Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    Elke discussie met aanhangers van allerhande complottheorieën is nutteloos, en al zeker op fora.
    En dat ook nog op een autoforum

Hebben ze bij het 't Scheldt en Het Pallieterke geen 'Waar kan ik mijn ei kwijt?' lezersrubriek. Bij HLN in ieder geval wel, dagelijks hoogstaande lectuur verzekerd
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Apache!
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
        Apache!
        Da's den andere kant en die zijn niet beter
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
          Elke discussie met aanhangers van allerhande complottheorieën is nutteloos, en al zeker op fora.
          Ik hang 0 complottheoriën aan. Corona bestaat echt, het is zeker dodelijker dan griep, vaccinaties helpen absoluut, ook de booster helpt.

Ik sta alleen niet op dezelfde golflengte als waar men wil dat de burgers staan: ik vind corona niet dodelijk genoeg om de maatschappij blijvend te ontwrichten (en neen, mondmaskers ontwrichten de maatschappij niet, maar zaken sluiten wel mijn inziens - belachelijke reisverboden die niks helpen ook). Al wat ik graag zou willen is dat we als maatschappij evolueren naar het aanvaarden van/leven met corona, ook al brengt dat doden met zich mee - na de eerste twee golven is de oversterfte héél beperkt - dat zijn feiten en die kan je opzoeken.

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
          '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
          '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
          '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
          '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
          '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
          '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
          '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
          '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hebben ze bij het 't Scheldt en Het Pallieterke geen 'Waar kan ik mijn ei kwijt?' lezersrubriek. Bij HLN in ieder geval wel, dagelijks hoogstaande lectuur verzekerd
            Het is hier het ergernistopic dus het is mijn inziens zoveel on topic als het ooit gaat worden

Comment

• Ik denk dat de waarheid ergens tussenin ligt. Dat er flink gelobbyd wordt door big pharma in de politiek, daar kan je zeker van zijn. Dus alles wat de overheid en de reguliere media ons oplegt en vertelt, ik bekijk het toch ook wel allemaal met een kritische blik. Ik heb nog steeds vertrouwen in de overheid, maar toch... (veel) geld en macht doet dikwijls rare dingen met mensen. Ik ben ook gevaccineerd, inclusief booster, maar begin me dus ook stilaan vragen te stellen bij het nog effectief werkelijke nut ervan. Ik ben ook absoluut tegen het sluiten van winkels en horeca. De middenstand en de KMO's zijn de motor van onze economie. Al een geluk dat de quarantainetoestanden en dergelijke versoepeld zijn, ik leid een team van zo'n twintig man, ik heb de afgelopen maanden meermaals hemel en aarde moeten bewegen om het hier draaiende te houden en ik ben dan nog een gewone loontrekkende, da's op het einde van de maand nog zo erg niet. Afstand houden, mondmasker en lokalen goed verluchten, daar kom je al heel ver mee. Voorts denk ik dat de toekomst niet al te rooskleurig is. Er is van alles op til, de groeiende polarisatie in de maatschappij, corona, de ongeziene cyberattack op de Belgische Defensie, de absurde energieprijzen en nu Poetin die Oekraïne dreigt binnen te vallen. En Europa kan niets doen. Kapot bespaarde legers, geen middelen, geen manschappen, geen munitie en amper samenwerking. En als Amerika zich moeit, dan staat China klaar om Amerika binnen te vallen. Al 75 jaar zonder wereldoorlog, da's lang, hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten

Het is hier het ergernistopic dus het is mijn inziens zoveel on topic als het ooit gaat worden
                Helaas lees ik de complottheorieën niet alleen in dit topic

Comment

• Weet er hier iemand wat het kost om een rijbewijs te halen? Ik heb 1500€ budget. Heb ik daarmee voldoende?
                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                    Weet er hier iemand wat het kost om een rijbewijs te halen? Ik heb 1500€ budget. Heb ik daarmee voldoende?
                    Als je maar €1500 hebt, pak je beter het openbaar vervoer!

Comment

Weet er hier iemand wat het kost om een rijbewijs te halen? Ik heb 1500€ budget. Heb ik daarmee voldoende?
                      Daar kom je ruim mee toe hoor.
                      €217 voor een rijbewijs!
                      Pak €80 voor je eerste tank beurt en €203 voor je eerste maand basisverzekering.
                      Blijft er nog €1000 over om je eerste autootje te zoeken. :-)

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Voor 1500€ kan je al redelijk wat taxi’s pakken!
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Bedankt mannen. Nu ben ik gerust. Op zoek naar een Fiesta van 2000 nu. Zo houd ik nog wat over van mijn 1500€. Kan ik effe gaan shinen aan McDo met mijn kar van 750€.
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

wat heb je nu aan een forum onder gelijken?

Comment

• groen is mooi
                              groen is beter
                              groen is bests

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

wat heb je nu aan een forum onder gelijken?
                                Niet veel. Maar daar is in 't verleden wel naar gestreefd... en dat merk je nu wel...

Comment

groen is mooi
                                  groen is beter
                                  groen is bests
                                  Green Is The Colour is a Roger Waters song, originally performed on the ‘More’ album. The audio for this clip comes from a performance recorded for BBC Radio...
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik denk dat de waarheid ergens tussenin ligt. Dat er flink gelobbyd wordt door big pharma in de politiek, daar kan je zeker van zijn. Dus alles wat de overheid en de reguliere media ons oplegt en vertelt, ik bekijk het toch ook wel allemaal met een kritische blik. Ik heb nog steeds vertrouwen in de overheid, maar toch... (veel) geld en macht doet dikwijls rare dingen met mensen. Ik ben ook gevaccineerd, inclusief booster, maar begin me dus ook stilaan vragen te stellen bij het nog effectief werkelijke nut ervan. Ik ben ook absoluut tegen het sluiten van winkels en horeca. De middenstand en de KMO's zijn de motor van onze economie. Al een geluk dat de quarantainetoestanden en dergelijke versoepeld zijn, ik leid een team van zo'n twintig man, ik heb de afgelopen maanden meermaals hemel en aarde moeten bewegen om het hier draaiende te houden en ik ben dan nog een gewone loontrekkende, da's op het einde van de maand nog zo erg niet. Afstand houden, mondmasker en lokalen goed verluchten, daar kom je al heel ver mee. Voorts denk ik dat de toekomst niet al te rooskleurig is. Er is van alles op til, de groeiende polarisatie in de maatschappij, corona, de ongeziene cyberattack op de Belgische Defensie, de absurde energieprijzen en nu Poetin die Oekraïne dreigt binnen te vallen. En Europa kan niets doen. Kapot bespaarde legers, geen middelen, geen manschappen, geen munitie en amper samenwerking. En als Amerika zich moeit, dan staat China klaar om Amerika binnen te vallen. Al 75 jaar zonder wereldoorlog, da's lang, hé...
                                    Maak je geen illusies , die door de pharma gesponsorde politiekers en virologen gaan da spelleke zoveel mogelijk proberen te rekken... pas op , ik ben ook gevac en geboosterd maar ze moeten niet meer afkomen dat dit in de huidige fase van de endemie ? nog nuttig is... als ik de laatste 2 weken zie wat er aan het gebeuren is qua besmettingen onder gevaccineerde + geboosterde mensen dan kun je niet direct stellen dat ze de besmettelijkheid hard tegenwerken , integendeel....
                                    Ik zie de toekomst zeker niet rooskleurig in , mede omdat ik er 100% zeker van van dat we voor de rest van ons leven aan dat pasje gaan vasthangen ( en ik ben geen complotdenker voor alle duidelijkheid ) ... er zijn teveel mensen die heel grof geld verdiend hebben de laatste 2 jaar en dat zullen ze proberen zo lang als mogelijk te rekken wees maar zeker.
                                    Persoonlijk zie ik het niet zitten om nog veel meer van die spuiten te krijgen eigenlijk... ze zullen ontegensprekelijk hun nut gehad hebben maar de WHO zegt zelf dat boosteren om te boosteren niet de oplossing zal zijn , onze Frank droomt al van een vierde ( voor de zwakkeren hé , maar we gaan het dan wel uitrollen bij de gezonde ook om de zwakkeren te beschermen ... )
                                    Mijn 2 kinderen krijgen in elk geval voorlopig geen injectie... ik zie er het nut niet van in ( we hebben ook geen directe risicopatienten in de familie / vriendenkring ) , zeker als je weet dat de risico's van bijwerkingen groter zijn dan de risico's op zware covidgevolgen.... prof Goossens heeft dit vlakaf ook zo meegegeven ....
                                    Dringend tijd dat er eens wat andere mensen los van die zogenaamde experts wat advies gaan geven... van Ranst en co hebben wat mij betreft afgedaan , die proberen één voor één als aandeelhouders in al hun labo's alleen maar zo veel mogelijk testjes voor een op vandaag 99% snotvalling.... En dat al die virologen daar belang bij hebben , zoek eens op waar ze overal aandeelhouder/bestuurder zijn , je gaat omvallen... ( voor alle duidelijkheid , toepassing consult NNB , voor iedereen openbaar te raadplegen )
                                    Last edited by Audidriver; 16/01/2022, 19:53.

Comment

• het is geen komplot, alles staat open en bloot beschreven op de sites van de europesche unie en het wef (waarmee de politiek vollen bak in bespreking is een geen notulen van worden genomen)...het probleem is dat onze leugenpers het niet belicht en dat er geen democratisch draagvlak voor is, de mensen worden er zonder te weten zachtjes naar toe gepuscht om vroeg of laat, de ene al sneller als de andere, op te staan in een dystopische maatschappij waar niemand voor tekende

de éne herinnert zich al levendiger als de andere toen rutte ontkende schwab te kennen

goegel zelf allemaal op wef en minister kaag en vooral dat de toegekende beloftes juridisch bindend zijn...om maar 1 bewijs te leveren

ondertussen promoten ze de identiteitspoltiek, een monopolie van links wat elke discussie ten gronde beinvloed en het nieuws in de fake-pers dominieert

Comment

de mensen worden er zonder te weten zachtjes naar toe gepuscht om vroeg of laat, de ene al sneller als de andere, op te staan in een dystopische maatschappij waar niemand voor tekende
                                        The Handmaid’s Tale !

Comment

• Ik hoef geen prikken meer, heb in het begin mijn plicht gedaan, nog nooit getest of ziek geweest sinds corona, als ik het heb, dan is het maar zo en mag ik nergens meer binnen? Tja, gaan ze ook geen cent meer verdienen aan mij, ik ben perfect gelukkig, thuis in mijne zetel! En als het lekker weertje is heb ik nog altijd de fiets en mijn vishengel en de Mazda natuurlijk.

Het enige waar ik naar uitkeek zijn optredens, maar die worden een voor een geannuleerd, dan heeft het voor mij nog weinig zin om me te laten boosteren.
                                          Last edited by ; 19/01/2022, 23:46.

Comment

Working...
                                          X