Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LPG-metertje ontbreekt en...mogelijk afgekeurd (rode kaart)??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LPG-metertje ontbreekt en...mogelijk afgekeurd (rode kaart)??

hoi, ik heb een vraagje. Tot voorheen had ik er geen probleem mee maar nu werd mij gezegd dat het ontbreken van de LPG-meter (zoals een benzinemeter dus) zou kunnen leiden tot afkeuring? is dit zo en zo ja welke meter moet er dan geplaatst worden en waar is die te bekomen en hoe geplaatst? Kunnen led-lichtjes die het niveau aanduiden voldoende zijn? of moet er echt een meter zijn zoals bvb voor de benzine? Ik weet het niet! groetjes, luk

voor alle duidelijkheid: de LPG-installatie is nieuw en in orde (door erkende lpg-bouwer en goedgekeurd door technische controle vorig jaar...ook geen opmerkng over de ontbrekende meter overigens)... maar er is geen metertj...en daar lijkt de kat op de koord te komen nu vernam ik.

Comment

normaal zijn de ledjes voldoende die op de schakelaar(benzine/lpg keuze) zitten
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Ik heb 2 auto's op lpg, beide met led lampjes. Perfect in orde voor de keuring.

Comment

Kan me moeilijk inbeelden dat zowel een installateur als de keuring die peilmeter over het hoofd zouden zien ?

Comment

ik heb een metertje op de tank staan + een omgebouwd GM metertje dat gelijk met het metertje in de tank loopt
            btw, kan je niet gewoon zoon metertje aanschaffen, das 30 euro ofzo.

Comment

Ledjes zijn genoeg.
              Ik kijk enkel naar mijn kmstand in grote lijnen om te bepalen of ik tank.
              Polo 6n 1.4

Comment

Het ziet ernaar uit dat luk ondertussen op zoek is naar zijn peilmetertje ... of naar zijn paard ?

Comment

Working...
                X