Mededeling

Collapse
No announcement yet.

+2m hoogte telepeage Frankrijk?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Noorwegen vandaag.

Schoon hè.
    Droom ik van.

Comment

Ik hou van Frankrijk. Elke streek heeft z'n charme.
      Ik merk dat de onvriendelijke reputatie van Frankrijk minder en minder terecht is. Vroeger was dat wel niet geheel onterecht maar de laatste 5-10 jaar fel verbeterd.
      Ik wordt er zelfs meer en meer in het Engels aangesproken als ze ons horen spreken onder elkaar. Denken ze dat we Duits zijn en ze passen zich aan.
      Omdat hun Engels soms maar half te verstaan is, vragen we meestal om weer naar Frans over te schakelen

Het is dichtbij, ik begrijp alles en spreek de taal best goed, en het is een heel divers mooi land. En zodra je circa halfweg naar het zuiden bent, ook bijna zeker van best mooi weer.
      Ik kan trouwens van harte de Drôme aanbevelen. De charme van de Provence zonder de grote massa toeristen.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

We zullen zien na deze zomer of ik bijdraai. Nooit echt int zuiden geweest. Maar het noorden bevalt me al zeker niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
          We zullen zien na deze zomer of ik bijdraai. Nooit echt int zuiden geweest. Maar het noorden bevalt me al zeker niet
          En de Fransen beschouwen het noorden niet als echte Fransen maar meer als Belgen.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

En de Fransen beschouwen het noorden niet als echte Fransen maar meer als Belgen.
            Dat verklaart al veel dan

Comment

Working...
            X