Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Redflex NK7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
    waar gaat dat naar toe met de jeugd als vaders hun kinderen aanzetten tot insubordinatie maar allez 't is allemaal nog goed gekomen
    Euhm, ik heb nu niet bepaald het juiste voorbeeld van vader gehad. Moeder ook niet eigenlijk. Getrouwd toen hij 18 en zij 16 was. 2 jaar later was ik er en 6 jaar later waren ze gescheiden en woonde ik bij mijn grootouders, waar ik tot mijn 31ste gewoond heb. Dat waren nu es zalige en goudgoeie mensen. Onbegrijpelijk dat die zo ne zoon hebben op de wereld gezet.

Ik vermoed dat hier nog mensen zijn die mss kunnen zeggen dat hunne pa eens in den bak heeft gezeten. Als ge mij vraagt hoe vaak mijne erin heeft gezeten en voor wat allemaal, dan weet ik het zelfs niet. Als kind zag ik mijn vader eigenlijk maar 1 a 2 x per maand, waarvan een deel achter glas en een ander deel in een soort cafetaria Zo heb ik vele gevangenissen aan de binnenkant gezien.

Gelukkig is het iets verbeterd en is hij ietske meer op het rechte pad.

Mijn echte ouders zijn eigenlijk mijn grootouders geweest.

Maar het ergste van al is, we hebben er dan nog voor gekozen dat hij de peetvader is van mijn zoontje. En tijdens de doop zei de pastoor tijdens de ceremonie dat de peter een voorbeeld moet zijn voor zijn petekindje. Mijn vrouw en ik bekeken mekaar toen wel ff raar aan

Comment

wat goed van die grootouders :-)

Comment

Iemand hier goed op de hoogte van de wetgeving ?

Heb de boete dus betaald, maar nu kom ik tot de vaststelling dat :

-ik een boete heb omdat ik te snel reed in bebouwde kom (>50/uur)
        -echter : er staat nergens een bord dat de bebouwde kom aangeeft, toch niet in de richting die ik aan het rijden was
        -er staat wel een bord bebouwde kom als je van de andere kant komt (maar dat kon ik dus niet zien)
        -als er geen borden staan mag je toch 70 ?

Comment

Is het niet zo dat je door het betalen van je boete je akkoord bent gegaan met de boete?
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Iemand hier goed op de hoogte van de wetgeving ?

Heb de boete dus betaald, maar nu kom ik tot de vaststelling dat :

-ik een boete heb omdat ik te snel reed in bebouwde kom (>50/uur)
            -echter : er staat nergens een bord dat de bebouwde kom aangeeft, toch niet in de richting die ik aan het rijden was
            -er staat wel een bord bebouwde kom als je van de andere kant komt (maar dat kon ik dus niet zien)
            -als er geen borden staan mag je toch 70 ?
            Betaald is akkoord gegaan. Normaal zit er toch zen doc bij om in te vullen waar ge kunt vermelden dat ge niet akkoord zijt.

Of ge ermee weg komt omdat er geen bord stond, geen idee. Meestal is het wel vrij duidelijk dat ge in bebouwde kom rijdt, maar hoe dat in de wet voorzien is, geen idee.

Comment

Ik kan ook aannemen dat zij het wel bij het rechte eind zullen hebben, betalen en dan pas twijfelen of het wel correct is.
              Er staat nergens een aanduiding bebouwde kom en toch een boete om sneller dan 50 te rijden.
              't Is toch niet omdat er een huis staat dat het bebouwde kom is.
              Ga kijken wat ik ertegen kan doen, 't bevalt me niet. 't Moet maar correct zijn.

Comment

Ik kan ook aannemen dat zij het wel bij het rechte eind zullen hebben, betalen en dan pas twijfelen of het wel correct is.
                Er staat nergens een aanduiding bebouwde kom en toch een boete om sneller dan 50 te rijden.
                't Is toch niet omdat er een huis staat dat het bebouwde kom is.
                Ga kijken wat ik ertegen kan doen, 't bevalt me niet. 't Moet maar correct zijn.
                Zou het wel vreemd vinden dat er geen aanduiding van bebouwde kom staan. Ben ik denk ik nog nooit tegen gekomen, maar het kan natuurlijk.

Ook al kunt ge er niets tegen doen, ik zou dan toch tenminste die discussie aangaan met de politie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Zou het wel vreemd vinden dat er geen aanduiding van bebouwde kom staan. Ben ik denk ik nog nooit tegen gekomen, maar het kan natuurlijk.

Ook al kunt ge er niets tegen doen, ik zou dan toch tenminste die discussie aangaan met de politie.
                  is vreemd inderdaad. Ben daarnet nog eens de straat afgereden. Geen bord die een bebouwde kom aangeeft. Op het einde van de straat staat wel een bord 'einde bebouwde kom'. Snap er niks van. Als je die straat inrijdt kan je toch niet voorzien dat er op het einde een bord 'einde bebouwde kom' staat

Comment

is vreemd inderdaad. Ben daarnet nog eens de straat afgereden. Geen bord die een bebouwde kom aangeeft. Op het einde van de straat staat wel een bord 'einde bebouwde kom'. Snap er niks van. Als je die straat inrijdt kan je toch niet voorzien dat er op het einde een bord 'einde bebouwde kom' staat
                    Als er een bord staat van einde, moet er zeker en vast ook eentje staan van begin.

Comment

Als er een bord staat van einde, moet er zeker en vast ook eentje staan van begin.
                      dat zou logisch zijn maar het is er niet, heb naar de politie gemaild ondertussen, met de vraag of ik hoor te weten dat er op het einde van de straat een bord staat als ik de straat inrij :-)
                      Benieuwd hoe lang het gaat duren eer ze een bord komen zetten. Volgens mij moet er ooit één gestaan hebben maar is het foetsie

Comment

dat zou logisch zijn maar het is er niet, heb naar de politie gemaild ondertussen, met de vraag of ik hoor te weten dat er op het einde van de straat een bord staat als ik de straat inrij :-)
                        Benieuwd hoe lang het gaat duren eer ze een bord komen zetten. Volgens mij moet er ooit één gestaan hebben maar is het foetsie
                        Zou kunnen zijn. Mss omgereden, weggenomen en nog geen nieuw geplaatst. Maar dat zou u dan in principe moeten vrij pleiten. Maar ken de verkeersregels niet zo heel goed.

Comment

Zou kunnen zijn. Mss omgereden, weggenomen en nog geen nieuw geplaatst. Maar dat zou u dan in principe moeten vrij pleiten. Maar ken de verkeersregels niet zo heel goed.
                          da's het probleem, ken ze ook niet goed genoeg daarvoor denk ik en geen zin om het op te zoeken, eerst een luisteren wat de arm der wet me gaat wijsmaken. Is natuurlijk bijna zinloos om veel tijd te steken in iets wat minder dan 80 euro kost maar als het ten onrechte is wordt ik toch 'embetant'

Comment

Ik heb mijn foto opgevraagd, sta er mooi op (de wagen hé) maar wie zegt er dat je daar op dat moment maar 70 mocht rijden ipv normale 100. Ik zie nergens op die foto mijn wagen opstaan met een bord van 70 op. Zelfs niet mijn wagen met in de voor of achtergrond een bord met 100 op.
                            Kan zomaar een technische storing zijn van die matrixborden, die zijn niet geijkt bij mijn weten.
                            Zelfs mijn wijkagent zei over die foto, tja dat zegt feitelijk niet veel, zelfs niets om te zeggen...
                            Uitspraak ergens in september...
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                              Ik heb mijn foto opgevraagd, sta er mooi op (de wagen hé) maar wie zegt er dat je daar op dat moment maar 70 mocht rijden ipv normale 100. Ik zie nergens op die foto mijn wagen opstaan met een bord van 70 op. Zelfs niet mijn wagen met in de voor of achtergrond een bord met 100 op.
                              Kan zomaar een technische storing zijn van die matrixborden, die zijn niet geijkt bij mijn weten.
                              Zelfs mijn wijkagent zei over die foto, tja dat zegt feitelijk niet veel, zelfs niets om te zeggen...
                              Uitspraak ergens in september...
                              ja, ergens het gevoel dat het niet zo correct is. 't Kan maar juist zijn vind ik.

Comment

Working...
                              X