Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onaangepaste snelheid... T moet niet altijd overdreven zijn

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    https://www.hln.be/regio/houthulst/8...sing~a971bc7a/

zou da ook van te traag rijden in de bebouwde kom komen?
    Zal aan het Whatsappen zijn geweest met de bomma

Comment

• Bompa heeft n'een elandtest gedaan. Hij geloofde niet dat sommige wagens dan kantelen... Nu heeft em ruzie met zijn bomma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        Bompa heeft n'een elandtest gedaan. Hij geloofde niet dat sommige wagens dan kantelen... Nu heeft em ruzie met zijn bomma.
        amai, hoe oud is Bompa zijn bomma dan al?
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Zullen der allen jong aan begonnen zijn he!

Een mooi verhaal uit Canada, waar de 96-jarige Vera Sommerfeld een achterachterachterkleinkind heeft gekregen. Baby Callie, in oktober geboren, is de nieuwste aanwinst in een familie met maarliefst zes levende generaties: „Dit is best geweldig”, aldus de hoogbejaarde Sommerfeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

amai, hoe oud is Bompa zijn bomma dan al?
            Ja beetje ongelukkig geformuleerd, maar weet dat hij de eerste vier weken 'er' niet moet aan denken om....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
              Altijd grappig als mensen dat zeggen.

De smartphone is het beste dat de laatste twee decennia uitgevonden is. Nooit meer de weg kwijt. Nooit meer moeten wachten tot thuis om iets op te zoeken of een discussie te beëindigen. Nooit meer twijfelen wat een bepaald liedje was. Enorm veel muziek in je zak. Enz enz. Leve de vooruitgang.
              De smartphone op zich is idd wel een goede uitvinding, de manier waarop het toestel door sommige mensen gebruikt word, dat is dan weer wat anders.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

De smartphone op zich is idd wel een goede uitvinding, de manier waarop het toestel door sommige mensen gebruikt word, dat is dan weer wat anders.
                Just....

Anderzijds... 't was vroeger toch spannender als d'een telefoon ging de zondag en 't was uwe scharrel van de zaterdag aan de lijn lol.Toen kon je nog eens onaangenaam verrast worden als je dan afsprak na dat telefoontje en je zag ze terug in nuchtere toestand . Tegenwoordig trekte d'r ne foto van om de zondag te controleren wa da ge gedaan hebt.

Comment

• Ziedet! Niks dan voordelen
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Ziedet! Niks dan voordelen
                    Haha nu ik erover nadenk, in feite wel lol.

Comment

• En dat meisje maar vragen om haar te bellen en wanneer je dan belde nam haar pa op......... wie ben jij en voor wa ist
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        En dat meisje maar vragen om haar te bellen en wanneer je dan belde nam haar pa op......... wie ben jij en voor wa ist
                        Ah ge hebt ook zulke dingen voor gehad lol... Heel herkenbaar. Ook het omgekeerde, stoute schoenen aan en gaan aanbellen bij het meisje en papa die de deur open doet .
                        Leukste dat ik me herinner is dat papa langs de voordeur binnenkwam en ik langs de achterdeur kon weglopen. Just op tijd Leuke, spannende tijden.

Comment

• Lees vandaag dat 60 procent van de mensen die om het leven komen bij een ongeval geen gordel droegen. Hoe kan men tegenwoordig nog zo dom zijn http://www.standaard.be/cnt/dmf20180...T=240662918896

Comment

• Dommeriken kom je overal tegen.

Comment

• Ik kan niet rijden zonder gordel om. Dan heb ik altijd zo'n onaangenaam gevoel.

Comment

• Heb hem toch ook al 25 jaar aan.
                                Daarvoor kon ik wel even zonder rijden als het niet ver was.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Idem bij mij... Ge kunt zelfs niet meer geloven dat we vroeger van achter in d'een otto zaten zonder gordel. Toen ze dat verplicht maakten had iedereen zoiets van allé, welk nut heeft dat nu achteraan...Heeft lang geduurd tegen dat ze achteraan hun gordel aan deden, zelfs toen het verplicht werd. En toch zie ik heel regelmatig grootouders de kleinkinderen afhalen of afzetten aan school, gewoon op hunne schoot vooraan. Vraag me dan telkens af of die ouders dat wel eten en hoe sterk de familieband nog zal zijn na een ongeval... Mocht mijn schoonmoeder dat indertijd gedaan hebben....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                    Idem bij mij... Ge kunt zelfs niet meer geloven dat we vroeger van achter in d'een otto zaten zonder gordel. Toen ze dat verplicht maakten had iedereen zoiets van allé, welk nut heeft dat nu achteraan...
                                    Zo gaan we over een jaar of 50 (als het nog zo lang gaat zijn) ook gaan terugkijken op ons verkeer van nu.

Comment

• Ik doe mijn gordel ook altijd aan, heb dat altijd zo gedaan.
                                      Mijne pa heeft een vrijstelling van gordeldracht om medische redenen, wel elende bij de Megane nu, want die begint ook te piepen bij de passagiersgordels, dat deed de Citroën niet.

Tijdens het werk doe ik de gordel niet altijd om, is ook niet te doen, heel de tijd aan uit aan uit aan ....
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten

Tijdens het werk doe ik de gordel niet altijd om, is ook niet te doen, heel de tijd aan uit aan uit aan ....
                                        Ik ook niet. Ik klik de gordel in en trek het gedeelte van de gordel dat over je schouder gaat achter de zetel. Geen last van de pieptoon.

Comment

• Ja, dat is idd ook de oplossing die wij gebruiken.

Comment

Working...
                                          X