Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lege roetfilters
Collapse
X
-
Wat is er aan de hand, kan de link niet openen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat is er aan de hand, kan de link niet openen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenWat is er aan de hand, kan de link niet openen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Zonder DPF 90% meer fijn stof en roet, aldus de VRT-reportagemakers.
den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Het is onder andere door die dingen dat mijn longen naar de kl*ten zijn. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Het is onder andere door die dingen dat mijn longen naar de kl*ten zijn. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHet was te verwachten dat ze hogerop ook van deze zaken gingen horen. Ik denk dat je hiervoor zwaar gestraft kan worden... We zullen er in de toekomst wel meer over horen.
Comment
-
Prachtig reactie van Weyts
Vlaams minister van Mobiliteit Ben Weyts wil daarom dat de keuringscentra extra controleren op die roetfilters, door bijvoorbeeld op de filters te kloppen. (Klinken ze hol, dan is de roetfilter vermoedelijk weggehaald.)
En wat als blijkt dat die toch nog vol zit?
Bij sommige modellen geraak je er niet aan vooraleer je een stuk van de uitlaat wegneemt, wat dan?
Heeft de keuring een vermoeden dat de roetfilter is weggehaald, dan moet de eigenaar van de auto naar een officiële dealer om een officieel attest. Daarmee moet hij dan terug naar de keuring, zo niet raakt de auto niet gekeurd.
Wie gaat de verloren tijd vergoeden? Wie gaat de herkeuring betalen?
Zoals gewoonlijk hebben onze politiekers weer eerst hun mond open gedaan, vooraleer na te denken.
Comment
-
Nog een mooie:
Twee jaar geleden, in september 2015, publiceerden keuringsinstanties uit 6 Europese landen, waaronder ook GOCA België, een uitgebreide studie over hun falende roettesten, het zogenaamde SET-rapport (omschreven als het grootste emissie-project voor voertuigen in Europa: meer dan 3000 auto’s werden getest, waaronder 1654 diesels).
Ze weten het al sinds 2015, en nu gaan ze het tegen volgend jaar eens oplossen se!
Comment
-
Alles komt nu in een stroomversnelling doordat VRT journalist Luc Pauwels met een verwijderde DPF naar de keuring is geweest en ze het niet merkten.
En ik vermoed dat er wel iets uitgewerkt zal worden om de controles op punt te brengen.
Deze is wel goed
"Deze illegale praktijk wordt openlijk gepromoot, op talloze websites van de sjoemelende bedrijven en toegejuicht op tal van discussiefora".
Uit: http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/binnenland/2.50743
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Alsof ze dat hogerop nu pas weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWie zijn die sjoemelende bedrijven eigenlijk?
Diezelfde mensen die vinden dat ze regels mogen overtreden omdat er toch geen of weinig controle op is.
Diezelfde mensen die roepen om méér controle tot blijkt dat ze ook daarvoor extra moeten betalen aan belastingen of taksen, want controleren kost natuurlijk ook geld.
Dan kunnen ze uiteindelijk gaan zagen dat de overheid zich beter met nuttiger dingen zou bezig houden.
Zo is het cirkeltje rond en kunnen ze herbeginnen met opnieuw en nog meer te zagen... en uiteraard ligt het nooit aan henzelf, 't zijn die zakkenvullers van politieke idioten die nergens verstand van hebben (die ze wel zélf hebben verkozen) en "allemaal dezelfden zijn".
Ik denk dat er geen enkel marginaal café bestaat waar deze onzin niet wordt verkondigd.
Geen wonder dat roepers - populisten à la Trump met 'simpele' en 'radicale' oplossingen (sic) aan de macht geraken.
Extrapolatie naar bepaalde personen/partijen in ons Belgenland moet je zelf maar invullen.Last edited by Maurice P.P.; 04/07/2017, 21:00.
- Likes 1
Comment
-
Ja met terugwerkende kracht, zoveel dagen, maanden ,jaren zonder roetfilter rond gereden mevr/mr . Kunt u dat bewijzen ?
Ge zult zelf voor uw papiertjes mogen zorgen en indien niks, ik weet dat niet, betalen tot en met 1° dag van ingebruikname.
Ze mogen er dan stilaan een verzegeling op de roetfilter maken zoals de mazoutpompen en hun mengselregelvijs .
Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose
Sorry Alain, met jou zit ik nu nog in, al de resten kan stikken (see what I did there?).den borre
Int3x0r
Comment
Comment