Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rode licht camera

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rode licht camera

Hallo,

Ik ben misschien door het rode licht gereden. Ik denk wel dat het nog oranje was maar ben niet zeker. Ik was een beetje verstrooid.

Er stond een kleine zwart cameraatje boven het rode licht. Ik heb er een foto van gemaakt maar kan deze niet uploaden. Nu vraag ik mij af of dat die camera een rode lichtcamera was.

Ook heb ik een kleine flits gezien, maar deze was in mijn rechtse ooghoek voor mij precies maar kan ook een andere lichtflits zijn. De camera flitst toch achter mij of niet?

Kan mij ook iemand misschien vertellen hoe rode lichtcamera's eruit zien? Want maak me toch wel een beetje zorgen of ik nu wel of niet geflitst ben.

Alvast bedankt.

Die kleine zwarte camera’s zijn geen flits camera’s.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

En daarvoor beginnen we hier even een topic
      Effe google raadplegen is te moeilijk zeker??
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
        Die kleine zwarte camera’s zijn geen flits camera’s.
        Bedankt voor je antwoord. Ben nu wa geruster

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          En daarvoor beginnen we hier even een topic
          Effe google raadplegen is te moeilijk zeker??
          Heb ik gedaan maa vond hier geen sluitend antwoord.

Comment

Ja knight rider om da bij u kitt alle lichten op groen zet. .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
              Ja knight rider om da bij u kitt alle lichten op groen zet. .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Was het maar waar, dan stond ik niet zoveel stil voor die verdomde rode lichten.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

De rode lichtcamera zit gewoon mee verwerkt in de gewone flitspaal die bij een kruispunt gezet wordt. Eigenlijk gaat het gewoon om een flitspaal met een extra functie - detectie van het door rode licht rijden - boven de klassieke snelheidsmeting.

De kleine zwarte cameraatjes die op de lichten staan zijn géén snelheids of rodelichtcameraatjes.

Oorspronkelijk geplaatst door racing32 Bekijk Berichten
                Hallo,

Ik ben misschien door het rode licht gereden. Ik denk wel dat het nog oranje was maar ben niet zeker. Ik was een beetje verstrooid.

Er stond een kleine zwart cameraatje boven het rode licht. Ik heb er een foto van gemaakt maar kan deze niet uploaden. Nu vraag ik mij af of dat die camera een rode lichtcamera was.

Ook heb ik een kleine flits gezien, maar deze was in mijn rechtse ooghoek voor mij precies maar kan ook een andere lichtflits zijn. De camera flitst toch achter mij of niet?

Kan mij ook iemand misschien vertellen hoe rode lichtcamera's eruit zien? Want maak me toch wel een beetje zorgen of ik nu wel of niet geflitst ben.

Alvast bedankt.

Comment

Working...
                X