Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Bekijk Berichten
De coyote geeft niet alleen de vaste aan, maar ook de mobiele, en ook als er zaken op de weg liggen, als er een auto langs de weg staat, spookrijders zijn, en als er een file vooruit staat. Nu, dat laatste zegt mijne navi van de Tiguan ook, evenals de spookrijders.
Maar het aller fijnste ervan is de trajectcontrole. Die wordt netjes weergegeven, evenals uw gemiddelde daar.
Rij ik altijd te hard? Nee, wel soms. Mijne ACC staat altijd op 130km/u en dan geeft de coyote aan dat ik 124km/u rij. Ik vind dat niet te hard, een mierenneuker vindt dat wel
Maar mijn boetes zijn toch van een 8-tal per jaar naar max 1 per jaar gegaan door de coyote. Gewoon omdat ik zeer veel op de baan zit, waarvan een aanzienlijk deel dat ik zelden tot nooit rij. Bij ons weet ik ook alle flitsers staan, maar ik kom dus op veel plaatsen waar ik het weet. En door de wildgroei aan borden en limieten, kan het wel eens zijn dat ik een bordje 50 gemist heb door op het verkeer te letten en daar dus 70 rij. Ik beken schuld en mijne coyote beperkt dus de boetes
Comment