Oorspronkelijk geplaatst door turboslak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote ergernis topic deel IX
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Onlangs in een aflevering van Alloo en de wegpolitie een gelijkaardige situatie, een kettingbotsing van gekomen.
Comment
-
Vrachtwagen die bij schemering met enkel zijn dagrijlichten aan reed, dus achterkant was niks verlicht, levensgevaarlijk op een expressweg (N80) waar je 120 km/h mag.
Gisteren aan een ronde (in Diest) een auto die een U-turn maakte, tegen de richting in dus ...
Daarstraks een traktor die zonder zwaailichten reed, ik dacht dat dat verplicht was? Vooraan had hij wel oranje knipperlichten zag ik later toen ik voorbij kon.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Fietsers die over een aantal jaren via de nieuwe brug de Schelde kruisen, krijgen met wachttijden van gemiddeld een half uur te maken wanneer de brug gesloten is. “Als de brug er ligt, zal die wachttijd waarschijnlijk korter worden. Er komen nog verbeteringen”, zegt Philip Mallants, projectleider van de stad Antwerpen.
35 minuten sluiting? 75 minuten sluiting? En dat 2,5 tot 3 keer per dag? Vlaamse loodsen blijven sakkeren op de geplande fietsbrug over de Schelde, die volgens hen niet te verantwoorden valt.
mooi dus als landmark en voor tourisme en vrije tijd (en das wat waard), te onvoorspelbaar voor forensen...en das jammer, de wachttijden aan de tunnels zijn een grote rem op 'de fiets als alternatief'
Comment
-
dat ze die dan gewoon direct hoog genoeg maken en iedereen content. 't is niet dat ge een zware constructie moet gaan zetten die heel het landschap gaat ontsieren. Als ge ziet wat voor een mooie constructie men heeft gezet bij het fietsen tussen de bomen in Maasmechelen, dan moet zoiets toch ook daar te maken zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Fietsers die over een aantal jaren via de nieuwe brug de Schelde kruisen, krijgen met wachttijden van gemiddeld een half uur te maken wanneer de brug gesloten is. “Als de brug er ligt, zal die wachttijd waarschijnlijk korter worden. Er komen nog verbeteringen”, zegt Philip Mallants, projectleider van de stad Antwerpen.
35 minuten sluiting? 75 minuten sluiting? En dat 2,5 tot 3 keer per dag? Vlaamse loodsen blijven sakkeren op de geplande fietsbrug over de Schelde, die volgens hen niet te verantwoorden valt.
mooi dus als landmark en voor tourisme en vrije tijd (en das wat waard), te onvoorspelbaar voor forensen...en das jammer, de wachttijden aan de tunnels zijn een grote rem op 'de fiets als alternatief'
Comment
-
Ik merk vooral het voetbalstadion op...
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
en de nieuwe flitscamera's zijn trouwens een pak kleiner geworden. En die zie je trouwens niet meer flitsen omdat ze met infrarood werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenen de nieuwe flitscamera's zijn trouwens een pak kleiner geworden. En die zie je trouwens niet meer flitsen omdat ze met infrarood werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Inderdaad, heel mooi initiatief. Het is nu aan de Scheldekaaien van noord tot zuid al prachtig opgewaardeerd voor fietsers en wandelaars, dat zou een mooie aanvulling zijn. Maar zoals je al zegt, voor woon-werk is het niet ideaal. Stel dat je voor een open brug staat. Ze zouden de wat verloederde fiets Kennedytunnel beter ook terug wat heropwaarderen. Met een roltrap als in de Sint-Annatunnel bijvoorbeeld.
Enkele weken geleden nog eens gepasseerd na enkele jaren niet meer aan die kanten te zijn geweest. Wat een triestige bedoeling is dat daar geworden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Ik verschoot daar ook van.
Enkele weken geleden nog eens gepasseerd na enkele jaren niet meer aan die kanten te zijn geweest. Wat een triestige bedoeling is dat daar geworden.
Comment
-
Daarjuist ffkes niet goed va geweest. Hoe kunnen zoveel bestuurders zo ongeduldig zijn dat ze een medewerker van het FAST team, die daar voor onze veiligheid rommel van de snelweg haalt, bijna plat rijden... (amper een meter tussen persoon en voorbij"razende" wagens)
Comment
-
vriend van mij werkt in de wegenwerkensector. Zit dus vaak zijn ding te doen op de openbare weg en ondanks snelheidsaanduidingen wordt er langs hen doorgeraasd op soms maar heel kleine afstand. Die heeft al een paar keer gezegd dat 'm soms blij was dat hij 's avonds heelhuids was thuisgeraakt.
Comment
-
Daar kan ik ook van meespreken, ik heb een tijdje mee geholpen met zwerfvuil op te ruimen langs de gewestwegen van Hasselt. De grote ring, de N80 waren 2 van die wegen, was soms echt levensgevaarlijk.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Fuck, daarstraks toen ik terug naar huis kwam van Hasselt (rond 22h30) 2 auto's die van de afrit van de snelweg kwamen en gewoon door het rood reden
Heeft niet veel gescheeld, gelukkig snel kunnen reageren, anders had dat niet goed afgelopen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenFuck, daarstraks toen ik terug naar huis kwam van Hasselt (rond 22h30) 2 auto's die van de afrit van de snelweg kwamen en gewoon door het rood reden
Heeft niet veel gescheeld, gelukkig snel kunnen reageren, anders had dat niet goed afgelopen.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
Comment