Mededeling

Collapse
No announcement yet.

DIV inschrijving import wagen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• DIV inschrijving import wagen

Hallo,

Ik heb een auto gekocht uit Nederland.

Douane en keuring en etc in orde gebracht, daarna naar de verzekering gegaan en ze konden hem niet via webDIV online inschrijven omdat het een importwagen is.

De verzekeraar heeft het roze formulier dan aangetekend opgestuurd naar DIV brussel,

Nu zie ik via statuscheck van het formuliernr. op hun site dat de aanvraag op 20/08 is toegekomen (3 dagen geleden) en deze “zo snel mogelijk zal worden behandeld”.

Ik lees op forum’s en review’s van div brussel dat mensen wekenlang
    wachten ...
    Iemand recente ervaring hiermee? Hoelang
    heeft dit geduurd?

bedankt

mijn auto is ook import en op 2/8/2018 naar DIV geweest, papieren gekregen op 3/8/2018
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Dus blijkbaar krijgen de mensen die ter plekke gaan aan loket hun platen de volgende dag al? En duurt het alleen bij degene die het aanvraagformulier opsturen per post heel lang?.. Zou het sneller gaan als ik er nog eens heen ga maandag? Of heeft dat geen nut omdat het al opgestuurd is en in ‘behandeling’ ?

echt frustrerend dit dat het bij openbare diensten altijd zo een miserie is...

Comment

pech en wachten nu...
        Polo 6n 1.4

Comment

nu staat er na 2 weken eindelijk op statuscheck ‘de aanvraag is momenteel in behandeling, kijk nog eens op een latere datum’.

Iemand een idee/ervaring hoelang dit nog duurt na dit bericht te krijgen?

Comment

Blijkbaar kan je bij div tot en met half september GEEN wagen inschrijven

Gehoord dat invoerders a volonte oude NEDC auto's hebben ingeschreven en ze kunnen niet volgen.

Bron: Autoverkoper en verzekeringsmaatschappij

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

heb met mijn broer dinsdag auto in Duitsland gehaald, woensdag heeft hij douane etc in orde gebracht en donderdag had hij zijn nummerplaten....
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door clio_2003 Bekijk Berichten
                echt frustrerend dit dat het bij openbare diensten altijd zo een miserie is...
                ze hebben geen geld bij de overheid door al die gasten die hun boetes niet betalen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten

ze hebben geen geld bij de overheid door al die gasten die hun boetes niet betalen
                  HAAAAHAHAHAHA :')

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

Working...
                  X