Oorspronkelijk geplaatst door KdF
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rode kaart autokeuring 4 gastest
Collapse
X
-
Ik ben zonet bij revisiebedrijf Smets geweest, om te vrage compressie test,volgens hem gaat hij hier niet voldoende kunnen uit te weten komen, hij gaat ook een endoscopie doen en dat zou meer duidelijkheid geven. Om 1 u breng ik hem binne dan werke tot 5 , dus fingers crossed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristien Bekijk BerichtenIk heb hem late invoeren uit Duitsland ,eerste 15000 km heb ik geen overzicht van maar ben altijd optijd voor onderhoud geweest, en max toeren dat ik ooit heb gemaakt is 5000 bijna en das ene keer geweest,rij er altijd rustig mee
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Indien het (deftige) dealer is, is het wel curieus dat die dan op 140k km al olie zuipt.
Comment
-
Voor mij chinees, kort samengevat motor is versleten , bougies zat overal verbrande olie op, konden bij endoscopie niet veel zien, enkel op piston, zag er al olie op liggen, dus nog steeds zelfde resultaat, motor moet eruit om te zien hoever de schade is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenToch iets wat je niet direct van Mazda verwacht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristien Bekijk BerichtenIk heb de wagen wel in een herkende mazda garage gekocht, zei hebben die ingevoerd uit Duitsland
hopelijk nog garantie van de garage ?
Comment
-
Ongelofelijk zou ze moeten aanklagen , ga net naar herkeuring voor verlenging , verkeerde meting, nu iets boven de 2000 toeren i.p.v bijna 4000, met een groen keuringsbewijs zonder opmerkingen, mij nog doen geloven dat men auto kapot was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichtenkut voor u natuurlijk.
Comment
Comment