Door een touchscreen zit je voor je het weet op een ander rijvak.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Spookrijders
Collapse
X
-
Heb dat eens meegemaakt op de N80, stuk Sint-Truiden - Gingelom toen ze het nieuwe fietspad aan het aanleggen waren was die weg enkele richting in de richting van Gingelom, in de andere richting was er een omleiding.
's avonds toen het al pikdonker was, de straatverlichting werkte dan ook nog eens niet zag ik lichten uit de andere richting naderen (reden ook nog 2 auto's voor mij), wij vertraagden al en uiteindelijk is die tegenligger net voor ons in de gracht gereden.
Bleek dronken te zijn en wist totaal niet wat hij deed.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenDoor een touchscreen zit je voor je het weet op een ander rijvak.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenDoor een touchscreen zit je voor je het weet op een ander rijvak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk BerichtenBedieningsknoppen die vind je toch zonder kijken die ken je vanbuiten
En dat allemaal al rijdend natuurlijk.
Jaja wat was het toch zoveel veiliger vroeger..2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten
Proficiat dat jij zo'n krak bent, niet iedereen kan dat. Doet mij denken aan de tijd voor de cd's, usb en touchscreens. Het cassette tijdperk. Als je dan een bepaald nummer wou luisteren moest je die ene cassette liggen zoeken in je auto, dan had je die na 10 minuten gevonden, stak je die in, en deed hij niets. Je haalde hem er terug uit en je zag dat heel de magneetband was uitgeloterd, dan moest je die balpen weer gaan zoeken om die magneetband terug in die cassette te draaien.
En dat allemaal al rijdend natuurlijk.
Jaja wat was het toch zoveel veiliger vroeger..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Een vriend van mij is zo met het zoeken van een cassette in het handschoenkastje, tegen een lantaarnpaal gereden ... aan .... de overzijde van de straatden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik ben er twee tegengekomen, maar de laatste 5jr toch niet meer. De laatste kwam ik nog tegen op de afrit, die hij als oprit nam, heb die nog kunnen blokkeren en doen keren. De eerste keer dat ik er een tegenkwam was op de E403, een Fransman die sneller reed dan het verkeer dat op de juiste rijvakken zat.
Comment
-
Nog nooit zelf tegen gekomen, maar ik meen me te herinneren dat er ooit veel te doen was rond twee agenten van de verkeerspolitie die frontaal ingereden waren op de spookrijder die ze moesten doen stoppen. Iets van een kerel die zelfmoord wou plegen waarbij die agenten zwaar gewond werden. Ze reden in die tijd met een Saab 9000 of een zware Volvo (weet niet juist meer, was een wagen die bekend stond om z'n veiligheid) en die zou hun leven gered hebben. Ze lieten toen ooggetuigen aan het woord en zo die vertelden dat de wagen in de lucht vloog door de impact.
Comment
Comment