Oorspronkelijk geplaatst door Utah
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rijverbod echtgenoot..
Collapse
X
-
Kan je op een of andere manier niet een verklaring vragen aan die mensen aan de kassa van de Hubo dat jij daar effectief was?
Als jij daar effectief in de Hubo was, en die mensen bevestigen dat, en zeker als jullie maar 1 auto hebben, dan zal de rechter jullie verhaal toch geloven, niet?
Comment
-
Waarheid is wit
politie zegt zwart
U zegt wit
Punt is politie spreekt de waarheid volgens de wet.
Je kan beelden op vragen van een buur winkel in de buurt die u kan gefilmd hebben...maar als zijn strafblad lang is weinig kans me dunkt.
Wel interessant dat ze uw platen in anpr steken bij zoiets. Daar zou ik me wel eens met amuseren paar vrienden optrommelen en alle 4 mijn platen laten rondbollen
Comment
-
Probleem is dat heel het politiesysteem een grote corrupte boel is.
Als ze iets tegen u hebben kunt ge het al vergeten, tenzij je zelf ervoor kan zorgen dat je voldoende bewijzen hebt om hun beweringen te ontkrachten.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDat ze je continu in de gaten houden wil misschien ook iets zeggen. Heb je een flik omver gereden of tegen zijn botten gepiest? Dat hebben ze niet zo graag...
De rechter zal wel oordelen.
nu kan ik niet wachten om hier weg te rennen.
Alsof Osama bin Laden in de straat is komen wonen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk BerichtenKan je op een of andere manier niet een verklaring vragen aan die mensen aan de kassa van de Hubo dat jij daar effectief was?
Als jij daar effectief in de Hubo was, en die mensen bevestigen dat, en zeker als jullie maar 1 auto hebben, dan zal de rechter jullie verhaal toch geloven, niet?
Comment
-
verbatim2 Ja, het is in ieder geval zeker niet kort. Stommerik was het ook vroeger.
Ik weet nu niet exact of ze effectief mijn platen in dat systeem hebben gestoken hoor, maar het is wel heel toevallig dat er nu niemand meer langs rijdt sinds mijn auto getakeld is, en ik met de auto van schoonvader rijdt. Heb vandaag gebeld naar parket en ze wachten nog steeds op een PV van de politie, om mijn auto al dan niet vrij te laten geven door de magistraat. En maar wachten...
Comment
-
knight-rider Klopt. Ik zou echt niet in een slachtoffer rol willen kruipen, maar begin toch echt te geloven dat ze iets tegen ons hebben. Inclusief buren, maar dat was al duidelijk. Mijn man was daar al van overtuigt, maar ik vond altijd dat hij overdreef. Tot nu.
Ach ja, niet veel aan te doen. Hun zijn de politie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kiekeboe__ Bekijk BerichtenDat is nog eens een goed idee! Zal er vandaag langs rijden. Ik heb ook iets betaald bij de Hubo met Bancontact, dat kan toch ook als bewijs dienen.
Maar als je een getuige hebt die jouw daar plaatst en er amper tijd kan zijn tussen jouw bezoek aan de hubo en het betrappen, dan heb je misschien kans bij de rechter.
Was jullie auto misschien langzaam vooruit of achteruit aan het bollen omdat je de handrem vergeten op te trekken was?
Comment
-
Comment
-
Er staan genoeg cameras die alles opnemen wat beweegt. Ook daar zijn bewijzen te vinden wie er reed...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Comment
-
Toch wel een paar overeenkomsten...
Als er nu iets is wat je niet doet in de rechtbank is het beginnen schelden en tieren op de rechter.
Dat zal die advokaat ook wel gezegd hebben....
Op die manier maak je uw verhaal over "iets pakken uit de auto" natuurlijk helemaal ongeloofwaardig. En met dergelijke straf vermoed ik dat het strafblad meer dan 2 lijntjes lang was.
Rijverbod krijg je ook niet omdat je 2 keer 55 rijdt in de bebouwde kom hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenMss was het TS wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk had ook meteen dezelfde reflex toen ik het artikel las...
Comment
Comment