Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mobiele trajectcontroles

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De ring van Lier. Dubbele vakken met middenberm (paar meter breed). Vroeger was dan 120, dan 90 en nu op bepaalde stukken 70 (geen huizen, geen opritten, niets). Quasi niemand houdt zich daar aan.

Comment

• De ring van Lier. Dubbele vakken met middenberm (paar meter breed). Vroeger was dan 120, dan 90 en nu op bepaalde stukken 70 (geen huizen, geen opritten, niets). Quasi niemand houdt zich daar aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Als je naar die programma's kijkt zoals Alloo, dan merk je dat die agenten van de verkeerspolitie ook één en ander met een korreltje zout nemen. Ze gaan niet achter iemand die 140 op de teller rijdt, maar ze bestraffen diegenen die 't zotteken uithangen. En dan zijn ze nog mild bij het vaststellen van de snelheid. Die mensen redeneren nog. Kan men van Benneke met zijn misplaatste propaganda niet zeggen.
        En dat wordt dan gezegd door iemand die andersdenkenden kortzichtigheid verwijt.

1) Dat is een TV programma; dat wordt hoofdzakelijk gemaakt om mensen te entertainen. Een compilatie van onnozelheden zou met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid geen al te hoge kijkcijfers scoren.
        2) Verkeerspolitie hoeft zich niet vooral bezig te houden met mensen die bij manier van spreken 8 km/u te snel rijden, daar bestaan camera's voor die dat beter kunnen. Zij houden zich dus terecht bezig met andere dingen. Mochten ze dat niet doen, dan had men waarschijnlijk ook weer commentaar dat ze zich beter zouden bezig houden met serieuze zaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

En dat wordt dan gezegd door iemand die andersdenkenden kortzichtigheid verwijt.

Dat moet je mij eens uitleggen... Die mensen zijn niet kortzichtig, snap je punt niet hoor Maurice. En dat je er zo moet mee lachen, ik begin me zorgen te maken over je
          En het programma toont alle facetten, grote, maar ook kleine overtredingen. Bvb middenvakrijders, kinderen die niet vastgemaakt worden (zeer gevaarlijk, maar kan men moeilijk sensatie noemen), mensen die te traag rijden na een persoonlijke tegenslag, een vrachtwagen die overladen is...

En ten tweede, ik heb het niet over andersdenkenden, ik heb het specifiek op jou .

Op jouw kortzichtigheid, jouw ongepaste opmerkingen naar mij toe, terwijl je in werkelijkheid zeker niet beter bent dan ik (zoals ik ook al zei, getuige je eigen posts qua snelheid waaraan je je niet 'altijd' houdt). Maar je denkt wel beter te zijn.
          Ok, dat is je volste recht, je beter voelen dan anderen. Maar een beetje minder zal wel volstaan zeker ? Mensen die zich beter voor doen dan ze zijn, ik heb daar geen respect voor...

Comment

Working...
          X