Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Resonator (midden demper) oké voor de keuring?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Resonator (midden demper) oké voor de keuring?

Hallo iedereen,

Ik ben momenteel aant het kijken om mijn midden demper (resonator) weg te snijden, voor er iets meer geluid uit te halen.
    Auto in kwestie is een 2009 Scirocco 2.0 TSI DSG.

In andere woorden geraak ik hiermee fijnloos door de keuring? Is dit legaal?

Alvast bedankt.

Middendemper is normaal geen probleem voor de keuring. Zonder klinkt het al iets luider maar surtour een iets voller geluid.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Middendemper is normaal geen probleem voor de keuring. Zonder klinkt het al iets luider maar surtour een iets voller geluid.
      Hopelijk, ik ben vooral opzoek naar een dieper geluid

Comment

Op FB zijn er redelijk wat ''scirocco'' groepen, maak u lid van een paar en vraag achter soundfiles/filmpkes. Ik weet niet hoe u frans is maar de groep: Scirocco Fan Page - France is redelijk actieve groep.

Ben ook van redelijk wat groepen lid omdat ik ook ne scirocco heb maar die pagina van Frankrijk is de interessantste, de belgische groepen zijn echt doods en de Duiste is ook maar weinig animo op.

Van welke regio ben je?
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Op FB zijn er redelijk wat ''scirocco'' groepen, maak u lid van een paar en vraag achter soundfiles/filmpkes. Ik weet niet hoe u frans is maar de groep: Scirocco Fan Page - France is redelijk actieve groep.

Ben ook van redelijk wat groepen lid omdat ik ook ne scirocco heb maar die pagina van Frankrijk is de interessantste, de belgische groepen zijn echt doods en de Duiste is ook maar weinig animo op.

Van welke regio ben je?

Ja, ik zit momenteel al in de UK groep ook wel redelijk groot aangezien die auto's daar heel populair zijn. Maar ik wil eigenlijk vooral weten dat het geen probleem is voor de keuring want moesten ze de middendemper eruit snijden en een buis ertussen lassen en daarna ermee naar de keuring gaan en te horen krijgen dat ie der ni door geraakt zit ik wel met een probleem

Een resonator delete is in vergelijking met een ganse aftermarket exhaust redelijk goedkoop, ik was ook aan het zien voor een miltek non-resonated (gaat niet door de keuring) de resonated van miltek wel maar die kost dan weer iets meer dan de not resonated. Ik ben ook zeker en vast niet geïntereseerd in een uitlaat waar ze u van 4 straten ver horen aankomen

Binnen 1 a 2 maanden moet hij naar de keuring, ik ga denk ik gewoon wachten tot derna om de resonator deruit te halen en dan kan ik die mannen het zelf vragen ook

En regio, onder Brussel.

Comment

mijn grootmoeder zaliger zei soms van bepaalde mensen : 'diene mens kan nogal een beetje resoneren' (van het frans raisoner)
            Zou ze het dan over middendempers gehad hebben ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
              mijn grootmoeder zaliger zei soms van bepaalde mensen : 'diene mens kan nogal een beetje resoneren' (van het frans raisoner)
              Zou ze het dan over middendempers gehad hebben ?
              Denk dat ze de einddemper bedoelde.
              Z4 M40i

Comment

Working...
              X