Mededeling

Collapse
No announcement yet.

+2m hoogte telepeage Frankrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Vwoila. En laat het hier vooral weten
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
      Ik denk dat je toch die gereserveerde poortjes kan nemen.
      Zat ook met dezelfde vraag. Heb een fietsendrager op de peugeot partner. De auto zelf is 1m88 hoog denk ik. De fiets zou daar zo'n 20-30 cm bovenuit steken. Volgens d everkoper die met dezelfde auto reed, heeft hij nooit problemen gehad.

Ik zal wel ergens een grote oude badhandoek rond het de bovenbuis en stuur wikkelen en met snelspanner vastmaken. Want af en toe hoor je wel die plastic kettingetjes over de fiets gaan. Maar dan rij je gewoon 15 ipv 30 per uur.

Wanneer vertrek je? Want ik ben wel benieuwd of het dan gelukt is.
      Laatste weekend van juli, dus nog effe tijd.

Wel zonde als ik schade zou hebben, ga nog zien war ik ga doen.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
        Pak gewoon die met dat kaske en kijk gewoon iedere keer goed in de spiegel of ge de skibox ni ziet liggen. Vanaf het eerste poortje weet ge wel of het kan of niet
        Das gelijk dat ik ontdekt heb dat je daar gerust tegen 50 door kan. :p

Last edited by Namaz; 22/03/2018, 22:35.

Comment

Je geraakt door alle poortjes met het bakje.
          Je moet niet de speciaal voorbehouden nemen.
          Als het natuurlijk heel druk is en je bent te hoog kan je staan aanschuiven bij de betalers met uw bakje.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Als het natuurlijk heel druk is en je bent te hoog kan je staan aanschuiven bij de betalers met uw bakje.
            Ik ga in de heenrit s'nachts proberen, lukt het niet dan smijt ik hem rap in achteruit

of ik koop rap een andere kar... nog reëler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
              Dat is nieuw voor mij. Dan wordt zo'n bakje nog interessant!

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Mss is het omdat ik niet heel frankrijk doorkruis, maar de laatste jaren 2 x naar italië geweest met een stuk Frankrijk. Maar ik zou zo een kastje al niet terug verdiend hebben. Niet aan tijd, niet aan kosten. Nog nooit moeten aanschuiven (jawel, in bouwverlof) en telkens een paar euro betalen.
                Maakt dat zo een groot verschil dan?

Comment

Dat bakje heeft mij 60 cent gekost en al veel tijd bespaard.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Dat bakje heeft mij 60 cent gekost en al veel tijd bespaard.
                    Ah, ik dacht dat da duurder was. Maar kan begrijpen dat er plaatsen zijn waar het drukker is.

Enige plaatsen waar ik meestal wat moet aanschuiven is aan de grensovergang van frankrijk naar zwitersland. En dan de beruchte ring rond Milaan. Iets dat ik helemaal niet snap, die hele ring staat zo goed als stil omdat ge daar van tolpoort naar tolpoort moet aanschuiven. Ipv met vignetten te werken en af en toe op een pas wat extra te vragen. Minder personeel nodig, dus goedkoper en geld krijgt ge toch. En het voornaamste, geen file meer op die ring.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes
                      Ik denk dat je toch die gereserveerde poortjes kan nemen.
                      Zat ook met dezelfde vraag. Heb een fietsendrager op de peugeot partner. De auto zelf is 1m88 hoog denk ik. De fiets zou daar zo'n 20-30 cm bovenuit steken. Volgens d everkoper die met dezelfde auto reed, heeft hij nooit problemen gehad.

Ik zal wel ergens een grote oude badhandoek rond het de bovenbuis en stuur wikkelen en met snelspanner vastmaken. Want af en toe hoor je wel die plastic kettingetjes over de fiets gaan. Maar dan rij je gewoon 15 ipv 30 per uur.

Wanneer vertrek je? Want ik ben wel benieuwd of het dan gelukt is.
                      Je moet zien wat er boven staat. In frankrijk zijn de linkse poorten gereserveerd voor te betalen met zoon ding tegenn de voorruit. Soms is er een 2de of 3de poort waar je beide kan.

Maar ik heb genoeg mensen foutief zien aanschuiven ( zonder kastje tegen de ruit )
                      En achteruit zien terugrijden.

In spanje zijn het trouwens de meest rechtse poorten ipv links

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Laatste weekend van juli, dus nog effe tijd.

Wel zonde als ik schade zou hebben, ga nog zien war ik ga doen.

Awel, ik ga al wat vroeger en zal het even nameten aan zo een poortje
                        Ik ga met de Tiguan met skibox erop, maar ik heb zo geen bakje, dus zo ga ik het al niet kunnen meten.
                        Maar zou toch wel raar zijn dat ge met een skibox niet door zo een poortje gaat kunnen. Want 50% van de vakantiegangers heeft toch een skibox of fietsen erop?

Comment

Awel, ik ga al wat vroeger en zal het even nameten aan zo een poortje
                          Ik ga met de Tiguan met skibox erop, maar ik heb zo geen bakje, dus zo ga ik het al niet kunnen meten.
                          Maar zou toch wel raar zijn dat ge met een skibox niet door zo een poortje gaat kunnen. Want 50% van de vakantiegangers heeft toch een skibox of fietsen erop?
                          Ja maar die bakjes hebben een poort van 2meter, al de rest is zonder hoogte.

Comment

Ik vermoed dat ik met de Tiguan en mijne Thule 740 ergens toch kort in de buurt geraak. Dus zo een kastje is al weggegooid geld voor mij

Smijt van het weekend die box erop en meet het na. Met zo ne lange waterpas van 2m

En hou er rekening mee met volle wagen dat die nog 2cm zakt

Comment

Heb nog geen dakdragers, ga wel zien opt moment zelf.

Comment

Heb nog geen dakdragers, ga wel zien opt moment zelf.
                                Ah zo, een skibox zonder dragers

Hebt ge open rails op het dak?

Comment

Ah zo, een skibox zonder dragers

Hebt ge open rails op het dak?
                                  Gesloten rails maar steken wel uit.

Comment

Gesloten rails maar steken wel uit.

Ik heb er thuis nog liggen die ik niet meer gebruik, maar zou moeten lukken dat deze passen. Zijn voor open en gesloten rails. Enkel moet 1 plaatje ff tussen de schroefbank en paar mss plooien. Ik heb ze in de kelder liggen omdat ik wingebar's heb gekocht die minder lawaai maken.

Ge moogt ze zelfs gratis hebben. https://www.winparts.nl/bagage-trans...900/60-130.jpg

Comment

Op wat wagen had je ze steken?
                                      Wil het gerust proberen

Comment

Op wat wagen had je ze steken?
                                        Wil het gerust proberen
                                        Op mijne Tiguan. Dat zijn open rails, maar dat maakt voor dit type niet uit. Welke wagen hebt ge en bouwjaar? Dan zoek ik het ff op. Ofwel komt ge eens langs, moest ge in de buurt wonen :-). Ik woon kort bij D'Ieteren.

Comment

Op mijne Tiguan. Dat zijn open rails, maar dat maakt voor dit type niet uit. Welke wagen hebt ge en bouwjaar? Dan zoek ik het ff op. Ofwel komt ge eens langs, moest ge in de buurt wonen :-). Ik woon kort bij D'Ieteren.
                                          Zafira Tourer van 2015
                                          Met onderstaande rails.

Comment

Working...
                                          X