Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mobiele trajectcontroles

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ook op moderne wagens is het rem vermogen enorm toegenomen samen met de huidige ontwikkeling van de banden die grote sprongen gemaakt heeft. Het is absurt dat ze de snelheid maar blijven verlagen, doden in het verkeer is snelheid een factor, maar drugs en vooral medicijn gebruik wordt niet eens op gecontroleerd. Ook vermoeidheid speelt een zeer grote rol, door de toenemende werkdruk. Nu er valt niks aan te doen, hier in de buurt is er al geprotesteerd geweest met paard en kar omdat die tijd helaas gaat terugkomen. Met een elektrische fiets ben je momenteel sneller. Ik ben op dat gebied het beleid van Weyts serieus moe. Lang leve flitsmeister!

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Passeer nu zo goed als elke dag aan de werken in Aalter en ben daar precies de enige die zich aan de snelheid houdt.
      Vind het zeer gevaarlijk als ik zie hoe snel ze mij voorbij vlammen.
      Awel das nu is een punt dat je aanhaalt, waar ik mij ook in erger
      Ik rij OVERAL te hard waarom omdat ik het leuk vind , omdat het kan alst geen file is natuurlijk , en het verschil in boete tussen 135 en 169 is miniem
      en ja vaak krijg je boze blikken , of de midde vinger en ne hoop gezeik rond u horen van de een of andere groene ,
      Maar !!! aan wegen werken ,scholen ,in dorpskernen, kortom waar je met een bekke gezond verstand zelf weet dat je verkeerd bezig bent of de mensen in gevaar brengt , zeker bv aan wegen werken hou ik mij aan de snelheid en dan komt de middenvingerzeikende groene in u gat hangen , de uitzondering hierop is de nog meer middenvingerzeikende groene jongen die waar dertig staat 20 rijd en waar 50 staat 40 rijd alle je begrijpt mijn punt wel.
      Maar wat ze nu aan het doen zijn is gewoon snel poen pakken die fuckings wijns moesten met zijne smoel op elk camerake kloppen dat hij bij plaatst , want de stukken waar nog vlot verkeer kan doet hij om zeep door zijn poenpakkende traject controles .
      het zelfde met de dagelijkse controles op autostrades , ligt daar zo ne vortige dikke papzak met een blauwkostummeke te ronken om toch maar de werk mens te kunnen pakken , maar ja das gemakkelijk he ne papzak ne auto en ne camera kassa kassa .
      niks nul comma nul heeft dit te maken met veiligheid , belgie staat 10 u per dag stil , maar dat ziet die stomme kloot van de nva ni
      Gangster pakken brussel opkuisen , BELGIE opkuisen dat is jullie taak niet de hard werkende mens zoveel mogelijk geld uit zijn zakken kloppen
      maar dat zien die apen niet
      pffffffffffffffffff wauw en dat op den eerste vant jaar ,
      voor de rest allen de beste wensen
      behalve voor den ben en de lamme papzak
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

      Comment


      • Dienen lamme papzak kan d'r wel niks aan doen hee. Die vervult gewoon z'n opdracht. En we hebben die mannen nodig hee. Op de flikken ben ik niet kwaad. Hem zou'k toch ook de beste wensen overmaken .
        Pas op... ik ben verre van ne groenen als je mijn replys leest .

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Dienen lamme papzak kan d'r wel niks aan doen hee. Die vervult gewoon z'n opdracht. En we hebben die mannen nodig hee. Op de flikken ben ik niet kwaad. Hem zou'k toch ook de beste wensen overmaken .
          Pas op... ik ben verre van ne groenen als je mijn replys leest .
          Begrijp je wel hoor , maar ik haat die mensen tot in het diepst van mijn ziel , de meeste hebben ne nek van hier tot in tokio ,
          hier int dorp is een parking welke je langs twee kanten kunt gebruiken maar dat mag niet ik hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel , wel int weekend als het druk is zetten de mensen zich toch langs twee kanten
          komt daar zo een omhoog gevallen blaaskaak die mensen op schrijven 119 euro boete , wel dan zijde ne dikke lul in mijn ogen en verdiende dat ze is in brussel goed op u kloten schieten
          sorry we wijken af
          wat ik wou zeggen rij snel waar het kan en een BEETJE verantwoord is
          aan de scholen en zo hou het rustig , geniet van de traagheid om al die lekker moederkes van mijnheer doktoor die hun kroost drie maal per dag komen halen en brengen :-))
          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

          Comment


          • Dikke lul, middenvingerzeikende groenen, omhooggevallen blaaskaak, op uw kloten schieten, lamme papzak, apen, fucking Weyns op zijn smoel kloppen...
            Nu ben ik eindelijk overtuigd! Schitterende argumenten!

            Ge kunt hier allemaal zagen over de snelheidslimieten zoveel ge wilt, ze zullen het jullie wel leren je eraan te houden.
            Gelukkig, veilig en langzaam 2018 gewenst aan iedereen!
            Last edited by Maurice P.P.; 01/01/2018, 14:10.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.
              Ge kunt hier allemaal zagen over de snelheidslimieten zoveel ge wilt, ze zullen het jullie wel leren je eraan te houden.
              Gelukkig, veilig en langzaam 2018 gewenst aan iedereen!

              Hetzelfde voor jou Ben W.
              den borre


              "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


              Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Dienen lamme papzak kan d'r wel niks aan doen hee. Die vervult gewoon z'n opdracht. En we hebben die mannen nodig hee. Op de flikken ben ik niet kwaad. Hem zou'k toch ook de beste wensen overmaken .
                Pas op... ik ben verre van ne groenen als je mijn replys leest .
                Om de boel om zeep te helpen zijn ze goed ja.
                De meeste van de uit de hand gelopen betogingen in Brussel het afgelopen jaar hebben die blauw mannekes uitgelokt door de boel daar wat te gaan provoceren.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                  Passeer nu zo goed als elke dag aan de werken in Aalter en ben daar precies de enige die zich aan de snelheid houdt.
                  Vind het zeer gevaarlijk als ik zie hoe snel ze mij voorbij vlammen.
                  Goh, het is dan ook allemaal niet logisch opgesteld natuurlijk. Die werken in Aalter hebben dan ook 2 verschillende snelheden, 70 aan de "binnenkant"(richting kust) & 90 aan de "buitenkant"richting Gent. De gelijkaardig lopende werken in Merelbeke is dan weer maar 50 toegestaan. Belachelijk allemaal, in Nederland zou dit overal 90 zijn. Maar...ben dan ook grote voorstander om daar te controleren of mobile trajectcontrole te hanteren bvb.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Om de boel om zeep te helpen zijn ze goed ja.
                    De meeste van de uit de hand gelopen betogingen in Brussel het afgelopen jaar hebben die blauw mannekes uitgelokt door de boel daar wat te gaan provoceren.
                    Daar heb ik toch een andere mening over zulle.... Ik heb veel respect voor die gasten dat die 'jongeren' in het gareel probeert te houden. Ga d'r niet over uitweiden, da's politiek die al jaren verkeerd loopt en waar men nu de prijs voor begint te betalen. Maar da's voor een ander forum.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                      Dikke lul, middenvingerzeikende groenen, omhooggevallen blaaskaak, op uw kloten schieten, lamme papzak, apen, fucking Weyns op zijn smoel kloppen...
                      Nu ben ik eindelijk overtuigd! Schitterende argumenten!

                      Ge kunt hier allemaal zagen over de snelheidslimieten zoveel ge wilt, ze zullen het jullie wel leren je eraan te houden.
                      Gelukkig, veilig en langzaam 2018 gewenst aan iedereen!
                      Vooruit kameraden viva de vijftig

                      Maurice, voor jou ook mijn allerbeste wensen en gebruik de snelwegen zoveel mogelijk tijdens de spitsuren... voor je veiligheid. Dan gaat het langzaam . Laat ons daar op drinken.
                      Last edited by ; 01/01/2018, 23:43.

                      Comment


                      • Is nu vannacht weer een zwaar accident gebeurd door onaangepaste snelheid. Zwaar onaangepaste snelheid. Denkt men nu echt dat, had men de limiet daar op vijftig gezet, dit accident niet gebeurd zou zijn ? De limiet op 90 of op 50, datzelfde accident zou zeker gebeurd zijn. Maar de mensen zeggen dan dat de snelheid naar omlaag moet, zijn er zelfs die akkoord gaan met vijftig op grote banen. Kortzichtigheid dus.

                        Dat gaat absoluut bepaalde mensen niet tegen houden om tegen een veel te hoge snelheid uit de bocht te vliegen. ZO'n accidenten gebeuren niet aan 50, 70 of 90... Daar is echt heel heel snel onaangepast gereden met zware gevolgen.

                        Zou men dan niet beter inzetten op aanvaardbare max snelheden en die controleren ipv belachelijke limieten in te voeren en hierop bij nacht te controleren ? Begrijp niet hoe sommigen zich zo kunnen laten misleiden door een minister die de pedalen kwijt is.
                        Maar accidenten aan zeer hoge snelheid zijn spectaculair en dit grijpt men aan om te zeggen dat de max snelheid omlaag moet. Zo'n accidenten gebeuren niet door 80-90 te rijden waar men 70 mag... Hier zijn totaal andere snelheden gereden!

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

                          Daar heb ik toch een andere mening over zulle.... Ik heb veel respect voor die gasten dat die 'jongeren' in het gareel probeert te houden. Ga d'r niet over uitweiden, da's politiek die al jaren verkeerd loopt en waar men nu de prijs voor begint te betalen. Maar da's voor een ander forum.
                          Iedereen mag zijn mening hebben.
                          Het gaat mij echter niet om meningen, maar om feiten, dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn.
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Iedereen mag zijn mening hebben.
                            Het gaat mij echter niet om meningen, maar om feiten, dingen die daadwerkelijk gebeurd zijn.
                            Knight man, ik weet dat toch niet hoor. Ik probeer open minded te zijn... echter wordt het steeds moeilijker.
                            Maar het is beter om hierover niet te spreken op het forum of komt gegarandeerd heibel van. Wordt op FB en andere kanalen al genoeg over gekibbeld hee. Dat, godsdienst en politiek zijn onderwerpen die je moet vermijden in een vriendengroep lol. Denk eerlijk gezegd dat we het beter over auto's en onze vriend Benneken hebben. Is al spannend en soms bitsig genoeg.
                            Willen anderen dieper op dat onderwerp ingaan, no problem, maar ik ga me onthouden. Sorry hoor.
                            Intussen is nieuwjaar gepasseerd (half één). D'een dezen is uitgevierd en kruipt z'n bed in. Vanaf morgen alles weer z'n nromale gangetje

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
                              Dikke lul, middenvingerzeikende groenen, omhooggevallen blaaskaak, op uw kloten schieten, lamme papzak, apen, fucking Weyns op zijn smoel kloppen...
                              Nu ben ik eindelijk overtuigd! Schitterende argumenten!

                              Ge kunt hier allemaal zagen over de snelheidslimieten zoveel ge wilt, ze zullen het jullie wel leren je eraan te houden.
                              Gelukkig, veilig en langzaam 2018 gewenst aan iedereen!
                              Sorry was mijn borderline pillekes vergeten , en mijn alter ego is nog al brutaal .had het ook beleefder kunnen schrijven maar ik jaag mij daar zo in op en dan type ik rapper dan ik denk.
                              Maar zolang ik geld heb blijf ik gas geven , en den busseniss boomt dus zal ik dat denk ik blijven doen
                              happy new year
                              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Om de boel om zeep te helpen zijn ze goed ja.
                                De meeste van de uit de hand gelopen betogingen in Brussel het afgelopen jaar hebben die blauw mannekes uitgelokt door de boel daar wat te gaan provoceren.
                                Wat een ongelooflijke nonsens.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                  Kortzichtigheid dus.
                                  Zou men dan niet beter inzetten op aanvaardbare max snelheden
                                  Begrijp niet hoe sommigen zich zo kunnen laten misleiden door een minister die de pedalen kwijt is.
                                  Ja, al een geluk dat jij het wél allemaal door hebt. Jij bent tenminste niet kortzichtig.
                                  Uiteraard zou "men" weer beter dit of dat doen, liefst iets dat uw eigen "vrijheid" (sic) niet te veel beperkt: en "aanvaardbare" snelheidslimieten, die schud je gauw wel even uit je mouw, niet gehinderd door enige kennis van de situatie(s) ter plaatse, dat kan allemaal niet moeilijk zijn.
                                  Ben Weyts is een echte manipulator en een dikke nietsnut die er allemaal niks van kent, net als al zijn medewerkers uiteraard.

                                  Volgende keer eindelijk een goede minister van verkeer misschien? Stel u kandidaat, ge gaat al zeker een tiental aanhangers vinden op het forum.

                                  Comment


                                  • Och Maurice, krijg compassie met u jongen... Zo meelopen met Weyts zonder nadenken. Overal vijftig..., laat gewoon je auto in de garage staan als je zo bang bent in het verkeer. Roepen om belachelijk lage snelheidsbeperkingen omdat dit jou beter uitkomt. Ga te voet. Maar let op!! Het zijn net de zwakke weggebruikers waar het aantal doden steeg. Dus best eens kijken voor je oversteekt en beetje fluo in het donker als je op straat loopt. Ook de ebike is geen oplossing gezien het stijgend aantal ongevallen met senioren. De gewone fiets dan, doe wel wat licht branden want ook hier meer doden. Moeilijk he. Nooit bij stil gestaan dat sensibilisering bij andere verkeersdeelnemers ook iets kan opbrengen ? Ah nee he, want Weyts zegt....hoe trager, hoe beter.

                                    Een geluk dat jij hier het supervoorbeeld bent (maar jammer dat je van je paard viel he ). Je durft ook wel eens het gaspedaal indrukken he zoals je zelf schreef. Maar hier de heilige uithangen ? Of moet ik er 'schijn' voor schrijven ?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

                                      Ja, al een geluk dat jij het wél allemaal door hebt. Jij bent tenminste niet kortzichtig.
                                      Uiteraard zou "men" weer beter dit of dat doen, liefst iets dat uw eigen "vrijheid" (sic) niet te veel beperkt: en "aanvaardbare" snelheidslimieten, die schud je gauw wel even uit je mouw, niet gehinderd door enige kennis van de situatie(s) ter plaatse, dat kan allemaal niet moeilijk zijn.
                                      Ben Weyts is een echte manipulator en een dikke nietsnut die er allemaal niks van kent, net als al zijn medewerkers uiteraard.

                                      Volgende keer eindelijk een goede minister van verkeer misschien? Stel u kandidaat, ge gaat al zeker een tiental aanhangers vinden op het forum.
                                      Dit is toch kortzichtig vind ik. DHL is van dezelfde regio als mij. Hier zijn genoeg wegen waar de snelheidslimieten absurd laag zijn. Wegen waar 10 jaar geleden nog 90 mocht, 3 jaar geleden nog 70 en nu is het 50 en uiteraard maar flitsen. Geen énkele auto die daar tegen 90, laat staan tegen 70, crashte. Uiteraard wel tegen 140, al dan niet in combinatie met (kies maar) alcohol, drugs, in slaap vallen, smartphone gebruiken.

                                      Maar die ongevallen gebeuren nu nog. Want er mag nog een bord van 10 staan, die mensen rijden toch wat ze willen.

                                      Zet daar terug borden van 90, en controleer die snelheid. Vaak. Zet voor 1 of 2 bochten desnoods een bord van 70, en een waarschuwing gevaarlijke bocht. Maar nu hebben ze een zone van 4 km zone 50 gemaakt, terwijl 3,5 km daarvan rechtdoor is, zonder noemenswaardige bebouwing aan de kanten (hooguit een paar boerderijen en veel veld).

                                      Heeft Weyts dit beslist? Geen idee, maar als het zo is treed ik DHL bij dat het een enorm kortzichtige dromer is.

                                      Ik weet op welke politieke partij ik vooral niet zal stemmen volgende keer, en met mij quasi heel mijn familie. Dat is de partij waarin Benneke zit.
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                                      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                                      Comment


                                      • Ja Thimoty, ik weet goed over welke baan je het in je voorbeeld hebt. Geef je honderd procent gelijk dat die accidenten aan zeer hoge snelheden gebeuren. Een bord van 50 zal dat soort chauffeurs echt niet tegen houden.
                                        Dat... een eerlijke snelheidsbeperking en hier streng op toezien, desnoods met zwaardere straffen. Ben ik direct akkoord mee.

                                        Comment


                                        • Inderdaad, die snelheidsbeperkingen om sommige plaatsen trekken echt op niks.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                          Comment

                                          Working...
                                          X