Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autokeuring gesloten vanaf heden (17/3)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ...en ze gaan stillekes terug open, voor bedrijfsvoertuigen en herkeuringen

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...igen~ab51efd1/
    Niet voor ons wij vallen onder de 4 maanden regelgeving.
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
      Keuring vervallen, dan moet je niet meer buiten Vlaanderen komen!
      of denk je dat Duitsland dat zal accepteren dat je keuring 1 maand vervallen is...die steken u levenslang in de bak geen TÜV
      Binnen België gaat dat geen probleem geven maar indien je al naar het buitenland zou kunnen rijden (als je dat al zou lukken) kan je inderdaad wel wat in de problemen geraken denk ik. Nu, je kan je daar perfect voor indekken. Even het bewuste artikel uit het staatsblad afdrukken in de 3 landstalen en meenemen in je wagen.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Binnen België gaat dat geen probleem geven maar indien je al naar het buitenland zou kunnen rijden (als je dat al zou lukken) kan je inderdaad wel wat in de problemen geraken denk ik. Nu, je kan je daar perfect voor indekken. Even het bewuste artikel uit het staatsblad afdrukken in de 3 landstalen en meenemen in je wagen.
        Eventueel, maar niet alle landen gaan daar even vlot met om.

Nog eentje, mijn auto is gekeurd maar komt uit het buitenland dus die moet je fysiek gaan inschrijven daar heb je 2 maand voor....maar de div is toe en ik zie nog nergens dat de federale overheid die datum gaat verlengen dus dat zal opnieuw keuren worden vrees ik.
        Polo 6n 1.4

Comment

Nog eentje, mijn auto is gekeurd maar komt uit het buitenland dus die moet je fysiek gaan inschrijven daar heb je 2 maand voor....maar de div is toe en ik zie nog nergens dat de federale overheid die datum gaat verlengen dus dat zal opnieuw keuren worden vrees ik.
          Ik veronderstel dat ook jij aan de 4 maanden regeling mag voldoen. Als die twee maanden nog niet verstreken waren zie ik niet in waarom ze dit niet zouden toestaan.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Last edited by Metaxa; 25/03/2020, 23:54.

Comment

Man dat wordt een soep als die gaan heropenen...
            Hopelijk krijgen keuringen voor verkoop voorrang.

Comment

DIV werkt wel degelijk, alleszins de webdiv,
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

En de antennes ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                  En de antennes ?
                  Nope. En keuringen voor verkoop worden ook niet verlengd in looptijd, dus na 2maand pech. Ja ik kan het opsturen maar er zitten wat extra dingen bij dat riskeer ik niet, draait sowizo uit op een hoop miserie voor mij.
                  Polo 6n 1.4

Comment

Wat wordt er dan ingeschreven via WebDIV als 2dehands verkopers geen keuring voor verkoop kunnen doen en alle dealers gesloten zijn (en er dus bij mijn weten ook geen uitlevering is van nieuwe wagens)?

Comment

Veel kan het inderdaad.niet zijn. Misschien hier en daar een verdwaalde transactie van een auto waar nog een geldige keuring voor verkoop op zit.
                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FvDm Bekijk Berichten
                        Wat wordt er dan ingeschreven via WebDIV als 2dehands verkopers geen keuring voor verkoop kunnen doen en alle dealers gesloten zijn (en er dus bij mijn weten ook geen uitlevering is van nieuwe wagens)?
                        Nieuwe wagens worden wel degelijk uitgeleverd in sommige garages.
                        Zonder uitleg, sleutels klaar leggen, en mee pakken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
                          Veel kan het inderdaad.niet zijn. Misschien hier en daar een verdwaalde transactie van een auto waar nog een geldige keuring voor verkoop op zit.
                          En die inderdaad ook, keuringen van voor 13/3

Comment

en den div is open, die zullen veel thuiswerk hebben

Comment

Sinds gisteren blijkbaar terug keuring voor verkoop mogelijk

Comment

Ge moogt die link ook plaatsen aub: https://www.gocavlaanderen.be/nl/p/autokeuring
                                Ik moest 20 maart geweest zijn, en ben er nog niet bij. Maar hij is gereed gemaakt geweest, 4 nwe banden, laswerk, etc en een weesgegroet.
                                Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

Een auto op LPG keuren ze dus ook als periodieke keuring als ik goed voorheb? Ik moet begin mei gaan normaal, maar als het nu nog rustig is en ik mag gaan...
                                  Polo 6n 1.4

Comment

Op de laatste dag van mijn geldigheid van keuring van verkoop kan ik de auto alsnog inschrijven, spaart mij weer heel wat tijd en moeite uit om die opnieuw te keuren etc.
                                    Polo 6n 1.4

Comment

Working...
                                    X