Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heat wrap legaal?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Heat wrap legaal?

    Hallo,

    Ik heb een vraag ivm heat wrap voor de uitlaat .
    Op mijn clio rs heb ik een paar knalpotten verwijderd uit de uitlaatlijn .
    Omwille van het feit dat dit opvalt en niet mag voor de keuring , zou ik er heat wrap rond willen wikkelen zodat het niet opvalt dat er aan de uitlaat gelast is.

    nu was mijn vraag ofdat dit mag en dat ik hierdoor mee door de keuring zou geraken ?

    Of zou ik beter de uitlaat in 1 kleur spuiten ?

    Mvg lorenzo

  • #2
    Sowieso miserie op de keuring. OEM of uitlaat met attest is de enige optie.
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


    Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

    Comment


    • #3
      100 euro in de pollekes van de keurder, en Kees komt klaar!

      Comment


      • #4
        Wat iik dan niet snap is hoe dat de auto verkopers hiermee weg kunnen .

        IIk heb de auto gekocht wanneer er al 1 knalpot verwijderd was .
        En die kan die blijkbaar zonder probleem keuren.


        @smellekens:
        Waar kan je dat de dag van vandaag nog doen?
        Meestal zeggen ze niks en krijg je de rode kaart aan het loket .

        Comment


        • #5
          En mag het om bvb de bodemplaat te verlengen?
          Zoals de meeste sportwagens nu hebben voor airflow en dergelijke .

          Comment


          • #6
            Waarom zou je dat doen ? En hoe ? Is dat plastic of metaal ? Nog nooit gezien bij een gewone wagen eigenlijk.

            Comment


            • #7
              Op de clio rs is er al een groot deel afgeschermd . Zou enkel het middenste deel dicht maken met een aluminium plaat . Zodat je de uitlaat niet meer ziet zitten.

              Waarom zou ik doen ?
              1 deel van de uitlaat is de knalpot er uit gehaald en recht stuk buis in gelast .
              ​​​​​​2De knalpot is vervangen door een recht stuk die terug naar ori kan vervangen worden , maar het is een pain in the ass om deze zonder lift er uit te halen.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Lorre07 Bekijk Berichten
                Zou enkel het middenste deel dicht maken met een aluminium plaat . Zodat je de uitlaat niet meer ziet zitten.

                .
                Als je dat doet moet je zeker laten weten hoe het afloopt, zeer benieuwd naar. Als ze gaan zien dat dat niet standaard is denk ik dat ze onraad gaan ruiken...

                Comment

                Working...
                X