Ik heb een tijdje geleden een wagen ingevoerd uit NL. Wagen was van 2002, had geen gelijkvormigheidsattest of COC. Dart was geen probleem voor de keuring omdat er een e-type goedkeuringsnummer op chassisplaatje en papieren stond.
Er stond toen een vermelding op de keuringskaart dat er geen COC was en de wagen daarvan vrijgesteld was (juiste formulering weet ik niet meer, wagen is verkocht)
Ik heb nu opnieuw een NL wagen ingevoerd, zelfde situatie, e-typenr etc... Wagen is gekeurd. Deze keer staat er echter geen vermelding van vrijstelling COC op de keuringspapieren.
Kan ze daar vandaag niet bereiken. Maar wat indien wegcontrole ?
Met de vorige wagen kon ik het bewijzen dat het niet nodig was, maar nu staat dat niet vermeld.
Nog mensen bij wie het wel/niet vermeld wordt ?
Er stond toen een vermelding op de keuringskaart dat er geen COC was en de wagen daarvan vrijgesteld was (juiste formulering weet ik niet meer, wagen is verkocht)
Ik heb nu opnieuw een NL wagen ingevoerd, zelfde situatie, e-typenr etc... Wagen is gekeurd. Deze keer staat er echter geen vermelding van vrijstelling COC op de keuringspapieren.
Kan ze daar vandaag niet bereiken. Maar wat indien wegcontrole ?
Met de vorige wagen kon ik het bewijzen dat het niet nodig was, maar nu staat dat niet vermeld.
Nog mensen bij wie het wel/niet vermeld wordt ?
Comment