Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groen papier keuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Groen papier keuring

Hallo, ik ben van plan om een 2dehands auto te kopen en de verkoper heeft mij zijn groen keuring papier door gestuurd maar hierop staat als enige opmerking:
    'Numero de chassis -- Altéré mais l'indification est possible?'

Dit betekent dat het chasis nummer is veranderd?

Mijn vraag is: Als ik deze auto zou kopen kan ik hier nog problemen mee krijgen?

mvg

denk van niet want anders ging die afgekeurd zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

Wil zeggen dat het chassisnummer gewijzigd is maar toch nog leesbaar. ( eigenaardig ), is er een attest bij ?
      Last edited by 2ge; 20/09/2017, 02:11.

Comment

Altéré wil NIET zeggen dat het gewijzigd is! Het wil zeggen dat het beschadigd is, gedegradeerd, gewoon slecht leesbaar... door evt corrosie, vuil, beschadiging....

Als het op termijn onleesbaar wordt, moet het door de constructeur of zijn mandataris (garage) opnieuw ingeslagen worden + attest van herinslagen. Dit blijft dan de origjnele nummer.

Dit komt vaak voor, bv bij 4x4 en oudere voertuigen waar het chassisnummer onbeschermd is aan de onderkant van het chassis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jasper123456 Bekijk Berichten
          Hallo, ik ben van plan om een 2dehands auto te kopen en de verkoper heeft mij zijn groen keuring papier door gestuurd maar hierop staat als enige opmerking:
          'Numero de chassis -- Altéré mais l'indification est possible?'

Dit betekent dat het chasis nummer is veranderd?
          Vroeger hadden we een Prisma woordenboekje Frans-Nederlands.
          Nu bestaat er Google Translate en andere vertaalsites op het internet.

Comment

Inderdaad gewoon slecht leesbaar.
            Het mijne kan je zo goed als niet lezen maar kom er al 3j met weg. Maar net naast het wiel alle vuil spat er tegen...
            Polo 6n 1.4

Comment

Stalen borstel, stukje schuurpapier, witte verf, laagje vernis en wat spierkracht kunnen wonderen verrichten .. als hij op termijn echt onleesbaar wordt kan je hem inderdaad nog altijd opnieuw laten inslaan.

Comment

Working...
              X