Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het heeft waarschijnlijk geen zin om het nog eens te herhalen:
    De meeste maatregelen werden genomen om overbelasting in de ziekenhuizen te vermijden, wat aardig is gelukt.
    Idd! Sommige mensen hebben eerst een rondleiding op een IC afdeling nodig om het te beseffen

100 jaar geleden was het nog erger en moest het met minder kennis en middelen gebeuren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• probeer je nu in mijn boot te draaien dat ik niet geef om menselijk leed

ge kunt mss zelf allemaal eens stilstaan bij het onmenselijk lijden en de angst van de dodelijke slachtoffers toen ze helemaal alleen moesten sterven

noord en zuid dakota, 2 kwasi identieke staten, evenveel mensen in stedelijk als ruraal gebied

https://data.news-leader.com/coronav...uth-dakota/46/

het noorden ging op slot en maskerplicht, het zuiden deed niets of tenminste liet het over aan de mensen zelf

de grafieken in de link zijn ytd...das nogal een ongelooflijk verschil he

zelfde met florida en california en dicherbij ons de zweden

Comment

• De statistieken van in hoofdzaak rurale gebieden gebruiken om maatregelen in dichtbevolkte west-europese gebieden te evalueren is weinig tot niet relevant in deze.
        Dat zou jij ook moeten beseffen, Bobo.

Bij ieder standpunt kan je wel een statistiek opzoeken om je punt te ondersteunen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

ge kunt mss zelf allemaal eens stilstaan bij het onmenselijk lijden en de angst van de dodelijke slachtoffers toen ze helemaal alleen moesten sterven
          Mijn eigen moeder is zo gestorven in juni 2020 tijdens de pandemie, wel niet aan Covid maar wel eenzaam omdat wij er niet bij mochten komen. Dus dat moet je niet als argument gebruiken want jij geeft vanaf dag 1 van de Corona pandemie af op alles en nog wat met allerlei complottheorieën met meestal extreem rechtse zever bronnen.

En dan nog vooral Amerikaanse bronnen met een crimineel als groot voorbeeldfiguur.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• extreem rechts is nog wel iets anders, zou ik denken en het is typisch van links om iedereen die niet voor hen is te gaan te gaan bestempelen als een racistische, homohatende asociale egoist
            het politieke centrum schuift alsmaar meer naar links en ja ik ben niet voor het woke-kunnen-zijn-wie-je-bent (want das een evidentie) gedoe, en als je de opbrengst dit jaar van de warmste week als duiding mag gebruiken...ocharme 1/6 van wat het ooit heeft opgebracht, sta ik daar zeker niet alleen in...de kiezingsuislagen geven mij ook gelijk

die crimeneel is tot op heden nooit veroordeeld, en tis niet omdat onze linkse pers er belachelijk weinig tot niets over berichtte, bij de nieuwe slechtse president ooit, samen met zijn zoontje blijven de geruchten over het smeergeld en het lucratief jobke in de oekrainse gasdeal ook aan hem plakken

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
            De statistieken van in hoofdzaak rurale gebieden gebruiken om maatregelen in dichtbevolkte west-europese gebieden te evalueren is weinig tot niet relevant in deze.
            Dat zou jij ook moeten beseffen, Bobo.

Bij ieder standpunt kan je wel een statistiek opzoeken om je punt te ondersteunen.
            88% van de zweden woont in stedelijk gebied en wij zien ook geen verschil tss dichtbevolkt vlaanderen vs ruraal wallonie

Comment

• Jocar het feit dat je je mama niet kon bezoeken (net als ik, al is de mijne gezond en wel thuis intussen) is in mijn ogen het gevolg van linkse bullshit en onnozele maatregelen in de ziekenhuizen, niet van Corona.

Ik heb het de verpleging ook laten weten: bedankt voor de topzorg, maar de beslisser van jullie bezoekbeleid wens ik een jeukende ontstoken aars toe. Dat heb ik letterlijk geschreven, waarna iemand me belde om het beleid uit te leggen. Heb ‘m gezegd dat hij beter op intensieve wat bijspringt in plaats van me te bellen.

Heb het ondertussen wel gehad met al deze rotte zever. Liever 100% voor economie kiezen. Dat is VEEL belangrijker, of we kunnen onze topzorg binnen enkele jaren al helemaal niet meer betalen.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• edit
                Last edited by bobo; 12/01/2022, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                  Al een geluk dat we tscheldt nog hebben als betrouwbare informatiebron.
                  nadat cnn toegaf dat de coronacijfers contenu misleidend waren (net als bij ons), nu een deense krant die zich excuseert tov zijn lezers owv de wijze waarop ze berichtgaven §misleidende cijfers) tijdens de coronacrisis en veel te weinig kritisch waren tov regering en virologen

https://ekstrabladet.dk/nyheder/lede...ejlede/9072013

gebruik google translate maar

sterven aan en met is een groot verschil...bottom line

ijver je nu mee voor afschaffen subsidies aan de leugenpers?

Comment

• cijfers zijn zwaar onderschat bedoelt ge. Kijk de cijfers van oversterfte maar na.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• ik ga je daar nog iets over tonen, moet het alleen vinden
                      Last edited by bobo; 13/01/2022, 23:55.

Comment

• ge moet me daar niets over tonen heb er al genoeg wetenschappelijke artikels over gelezen en de boodschap is heel duidelijk. Doe de officiële cijfers maar gerust maal 5.

Kijkt ge naar belgië dan komen de oversterfte cijfers quasi overeen met de officiële coronacijfers. Dus van overdrijven is hier helemaal geen spraken geweest. al wat daar anders over wordt gecommuniceerd klasseer ik onder fake news. En neen bobo, ik informeer me erg grondig. Ben aanhanger van gedegen wetenschappelijk onderzoek, maw peer research om feiten te staven of net onderuit te halen. Voor alle zogenaamde onderzoeken die worden bovengehaald om andere feiten aan te tonen, staan er meer dan genoeg andere tegenover. Als ik het kan vergelijken dan is dat wel met het klimaatonderzoek. Ik was daar in het begin ook nog wijgerachtig tegenover tot ge begint met nakijken van peer research. Als men daar keer op keer de feiten bevestigd, dan gaat 'onderzoek' dat het niet doet veel van zijn waarde verliezen.
                        Last edited by flappy; 14/01/2022, 00:10.
                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          ge moet me daar niets over tonen heb er al genoeg wetenschappelijke artikels over gelezen en de boodschap is heel duidelijk. Doe de officiële cijfers maar gerust maal 5.
                          Redelijk zever dit. De oversterftecijfers kloppen vrij goed met wat gerapporteerd is, toch in België,

Comment

• ik had ondertussen een correctie gemaakt thimotieke want die moest er zijn
                            dus hold your horses met 'zever'. India, Italië, Spanje, USA, Rusland,.... allemaal zwaar onderschatte cijfers
                            www.peugeotforum.be

Comment

• het is maar de basis met welk jaar je de oversterft vergelijkt natuurlijk, dit is een britse tabel

John Appleby turns to historical records for a long view of deaths in 2020 The covid-19 pandemic caused huge loss of life last year. The attribution of deaths to covid-19 will have changed within countries over the course of the pandemic, partly as a result of changes in testing and under-recording of covid-19 as a cause early on in the pandemic1; there is also variation between countries because of differences in the practice of recording deaths. Globally, an estimated 1.83 million people died from confirmed covid-19 in 2020.2 In England and Wales, the number of deaths with covid-19 mentioned on the death certificate in 2020 was 80 8303—an average of 221 a day.3 How does 2020 compare with previous years? Provisional figures from the Office for National …

zeker niet overdreven veel, op 182 jaar zijn 17 die beter doen en wij mogen ons 2 handjes kussen

volgens de leugenpers in be het zwaarste jaar sinds de oorlogsjaren dacht ik gelezen te hebben...maar niet prorata bevolkingsaantal
                              Last edited by bobo; 14/01/2022, 02:54.

Comment

ge moet me daar niets over tonen heb er al genoeg wetenschappelijke artikels over gelezen en de boodschap is heel duidelijk. Doe de officiële cijfers maar gerust maal 5.

Kijkt ge naar belgië dan komen de oversterfte cijfers quasi overeen met de officiële coronacijfers. Dus van overdrijven is hier helemaal geen spraken geweest. al wat daar anders over wordt gecommuniceerd klasseer ik onder fake news. En neen bobo, ik informeer me erg grondig. Ben aanhanger van gedegen wetenschappelijk onderzoek, maw peer research om feiten te staven of net onderuit te halen. Voor alle zogenaamde onderzoeken die worden bovengehaald om andere feiten aan te tonen, staan er meer dan genoeg andere tegenover. Als ik het kan vergelijken dan is dat wel met het klimaatonderzoek. Ik was daar in het begin ook nog wijgerachtig tegenover tot ge begint met nakijken van peer research. Als men daar keer op keer de feiten bevestigd, dan gaat 'onderzoek' dat het niet doet veel van zijn waarde verliezen.
                                ik lees ook veel

Comment

• ik had eerst deze tabel laten zien, en verandert maar eigenlijk is deze idd nog corrector

mensen worden steeds ouder, en das hen gegund

maar oudersomscorrectie mag er zeker bij

But it’s not just the size of the population that has increased over the years. The proportion of older people in the population has also grown. And as with a larger population we would expect the number of deaths to increase as the population ages. The ONS provides age standardised mortality rates per 100 000 back to 1942, which take account of changes in the age structure of the population.

These show huge improvements in death rates since the second world war, with age standardised mortality rates more than halving between 1942 and 2019 (fig 4). But last year bucked the almost straight downward trend to record the highest death rate since 2008 and the highest year-on-year increase since 1943 (fig 5).

Comment

ik had ondertussen een correctie gemaakt thimotieke want die moest er zijn
                                    dus hold your horses met 'zever'. India, Italië, Spanje, USA, Rusland,.... allemaal zwaar onderschatte cijfers
                                    In sommige landen wel ja. Maar wat boeit het ook. Men behandelt het virus alsof het extreem dodelijk is. Dat is het niet. Zoek de stats van ebola eens op. Mocht dat er komen met de besmettelijkheid van omikron, dan moet je geen lockdown uitvaardigen, ik kruip in m’n kelder!

Comment

• Het coronacommissariaat pleit niet voor een verplichte vaccinatie tegen Covid-19 in de strikte zin van het woord. Dat blijkt uit een nota die gisteravond naar de leden van het Overlegcomité en het voorzitterschap van de Kamer is gestuurd. Commissaris Pedro Facon en zijn team geven de voorkeur aan de invoering van een vaccinatiecertificaat. Op die manier zouden een herstelbewijs of een recente negatieve PCR-test dus geen geldige toegangsbewijzen meer zijn tot bepaalde activiteiten. “Het komt er eigenlijk op neer dat vaccinatie verplicht wordt, zonder daarom een systeem met boetes of straffen in te voeren”, stelt minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke.

lepe pedro wil nog van de angstplandemie gebruik maken om cst via referendum erdoor te krijgen en het te verkopen alsof we er zelf achter vragen..ik hoop dat zijn momentum voorbij is en de pasjesmaatschappij (en co² certificaat en digital wallet cashloze maatschappij mogelijkheid tot heffen negatieve rente op spaartegoeden) eruit gaat

hangt alleen van de staatsmedia hoe zij positie gaan kiezen, dat volgen de belgen toch

Comment

• Elke discussie met aanhangers van allerhande complottheorieën is nutteloos, en al zeker op fora.

Comment

• maakt toch ni uit

Comment

Working...
                                          X