Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elektrische step op voetpad

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Elektrische step op voetpad

Die zijn zo stil, een gelukje dat deze step achter mij zag dat ik voor een paaltje even links moest. Ik heb hem niet gehoord.
    In Spanje was dat, school was uit en vlak voor 'n policia gebouw. Blijkbaar mag men daar op het voetpad rijden.
    Maar als voetganger zal ik voortaan ook even achteruit kijken voor ik even naar L of R ga voor een boom of zo..
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

In grootsteden beginnen ze echt een pest te worden hé?

Dat krijg je als de techniek steeds weer voorsprong neemt op de infrastructuur zeker?

Mijn dochter woont sinds kort in Brussel en maakt ook regelmatig gebruik van zo'n huurstep.
    Ze zegt dat het toch ook altijd wel uitkijken is met zo'n ding in het verkeer.

Comment

op het voetpad is het niet sneller rijden dan stapvoets en ben je een voetganger

er langs op de rijbaan op fietspad ben je een bestuurder

dus in België heb je een gemengd statuut naargelang waar je rijdt
      www.peugeotforum.be

Comment

Die dingen zijn levensgevaarlijk, ze ondersteunen tot 25 km/h, bergaf kan je zelfs nog sneller, maar de remmen van die dingen kunnen dat totaal niet aan.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Die dingen zijn levensgevaarlijk, ze ondersteunen tot 25 km/h, bergaf kan je zelfs nog sneller, maar de remmen van die dingen kunnen dat totaal niet aan.
          Bergaf gaat een ouderwetse trottinette ook sneller, en die hebben zelfs geen remmen.

Comment

ik herinner me niet dat ik als kind in een drukke stedelijke omgeving met een trottinette van de helling kwam denderen

nu is het precies de normaalste zaak van de wereld... met alle gevolgen vandien
            www.peugeotforum.be

Comment

Het was maar een -toegegeven- flauw grapje. (Zie ook de emoticons)

Comment

hopelijk ben ik met de step als ik Hesp eens zie lopen

Comment

De remmen op een niet electrische step ook niet

Comment

Over wat voor snelheid spreken we dan? Zou me verwonderen dat die schijfremmen + motorrem op een Belgische helling int stad niet kan afremmen.

Comment

gebeuren nochtans genoeg accidenten mee...zelfs dodelijke
                      www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                        De remmen op een niet electrische step ook niet
                        Dat is ook juist
                        Oorspronkelijk geplaatst door turboslak Bekijk Berichten
                        Over wat voor snelheid spreken we dan? Zou me verwonderen dat die schijfremmen + motorrem op een Belgische helling int stad niet kan afremmen.
                        Tja, die dingen hebben niet altijd een snelheidsmeter, dus je ziet niet hoe snel je gaat.
                        We hebben er ooit enkele getest op het werk en geen enkele daarvan voldeed, waren totaal niet veilig in gebruik.
                        Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                        gebeuren nochtans genoeg accidenten mee...zelfs dodelijke
                        Dat kan ik geloven ja.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                        X