Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote ergernis topic deel IX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    HLN: DE kwaliteitskrant!

Voila zie.
    Tis goed bazeke, ge zijt braaf. Vanavond mag je een half uurtje extra opblijven!
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• denk dat ddd ook weinig zin in zijn leven heeft

Comment

• Comment

• Bij welke extreem rechtse militie is die interviewer in dat belachelijke militaire pakje aangesloten?
          Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 22/01/2022, 09:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            Zoals virologen niets weten van economie of psychische nevenschade en volledig gefixeerd kijken naar 1 ding wil je zeggen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Dat is ook helemaal de taak niet van een viroloog bobo
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Het forum is lang coronavrij gebleven. Nu niet meer.
              Jammer...
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                Bij welke extreem rechtse militie is die interviewer in dat belachelijke militaire pakje aangesloten?
                Brecht Arnaert interviewt Prof. Dr. Mattias Desmet - YouTube

2dagen geleden in be, kun je mss naar de inhoud zien ipv de verpakking want daar heb je wel wat last van

Comment

• Hier gaan we weer
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• je hoeft niet alles te lezen, jocar
                    interessert het u niet, carry on

Comment

je hoeft niet alles te lezen, jocar
                      interessert het u niet, carry on
                      Dit is een neutraal autoforum en niet de juiste plaats om een politieke mening of andere zogezegde complottheorieën uit de doeken te doen. Daar zijn andere plaatsen voor.

Vraag mij af wat ze daar bij AW van gaan vinden als dat hier zo verder gaat
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Feit = COVID heeft de bevolking in 2 gedeeld. Leven en laten leven of iedereen verdient zijn plekje is niet meer van deze wereld. Je merkt dat ook in het verkeer. Ritsen of de reddingstrook is zo een prachtig voorbeeld. Daar speelt gevaccineerd of ongevaccineerd niet mee.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                          Feit = COVID heeft de bevolking in 2 gedeeld. Leven en laten leven of iedereen verdient zijn plekje is niet meer van deze wereld. Je merkt dat ook in het verkeer. Ritsen of de reddingstrook is zo een prachtig voorbeeld. Daar speelt gevaccineerd of ongevaccineerd niet mee.
                          yes ritsen. Een verkeer ergernis daar pik ik op in.

Sommigen mensen kunnen het maar niet hebben dat je de verkeersregels volgt en niet meehelpt met kruispunten te blokkeren.

Comment

• ervaring is wel op plaatsen waar je dagelijks in file staat, het ondertussen wel van toepassing is en gelukkig maar...in feite gun je iedereen zijn file-plek om dat toch bij of aan te leren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit is een neutraal autoforum en niet de juiste plaats om een politieke mening of andere zogezegde complottheorieën uit de doeken te doen. Daar zijn andere plaatsen voor.

Vraag mij af wat ze daar bij AW van gaan vinden als dat hier zo verder gaat
                              Net omdat het neutraal is mag iedereen zijn mening verkondigen, vind ik. We hoeven toch niet alles blindelings te slikken wat ons voorgekauwd wordt, wel?

Dit vind ik persoonlijk ook wel een heel interessante passage uit het interview: https://youtu.be/L94wshdjFr4?t=1578

Comment

• edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Net omdat het neutraal is mag iedereen zijn mening verkondigen, vind ik. We hoeven toch niet alles blindelings te slikken wat ons voorgekauwd wordt, wel?

Dit vind ik persoonlijk ook wel een heel interessante passage uit het interview: https://youtu.be/L94wshdjFr4?t=1578
                                  Ik vind niet dat dit thuishoort op een autoforum. Je weet zelf ook wel wat politiek gezeik hier al teweeggebracht heeft van problemen.

Comment

• toen de helft van het forum is doorgegaan, was het vlg mij autogerelateerd, duur bakken vs cheape zeker ...had nix met politiek te maken, als je zin hebt om ambras te maken of mensen belachelijk, vind je altijd wel een reden hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ik vind niet dat dit thuishoort op een autoforum. Je weet zelf ook wel wat politiek gezeik hier al teweeggebracht heeft van problemen.
                                      Net als veel 'autogezeik' dat hier al voor veel problemen gezorgd heeft. Zeker als de bedienaars van de knopjes zich er, dikwijls heel ondoordacht en subjectief, mee moeien. Ik vind dat iedereen mag spreken en zijn mening mag verkondigen. Zolang je niet iemand persoonlijk gaat bedreigen, moet dat allemaal kunnen.

Comment

toen de helft van het forum is doorgegaan, was het vlg mij autogerelateerd, duur bakken vs cheape zeker ...had nix met politiek te maken, als je zin hebt om ambras te maken of mensen belachelijk, vind je altijd wel een reden hoor
                                        Verkloot het dan maar verder in alle topics met jouw Trump verheerlijking, gebash tegen ambtenarenpensioenen, Walen, Chinezen en weet ik veel wat nog allemaal...

Ik weet wat mij te doen staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Net als veel 'autogezeik' dat hier al voor veel problemen gezorgd heeft. Zeker als de bedienaars van de knopjes zich er, dikwijls heel ondoordacht en subjectief, mee moeien. Ik vind dat iedereen mag spreken en zijn mening mag verkondigen. Zolang je niet iemand persoonlijk gaat bedreigen, moet dat allemaal kunnen.
                                          Voor dit soort meningen zijn er andere fora of lezersrubrieken.

Comment

Working...
                                          X