteken waar ze denken dat het hun het beste uitkomt. Gisteren nog een tegengekomen op het drukste kruispunt hier in Stabroek. Die ging rustig met zijn gsm'ke in de hand en hoofd naar beneden door het rood oversteken. Een auto die groen had reed hem voor en die voetganger verschoot zo hard dat die begon te roepen en te tieren en z'n gsm naar de auto smeet.
Zelf in fout zijn maar het wel op een ander steken
Zone 30 aan scholen is perfect te verantwoorden imo, of zoals bij ons gewoon auto's ff weren. Maar 30 voor de rest van de bbk is te traag imo.
Geen ergernis maar een vaststelling van wat vooroordelen. Ik reed in de polder op een iets vlotter tempo dan toegelaten en in tegengestelde richting kwam er net een combi aan. Ik heb nog wat afgeremd maar het viel op dat ik te snel reed. Dus combi zet de blauwe lampen op en houdt mij tegen. Het eerste wat die zei: "ah jongen, met de auto van de papa weg en gaan we eens gas geven".
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Weinig bestuurders remmen voor een verlaging van snelheidslimiet (binnenkomen van bebouwde kom, start zone 30). Enigste reden waarom ze remmen is als er een verkeersremmer/wegversmalling/snelheidsmetend roodlicht,... Enigste wat je doet is diegene die zich eraan hielden afstraffen of zover krijgt dat ze hun laars eraan vegen.
Comment
-
Gisteren eens voor een middenvakplakker gaan middenvakplakken. Heeft hem 5 minuten geduurd voordat hij op inhaalafstand van mij was en heeft hem daarna nog 5 minuten geduurd om te beslissen om eindelijk in te halen via het linkervak waarna hij wonderbaarlijk naar het rechtervak is gegaan (ik dus ook want missie was geslaagd). Volgende afslag moest ik af, laat hij zijn gas los om naast mij te rijden en even zijn ongenoegen duidelijk te maken blijkbaar vinden middenvakridders hun eigen gedrag ook niet leuk.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
wereldvreemd volk.
Weinig bestuurders remmen voor een verlaging van snelheidslimiet (binnenkomen van bebouwde kom, start zone 30). Enigste reden waarom ze remmen is als er een verkeersremmer/wegversmalling/snelheidsmetend roodlicht,... Enigste wat je doet is diegene die zich eraan hielden afstraffen of zover krijgt dat ze hun laars eraan vegen.
had net die ergernis van de tunnels, snachts is dat daar bij werken 50 per uur. op een autostrade he..en op de momenten ik daar passer, doet iedereen dat...zonder trajectcontrole
ook de werken op de n49 van melsele naar antwerpen dat stuk...iedereen rijdt 70
kan ook perceptie zijn, ik ervaar dat alleszins zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ik moet zeggen, en wil niet contrair zijn, dat de limieten laatste tijd, rond mijn kerktoren - en kefkie de zijne - belachelijk goed gerespecteerd worden...ook zone 30
had net die ergernis van de tunnels, snachts is dat daar bij werken 50 per uur. op een autostrade he..en op de momenten ik daar passer, doet iedereen dat...zonder trajectcontrole
Snachts geloof ik dat eigenlijk wel, heb dat op de enkele nachtshiften die ik gedaan heb gemerkt dat er inderdaad veel rustiger gereden word op de paar uitschieters na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
ik moet zeggen, en wil niet contrair zijn, dat de limieten laatste tijd, rond mijn kerktoren - en kefkie de zijne - belachelijk goed gerespecteerd worden...ook zone 30
En het gaat er niet op beteren met de werekn.
De werken op de N49 viel mij ook idd op. Ik reed er vorige week met een camionette, dus niet al te zot. En iedereen hield idd toch een redelijke snelheid aan.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenge moet toch ten alle tijde opletten in de auto...maar gedachten dwalen af en tis rap gebeurd
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenook de werken op de n49 van melsele naar antwerpen dat stuk...iedereen rijdt 70
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Of vol in die plas rijden zodat’t al naar die fietser vliegt?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenOf vol in die plas rijden zodat’t al naar die fietser vliegt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
petit pays, petit esprit, petite voiture“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenOf vol in die plas rijden zodat’t al naar die fietser vliegt?Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Ja, stel je voor wat een held je dan zou zijn'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Ja, stel je voor wat een held je dan zou zijn“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Dan te hopen voor de autobestuurder dat die binnen de 500 meter niet voor het rood staat
Anyway, overgelopen beek, zo van dat bruin vuil water. Geloof me, er had 100 meter verder een licht mogen zijn. De fietser kon afstappen. Door en door nat, modder op z’n wezen, en hij kon allicht z’n ketting weer vetten.
En ja, schiet me dood, ban me, weet ik veel, maar ergens had ik een deugdelijk binnenpretje...'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
Comment