Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona, hoe ver mag ik rijden(Lotto, smoesjes) ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Corona, hoe ver mag ik rijden(Lotto, smoesjes) ?

Is wel 5 km ver maar kom er al jaren minimum 2 / dag voorbij. Dichtbij zou ook gaan met 3 winkels in't dorp.
    Ik heb die daar binnengebracht en vernieuw de Lotto dan maar. Is dat een smoesje of mag dat niet?
    Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Oorspronkelijk geplaatst door wielscheel Bekijk Berichten
    Is dat een smoesje of mag dat niet?
    Beide.

Comment

tot aan de makro en terug

Comment

lotto kunt online invullen
        www.peugeotforum.be

Comment

Ik begrijp dus niet dat je zo iets in vraag stelt vandaag? 300 doden per dag niet genoeg? Regels niet duidelijk genoeg?
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Is wel 5 km ver
            5 km ? ... dat doe je toch met de fiets ?

Comment

Ik ging de Lotto en euromillions ook altijd binnen doen in een winkeltje op weg naar mijn werk.
              Ook sinds ik vorig jaar in ziekenverlof ben gegaan, ben ik dit blijven doen, in combinatie met een ritje met de auto of een bezoekje aan een collega van op het werk.
              Maar sinds de lockdown ben ik daar toch mee gestopt, nu ga ik gewoon langs bij een Spar winkeltje hier in het dorp.
              Dat is ook nog eens gezond wat doe dat te voet
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Is wel 5 km ver maar kom er al jaren minimum 2 / dag voorbij. Dichtbij zou ook gaan met 3 winkels in't dorp.
                Ik heb die daar binnengebracht en vernieuw de Lotto dan maar. Is dat een smoesje of mag dat niet?
                Welk deel van "ENKEL ESSENTIËLE VERPLAATSING" begrijp je niet?!

Door mensen gelijk jou zullen er nog veel sterven en zal het nog lang duren.

Woedend word ik hiervan.
                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Ik vraag me af waarom jij en blijkbaar heel wat andere mensen zo hard overtuigd zijn van die stelling, die trouwens totaal niet klopt.

Het gaat er om dat we de curve willen afvlakken om ervoor te zorgen dat de ziekenhuizen het blijven aankunnen (dus niet zoals in Italië en Spanje), door de curve af te vlakken zal alles echter langer duren dan wanneer we alles gewoon hadden laten gebeuren (wat uiteraard geen optie was).
                  Maar zeggen dat mensen die zich niet aan de regels houden ervoor zouden zorgen dat we langer in ons kot moeten blijven is dus een leugen, ze kunnen er wel voor zorgen dat de ziekenhuizen de toestroom niet meer zouden aankunnen en dat er daardoor meer doden zouden vallen, dat is iets totaal anders.

Dat zijn de feiten, dat is waar het om gaat.
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ja en nee. Ja, dat is de reden waarom de maatregelen er zijn. Maar als er veel mensen zich er niet aan blijven houden, zal het er wel degelijk voor zorgen dat de "piek" die we nu hebben, langer zal aanhouden omdat het aantal besmettingen dan niet zo hard zal zakken. En dan kan het er wel degelijk voor zorgen dat er langer strengere maatregelen moeten aangehouden worden.

Comment

Net niet, als veel mensen zich er niet aan houden gaat de piek HOGER worden, er gaan dan meer mensen op korte tijd besmet worden en de ziekte doormaken en daarna zal de curve sneller zakken, bij gevolg dus minder lang.
                      (het zou dan wel kunnen dat de ziekenhuizen het niet meer aankunnen en er daardoor meer doden vallen)

Toch raar dat veel mensen niet snappen hoe dit werkt.

Comment

Als wie nu een boete krijgt voor naar zee te gaan, procederen gewoon via de rechtbank en als het recht is wat het is vegen ze die boete van tafel in vele gevallen. "Domicilieadres" <> "thuis"
                        Het is puur grondwettelijk recht waar de emotie geen rol mag spelen en als in rechtspraak iets heel vaag omschreven is tja...

Los daarvan als iedereen zijn gezond verstand gebruikt, zweden heeft geen maatregels en er vallen niet meer doden dan hier.
                        Polo 6n 1.4

Comment

sowieso denk ik dat van veel pv's niet veel overblijft voor de rechtbank, de onmiddelijk geinde gasboetes is wat anders

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Ik vraag me af waarom jij en blijkbaar heel wat andere mensen zo hard overtuigd zijn van die stelling, die trouwens totaal niet klopt.

Het gaat er om dat we de curve willen afvlakken om ervoor te zorgen dat de ziekenhuizen het blijven aankunnen (dus niet zoals in Italië en Spanje), door de curve af te vlakken zal alles echter langer duren dan wanneer we alles gewoon hadden laten gebeuren (wat uiteraard geen optie was).
                            Maar zeggen dat mensen die zich niet aan de regels houden ervoor zouden zorgen dat we langer in ons kot moeten blijven is dus een leugen, ze kunnen er wel voor zorgen dat de ziekenhuizen de toestroom niet meer zouden aankunnen en dat er daardoor meer doden zouden vallen, dat is iets totaal anders.

Dat zijn de feiten, dat is waar het om gaat.
                            Door mensen gelijk jou zullen er nog veel sterven en zal het nog lang duren."

Hierbij ligt voornamelijk de klemtoon op het eerste deel. Is dat niet het belangrijkste?

Jij focust om onbekende redenen op het tweede deel, dat eigenlijk weinig relevant is. En waar ik het niet helemaal eens ben met uw stelling.

Dergelijk manifest asociaal en egoïstisch gedrag dat een invloed heeft op ons allemaal en meer in het bijzonder voor ouderen/zwakkeren/zorgverleners is een pure schade.
                            Last edited by Erendriel; 17/04/2020, 10:24.
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Bij u mag de nadruk dan misschien op het eerste deel liggen, bij de grote meerderheid die deze verkeerde stelling gebruiken ligt de nadruk op het laatste deel, meer nog veel mensen laten dat eerste deel gewoon weg, waardoor hun stelling een grote leugen is.

Comment

Ik heb vandaag 146 km's aan niet essentiële verplaatsingen gedaan. Tja, met de fiets mag dat hé!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Net niet, als veel mensen zich er niet aan houden gaat de piek HOGER worden, er gaan dan meer mensen op korte tijd besmet worden en de ziekte doormaken en daarna zal de curve sneller zakken, bij gevolg dus minder lang.

Toch raar dat veel mensen niet snappen hoe dit werkt.
                                  Hebt ge dat in uw glazen bol gezien? Ondertussen is toch wel al gebleken dat men over dit virus dus eigenlijk niets weet.
                                  Uw stelling heeft 50% kans om juist te zijn en 50% kans dat je er flagrant naast zit.
                                  Maar bon, goed dat jij het allemaal zo goed snapt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik heb vandaag 146 km's aan niet essentiële verplaatsingen gedaan. Tja, met de fiets mag dat hé!
                                    Ah! Jij bent degene die de gemiddelde verplaatsingafstand de laatste dagen de hoogte in jaagt!
                                    Laat uw gsm in uw kot!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten

Welk deel van "ENKEL ESSENTIËLE VERPLAATSING" begrijp je niet?!
                                      Ons moeder zaliger (en zij niet alleen)zou zeggen dat hij het " dur de comprenure " vindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        20 zweepslagen en 1 uur tussen de rosse mieren!
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                        X