het links stoppen is het gevolg van het negeren, had hij geen lampje...dan wrs ook geen veroordeling
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
nederlander veroordeeld voor negeren lampje dashboard
Collapse
X
-
Mijn vrouw heeft eens een klapband gehad tegen 124 op het linker rijvak. Is toch netjes op de pechstrook terecht gekomen.
Lijkt me in dit geval toch meer iets met onkunde of laksheid te maken.
In ieder geval, een goede les voor betrokken chauffeur.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
Dat is eigenlijk een goeie vraag, er word een heisa gemaakt rond fb,google,apple,... dat gegevens bijhoud. Maar wat houden fabrikanten allemaal bij? Ok dat zit lokaal opgeslagen maar als je op onderhoud gaat word alles uitgelezen...
Verzekering kan tegenwoordig ook zonder kaske in te bouwen, gewoon met de smartpheun.
In een ecu kunnen ze dus gigabytes en gigabytes aan data kwijt mbt. uw rijgedrag. (dat zijn geen afbeeldingskes of zo die moeten opgeslagen worden, dat zijn gewoon getallekes, dat neemt geen plaats in)
Volgende stap is 2022, dan gaat europa nog eens een datalogging systeem verplichten. En dan komt 5G er nog bij in de toekomst, kan je volgen ? Waar ik naartoe wil : binnen ettelijke jaren plukken ze je van de weg terwijl je zelf nog niet weet dat er iets fout loopt
En ja dat vind ik beangstigend.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
kijk eens hoe groot een usb stick is van ettelijke gigabytes. En dat is met een behuizing errond.
In een ecu kunnen ze dus gigabytes en gigabytes aan data kwijt mbt. uw rijgedrag. (dat zijn geen afbeeldingskes of zo die moeten opgeslagen worden, dat zijn gewoon getallekes, dat neemt geen plaats in)
Volgende stap is 2022, dan gaat europa nog eens een datalogging systeem verplichten. En dan komt 5G er nog bij in de toekomst, kan je volgen ? Waar ik naartoe wil : binnen ettelijke jaren plukken ze je van de weg terwijl je zelf nog niet weet dat er iets fout loopt
En ja dat vind ik beangstigend.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtentechnologie hou je niet tegen, zelfs uw fantasie of gedachten zijn niet meer prive
vb een tv,bijna allemaal smart,maar of je hem aansluit op de modem bepaal je wel zelf...(niet dus)
wat ik het meest beanstigend vind is dat bijna iedereen al die snufjes als 'normaal' beschouwd.
noem me dan maar ouderwets,ervaar ik als een groot kompliment
Comment
-
oud nieuws dit
een aantal jaren geleden is een volvo bestuurster in België al veroordeeld op basis van gegevens uit de ECU van haar auto. Frontale aanrijding tussen haar auto en een porsche. In de porsche viel toen 1 dode te betreuren. Omdat de beide partijen elkaar bleven tegenspreken heeft de rechter de twee constructeurs bevolen de gegevens van de ECU uit te lezen en te bezorgen aan de rechtbank. Volvo heeft meegewerkt, Porsche kon het niet (bullshit natuurlijk). Daaruit bleek dat de bestuurster van de Volvo, in tegenstelling tot vorige verklaringen, niet aan het remmen was en niet naar rechts aan het uitwijken was. Integendeel ze was gas aan het bijgeven en stuurde naar links.
En bij nieuwe europese wetgeving gaat elk toekomstig nieuw voertuig een zwarte doos krijgen welke door elke politiedienst moet uitgelezen kunnen worden. Om de privacy van de bestuurder te garanderen worden enkel de 45 seconden voor het ongeval bijgehouden. Datum van uitrollen is nog niet 100% zeker, maar zou liggen rond 2021 à 2022. Gedaan met liegen dus om uw onnozel gelijk maar te willen halen en uw verantwoordelijkheid niet te willen opnemen. Dat is net de reden waarom dergelijke systemen er komen omdat bijna niemand wil toegeven dat ze een fout begaan hebben. Daardoor worden ook de rechtbanken overspoeld met rechtszaken die er eigenlijk niet hadden moeten van komen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Geen probleem, ouwe bakken ftw, dan mogen ze hun technologie houden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenoud nieuws dit
een aantal jaren geleden is een volvo bestuurster in België al veroordeeld op basis van gegevens uit de ECU van haar auto. Frontale aanrijding tussen haar auto en een porsche. In de porsche viel toen 1 dode te betreuren. Omdat de beide partijen elkaar bleven tegenspreken heeft de rechter de twee constructeurs bevolen de gegevens van de ECU uit te lezen en te bezorgen aan de rechtbank. Volvo heeft meegewerkt, Porsche kon het niet (bullshit natuurlijk). Daaruit bleek dat de bestuurster van de Volvo, in tegenstelling tot vorige verklaringen, niet aan het remmen was en niet naar rechts aan het uitwijken was. Integendeel ze was gas aan het bijgeven en stuurde naar links.
En bij nieuwe europese wetgeving gaat elk toekomstig nieuw voertuig een zwarte doos krijgen welke door elke politiedienst moet uitgelezen kunnen worden. Om de privacy van de bestuurder te garanderen worden enkel de 45 seconden voor het ongeval bijgehouden. Datum van uitrollen is nog niet 100% zeker, maar zou liggen rond 2021 à 2022. Gedaan met liegen dus om uw onnozel gelijk maar te willen halen en uw verantwoordelijkheid niet te willen opnemen. Dat is net de reden waarom dergelijke systemen er komen omdat bijna niemand wil toegeven dat ze een fout begaan hebben. Daardoor worden ook de rechtbanken overspoeld met rechtszaken die er eigenlijk niet hadden moeten van komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
inderdaad,technologie hou je niet tegen,maar je kan wel voor een groot stuk zelf bepalen hoe je ermee omgaat.
vb een tv,bijna allemaal smart,maar of je hem aansluit op de modem bepaal je wel zelf...(niet dus)
wat ik het meest beanstigend vind is dat bijna iedereen al die snufjes als 'normaal' beschouwd.
noem me dan maar ouderwets,ervaar ik als een groot kompliment“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
handig ?voor sommigen mss,maar je hebt weer een geconnecteerd controle apparaat meer in huis...
,we hebben enkele 100den zenders op de kabel waarvan naar 95% nooit gekeken wordt.,dus ik ga zeker niet betalen voor extra betaalzenders ,wat mij betreft kost heel dat gedoe al veel te veel geld)
een extra toestel heeft tegenwoordig toch iedereen in huis(smartfhone ,pc ,laptop enz....)en bij de meeste staat dat ook heel de dag aan...dus van die energiebesparing gaat ook niet veel in huis komen vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenhandig ?voor sommigen mss,maar je hebt weer een geconnecteerd controle apparaat meer in huis...
,we hebben enkele 100den zenders op de kabel waarvan naar 95% nooit gekeken wordt.,dus ik ga zeker niet betalen voor extra betaalzenders ,wat mij betreft kost heel dat gedoe al veel te veel geld)
een extra toestel heeft tegenwoordig toch iedereen in huis(smartfhone ,pc ,laptop enz....)en bij de meeste staat dat ook heel de dag aan...dus van die energiebesparing gaat ook niet veel in huis komen vrees ik.
Google eens Scarlet trio.
40 euro voor onbeperkt internet (50 MBit/sec) + vaste telefoonlijn (met gratis bellen in de daluren naar vaste lijnen) + Basis TV-aanbod.
De eventuele opties bepaal je zelf. En 't werkt allemaal op het Proximus netwerk. (Scarlet is Proximus)
Dus voor mensen die geen boodschap hebben aan 100 zenders en 10 programma’s tegelijkertijd opnemen is er wel degelijk een betaalbaar alternatief.
Comment
-
Je kan natuurlijk ook je vrouw een kartonnen doos over het hoofd schuiven en haar de krant laten voorlezen he. Analoge tv dan“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenen dan betalen voor de krant?ik heb ze nog allemaal op een rij he.........“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenda's zoals altijd, een meerderheid wordt gestraft door het gedrag van enkelingen.
Technologie hou je niet tegen maar technologie komt alleen door als het verkocht kan worden. En daarin is de algemene consensus door maar op ik wil gebruiksgemak/ als het de profiteurs maar treft/criminelen van het openbaar weg houd. Zonder rekening te houden met de gevolgen voor hunzelf. (gebruiksgemak=gegevens doorspelen, wat "profiteurs" treft treft iedereen, criminelen zouden niet vrij rondlopen als ze de gaten in het net niet wisten zijn) En de mensen die deze systemen promoten profiteren ervan.
Ik loop dus 10 jaar achter omdat ik er gewoon de zin niet van inzie van veel van de nieuwe apps/toestellen en whatever ze uitvinden (ons moeder heeft mij vorig jaar al een nieuwe gsm gekocht die uit mijn broekzak valt zo groot dat die is en die zit nu al vreemde toeren te doen).
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichtenda's zoals altijd, een meerderheid wordt gestraft door het gedrag van enkelingen.
Ik zie in deze geen issue van privacy, tenzij de data continue zouden doorgestuurd worden en opgeslagen worden.
Comment
Comment