Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rode kaart autokeuring 4 gastest

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rode kaart autokeuring 4 gastest

Hallo, ik heb een Mazda mx-5 nc 1.8l van 2006. 140 000km. Deze week keuring geweest met als gevolg rode kaart , 2 weken geldig,
    Ben net als dag 1 nog even gek van men autoke, maar helaas hoog olieverbruik en ergens probleem aan de motor

Uitlaatgassen (benzine) het voertuig voldoet niet aan de wettelijke emissienormen 502
    Uitlaatgassen (benzine) lamba-waarde buiten tolerantie 502
    Uitlaatgassen- overvloedige rookemissie -overvloedige verbranding van olie 504

Ik krijg helaas geen enkele foto geüpload

Comment

Dat is mooi.

Nu, heb je eigenlijk ook nog een vraag of kom je hier enkel wat meedelen ?

Comment

Die wagen is rijp voor de schroothoop Kristien. Dank die milieuvervuilende roestbak af en koop iets milieuvriendelijker. 'ergens een probleem aan de motor' is een zeer ernstig en schadegeval. Dat lijkt me wel duidelijk.

Comment

Sorry,ik ben een grote mx5 liefhebber en men bolleke is dan ook alles voor mij,
          Graag tips,revisie kost tss de 3000 en 5000 euro,ruilmotor met km van bedrijven betrouwbaar?alle hulp welkom

Comment

Probeer eens op de herbruiklijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
              Die wagen is rijp voor de schroothoop Kristien. Dank die milieuvervuilende roestbak af en koop iets milieuvriendelijker. 'ergens een probleem aan de motor' is een zeer ernstig en schadegeval. Dat lijkt me wel duidelijk.
              Je kan misschien adviseren om er een in duitsland gekochte dieselmotor in te leggen.... NOT

Die auto heeft een olieverbruikprobleem. Als de eigenaar het waard vindt, dan kan je dat revisern, of inderdaad een ruilmotor er in.
              Kristien: zeker gaan voor de revisie als de rest van de auto nog echt goed is. MX-5 van 11 jaar is nog bijna nieuw en mag zeker niet op de schroot belanden.

Comment

krijg nog steeds geen foto geüpload iemand tips heb iPad air

Comment

Invalid attachment storage komt er te staan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristien Bekijk Berichten
                    Foto's uploaden lukt niet, functie staat uit op het forum.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kristien Bekijk Berichten
                      Tapatalk installeren, profiel aanmaken, die forum aanvinken en dan kan je foto's vanaf je Ipad hier op zetten.

Comment

reviseren, een 4-cilinder zal iets van een 3000€ zijn

Comment

Toch iets wat je niet direct van Mazda verwacht
                          MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Ik heb hele goude gids afgegaan, afbraken en revisiebedrijven,ben er al een week mee bezig , en dan nog onderdelen zoeker Nederland en herbruik enz. , maandag verloopt rood keuringsbewijs al en voor 3000 heb ik nergens iemand die een volledige revisie doet helaas

Comment

Heb app afgehaald,account aangemaakt tapatalk, volg forum, waar kan ik dan foto's uploaden of moet ik daar opnieuw eerst een nieuw onderwerp posten en dan foto's toevoegen?sorry voor de vele vragen

Comment

Veel te omslachtig.

Foto's uploaden naar imgdumper, zie link : https://www.imgdumper.nl/

Na het uploaden post je hier de bovenste verkregen link, dus die als UBB image.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Probeer eens op de herbruiklijn...
                                  Heb je dit al gedaan ?

Comment

Ooh was eindelijk gelukt, heb nieuw onderwerp gemaakt met foto's test en alle reacties enz. Herbruik had ik als 1 van de eerste gedaan ja

Comment

Bekijk het ruime aanbod Mazda MX-5 Schadeauto's. Bij ons platform zijn ruim 250 VSV- en VbV-erkende dealers aangesloten. Veilig en voordelig.

Hier zal wel iets tussen staan denk ik.

Comment

Working...
                                      X