Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb ook moeite met die getallen
    neemt niet weg dat in be de belastingdruk groter is en dat in nl ook niet de centen van de wegentax naar wegen gaan, hun lay-out is eenvoudiger en er hoeft minder geld naar hertekening van de wegen te gaan

Comment

• In Nederland hebben ze ook geen 25 regeringen waar zaken moeten goedgekeurd worden en ze de kassa moeten passeren…
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Daar klopt dus totaal geen hol van.
        Zo kan je natuurlijk elke discussie afblokken.
        Het zou verrijkend zijn mocht je andere (echte) onderbouwde tegenargumenten geven.
        Wat klopt er niet in deze studie? Heb je daar andere berekeningswijzen voor om het tegendeel te bewijzen, of lul je zomaar wat?
        Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 27/06/2021, 09:31.

Comment

• als je regel 1 bekijkt, nl is *1.7, en wij zouden 7 keer meer btw inkomsten hebben op verkoop, onderhoud en herstellingen ...dan moet daar toch veel in't zwart gewerkt worden of gewoon geen onderhoud

Comment

• kom eens kijken langs de N15.....sinds de tolheffing in 2016 enkel nog maar filles van vrachtwagens.
            mijn grootste ergernis is dat Ben Weyts die dat veroorzaakt heeft een upgrade minister post gekregen heeft ipv een executie voor het vermoorden van de zwakke weggebruiker.
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              kom eens kijken langs de N15.....sinds de tolheffing in 2016 enkel nog maar filles van vrachtwagens.
              mijn grootste ergernis is dat Ben Weyts die dat veroorzaakt heeft een upgrade minister post gekregen heeft ipv een executie voor het vermoorden van de zwakke weggebruiker.
              Zijn het schone filles?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het zou verrijkend zijn mocht je andere (echte) onderbouwde tegenargumenten geven.
                Wat klopt er niet in deze studie? Heb je daar andere berekeningswijzen voor om het tegendeel te bewijzen, of lul je zomaar wat?
                Ik lul zomaar wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Zijn het schone filles?
                  wat een onzin.....als jij het normaal vind dat je beboet wordt als je op de snelweg 130km/h rijd je op bepaalde stukken certitude boet hebt maar je wel het beest kan uithangen in een dorpskern.
                  snel die snelwegpesterij voor trucks en auto's opheffen en trager verkeer in de woonwijken.
                  maar die rotzak organiseerde het juist omgekeerd
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten

wat een onzin.....als jij het normaal vind dat je beboet wordt als je op de snelweg 130km/h rijd je op bepaalde stukken certitude boet hebt maar je wel het beest kan uithangen in een dorpskern.
                    snel die snelwegpesterij voor trucks en auto's opheffen en trager verkeer in de woonwijken.
                    maar die rotzak organiseerde het juist omgekeerd
                    Serieus?! Och gij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Er één cijfer wat ik niet begrijp, en dat is de VAT on vehicle sales... Ik dacht dat die in NL veel hoger was dan in B. Volgens die tabel is het maar 1/4...

En wat in Nederland zeker hoger ligt is de "bijtelling", de belastingen die je betaalt als je een bedrijfswagen krijgt, maar waarschijnlijk klasseren ze dat bij de personenbelasting.

Comment

• Vannacht vond iemand het nodig om met zijn Audi R8 V10 als een bezetene door het stadscentrum te racen. Ik denk dat die iedereen wakker gekregen heeft.

Comment

Vannacht vond iemand het nodig om met zijn Audi R8 V10 als een bezetene door het stadscentrum te racen. Ik denk dat die iedereen wakker gekregen heeft.
                          Dat soort mongolen maakt het kapot voor de rest.
                          “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Dat soort mongolen maakt het kapot voor de rest.
                            Ik las vandaag dat die daarna driftend op het marktplein reed terwijl zijn vriend schreeuwend uit het raam hing. Uiteindelijk heeft dit heerschap zijn wagen tegen een boom geparkeerd. Had natuurlijk een glaasje teveel op. Duur ritje. Dronken rijden, niet verzekerd.

Comment

Ik las vandaag dat die daarna driftend op het marktplein reed terwijl zijn vriend schreeuwend uit het raam hing. Uiteindelijk heeft dit heerschap zijn wagen tegen een boom geparkeerd. Had natuurlijk een glaasje teveel op. Duur ritje. Dronken rijden, niet verzekerd.
                              Dat marginaal volk besmeurt de reputatie van rijden met de wagen in het algemeen. Als die kiekens iemand aanrijden is het al helemaal klaar
                              Last edited by order66; 01/07/2021, 23:09.
                              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Maar misschien kennen zij wel de dt-regels ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                                  Maar misschien kennen zij wel de dt-regels ..
                                  Wij zijn dankbaar voor uw waardevolle tussenkomst. Uw perfectie siert u trouwens.
                                  Last edited by order66; 01/07/2021, 23:09.

Comment

• Graag gedaan.
                                    Dit is toch een ergernis topic ? Mag ik dan laten merken waar ik mij in erger ?
                                    Als jij vindt dat iemand met een R8 een marginaal noemen waardevoller is, ja, dan vind je iemand met een R8 marginaal noemen waardevoller, hee ..

Comment

Graag gedaan.
                                      Als jij vindt dat iemand met een R8 een marginaal noemen waardevoller is, ja, dan vind je iemand met een R8 marginaal noemen waardevoller, hee ..
                                      Iemand die mensen in gevaar brengt mag je gerust marginaal nomen, dat lijkt me toch net iets gevaarlijker dat een schrijffout. Maar kijk, ik laat u genieten hoor ik gun u gerust uw superioriteitsgevoel.

Comment

• ik erger me aan grammar nazi's
                                        www.peugeotforum.be

Comment

Graag gedaan.
                                          Ja, tuurlijk mag je dat! Iedereen heeft zo zijn ergernissen. Ik erger mij bijvoorbeeld mateloos aan mensen die zich ergeren in iets in plaats van zich te ergeren aan iets.

Groetjes.

Comment

Working...
                                          X