Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring linkerspiegel

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuring linkerspiegel

Een tijdje geleden had ik een spiegeltje-tik moment met een andere weggebruiker.
    Hierbij raakte het glas van mijn linkerbuitenspiegel zwaar beschadigd. De voorkant van de behuizing van mijn linkerspiegel werd volledig vernield.
    Het buitenspiegelglas heb ik vervangen en de spiegel zit nog steeds stevig bevestigd aan de wagen. Daarnaast is de motor van de spiegel intact waardoor deze zoals voorheen elektrisch te verstellen is.

Nu is mijn vraag: maak ik een kans om op deze manier door de keuring te geraken?
    Het enige wat dus ontbreekt is de voorkant van de behuizing van de linkerbuitenspiegel.

kan opmerking of afkeur zijn wegens " scherpe delen " , of ook niets, zal afhangen van keuringstation , tijdstip, humeur, ...

Comment

wat zou het effect zijn mocht je met die spiegel een fietser 'rammen' ?

Comment

Geen idee of je ermee door de keuring raakt.
        Maar zo'n spiegel kapje kost echt geen drol. Bestel het online (of bij een dealer), koop een spuitbusje met je kleurcode (tenzij het kunststof is, nog makkelijker dan) en spuit dat kapje en klik of lijm het vast.
        Gaat je nog geen 20 euro kosten, en je wagen ziet er ook weer wat beter uit.
        Last edited by Barie; 08/07/2018, 16:15.
        2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Of spuit die zwart en rechts ook, is toch "in" contrasterende kleuren op buitenspiegels ed. Dan moet je je geen zorgen maken dat de kleur misschien "net niet" overeenkomt.

Comment

Trek daar zo'n hoesje in de Belgische driekleur over ... camoufleert perfect en is gratis.

Comment

Trek daar zo'n hoesje in de Belgische driekleur over ... camoufleert perfect en is gratis.

Comment

't Werkt hier weer prima !

Comment

Working...
                X