Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Officiele documenten verloren gegaan bij Bpost

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Officiele documenten verloren gegaan bij Bpost

DIV verstuurd mij de officiele documenten van mijn voertuig via Bpost. Documenten komen nooit thuis aan. Na nodeloos veel telefoons met de dienst nog steeds geen oplossing buiten steeds de melding “stuur een mailtje naar de helpdesk tav de dienst geschillen”. Na de eerste week zonder antwoord een herinneringsmail gestuurd, ook hier geen antwoord op. Een klachtenmail gestuurd en nog steeds wachtend op antwoord.
    Wie oh wie kan mij vertellen welke stappen ik kan ondernemen of wat ik nu nog kan doen. Ik ben radeloos en out of options..

Vlaamse (DIV) en/of Federale (Bpost) ombudsdienst contacteren. Ik zou beginnen bij de Vlaamse, omdat de DIV u uiteindelijk toch zal moeten verder helpen indien men de officiële documenten niet terugvind.

Comment

Daar dacht ik ook al aan. En testaankoop? Zou dag iets uithalen? Ik weet ook dat er in het belang van limburg een rubriek is met onopgeloste zaken. Maar ik vrees een beetje dat door die pibliciteit mijn dossier alleen maar verder onder aan de stapel komt..

Inderdaad is de DIV de enige instantie die gemachtigd is om die documenten opnieuw aan te vragen, of om een kopie af te stempelen als zijnde officieel document. Maar aangezien er van daaruit geen reactie komt zal ik dan wel genoodzaakt zijn om de ombudsdienst te contacteren..

Comment

Is het niet makkelijker en vooraal sneller om de papieren als verloren op te geven en andere aan te vragen? kost je wel wat maar zal sneller zijn.
        Polo 6n 1.4

Comment

Looool :rolling eyes :

Er zijn er hier nog die geen goede ervaring hebben met Bpost (waarom schrijf je dat feitelijk met een hoofdletter?)
          Opdoeken dat bedrijf!

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Aanwezig idd

Wat ik de laatste drie weken met Bpost heb meegemaakt tart alle verbeelding...

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

ze moeten dringend gaan staken bij Bpost, opdat ze voldoende mensen zouden krijgen om hun werk te doen.
              Ontsla een paar managers en zet met die besparing een pak mensen aan het werk

Comment

Bij mij zijn er documenten voor de bank verloren geraakt bij Bpost , het is nodig dat ze die stal eens grondig uitmesten.
                Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                  Bij mij zijn er documenten voor de bank verloren geraakt bij Bpost , het is nodig dat ze die stal eens grondig uitmesten.
                  Onbegonnen, heb een lopende klacht en die lachen dat weg en liegen erop los. En als je camerabeelden toont die alles weergeven dan hoor je ze niet meer. Sukkels zijn het.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

Comment

Aangetekend schrijven van een huurder nooit aangekomen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Working...
                    X