Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Corona, hoe ver mag ik rijden(Lotto, smoesjes) ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
    Hebt ge dat in uw glazen bol gezien? Ondertussen is toch wel al gebleken dat men over dit virus dus eigenlijk niets weet.
    Uw stelling heeft 50% kans om juist te zijn en 50% kans dat je er flagrant naast zit.
    Maar bon, goed dat jij het allemaal zo goed snapt!
    Wat is dat met hier met dat glazen bol gedoe de laatste tijd?
    Alle experten wereldwijd zeggen dat, dat is gvd een van de weinige zaken waar ze het effectief allemaal over eens zijn!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten

20 zweepslagen en 1 uur tussen de rosse mieren!
      ik had eerst gelezen 20 zweepslagen in de rosse buurt...

kinky
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

ik had eerst gelezen 20 zweepslagen in de rosse buurt...

kinky
        Gij moet dringend eens UIT uw kot denk ik...
        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Alle experten wereldwijd zeggen dat, dat is gvd een van de weinige zaken waar ze het effectief allemaal over eens zijn!
          Dat klopt niet. Die stelling gaat er vanuit dat er immuniteit opgebouwd wordt voor een lange tijd, daar is ondertussen veel onduidelijkheid over.

Het enige waar we zeker van zijn is dat wanneer we niet over onze ziekenhuis capaciteit gaan er geen extra doden vallen.

Het is de ziekenhuis capaciteit die gaat bepalen hoe strict de maatregelen gaan zijn, wanneer we terug zonder maatregelen gaan zijn weet niemand.
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Ge moet uw kit-scanner toch eens (laten) nakijken, want dit is pertinent onwaar.
            Men weet absoluut niet hoe het staat met die immuniteit tegen covid 19.

Comment

Door de mensen thuis op te sluiten verzwakt hun weerstand en vechtlust. Elke dag sta je op en doe je boodschappen of andere zaakjes. Koude wind, regen, je moet erdoor.
              Nu verzwak je iedere dag 'n heel klein beetje zodat weerstand, flexibiliteit moed minder wordt, onopvallend.
              Ben al zeker dat ik Covid gehad heb, kortademig en met koorts zat ik m'n zeteltje naast mijn stoof 's avonds ca 14 dagen lang. Was nog voor de bekendheid pandemie en dacht aan wat koorts. 's Anderendaags terug werken uit wilskracht en de te betalen rekeningen.
              Ik zit toch gemiddeld 6 uur buiten voor't werk of had wat geluk (wat niet weet niet deert).
              Oostenrijk met mondmaskers en alle winkels, zaken open vind ik daarom top.
              Op 1 2 3 is het niet gemaakt ! Kijk naar de Autodoktoren http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil/autodoktoren-videos.html

Comment

slechtste tijd ooit om de lotto te winnen, ja mag nergens heen en de grenzen zijn gesloten. Zit je daar mooi te wezen met je geld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
                  slechtste tijd ooit om de lotto te winnen, ja mag nergens heen en de grenzen zijn gesloten. Zit je daar mooi te wezen met je geld
                  Of juist een goed moment. Hebt ge alle tijd van de wereld om rustig na te denken hoe je slim gaat omgaan met dat geld. En de buren die hebben het ook niet direct door en zullen dan ook niet komen zagen voor een stukske van de pot.

Ofja, of dat zo belangrijk is voor iemand hier, dat weet ik niet. Maar voor de "gemiddelde lottowinnaar" die wat minder begaafd is, des te meer.

Comment

Nooit begrepen waarom krantenwinkels moesten openblijven. Zo essentieel vind ik die niet, andere wel dan?
                    Net als die wielertoeristen, waarom mogen die zich wel begeven op de baan? Ondertussen dan ook nog wat snot & rochels in de lucht katapulterend.
                    Maar een ritje alleen in de wagen en/of moto mag niet hoor

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Mij lijkt het, dat krantenwinkels openblijven voor hun "nieuwswaarde". Voor de krant ed. voor mensen die geen abo hebben, geen internet hebben. Vooral voor oudere mensen dus in feite. Is ook een vorm van communicatie naar de bevolking toe, voor sommige bevolkingsgroepen vermoed ik.

Comment

draai het beter om, waarom moest alles per se toe en verplicht aan het infuus gehangen worden? behalve dan daar waar de 1.5 metereconomie niet kan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          draai het beter om, waarom moest alles per se toe en verplicht aan het infuus gehangen worden? behalve dan daar waar de 1.5 metereconomie niet kan
                          Waarheid!

Comment

Wanneer denken jullie dat we weer met de auto mogen rijden (gewoon rondrijden, u verplaatsen naar om iets op uw eigen te gaan doen: vissen, wandelen in een ander bos etc. ) ??

Comment

3 mei he tigra, als de meesten terug aan de slag zullen gaan...maar nu zijn toch al zoveel winkels open dat je u overdag toch zeker iet meer aan controle kunt verwachten

edit ik ben mis denk ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                                Mij lijkt het, dat krantenwinkels openblijven voor hun "nieuwswaarde". Voor de krant ed. voor mensen die geen abo hebben, geen internet hebben. Vooral voor oudere mensen dus in feite. Is ook een vorm van communicatie naar de bevolking toe, voor sommige bevolkingsgroepen vermoed ik.
                                Kranten kan je ook in de supermarkt kopen, Lotto kan je tegenwoordig op elke hoek van de straat spelen. Waarom staan dan meestal alle oudere voor 08:00h met hun neus aan het venster geplakt van een supermarkt.
                                Neen neen, daar hadden ze beter moeten over nadenken, niet essentieel is het zeker en vast.
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Kranten kan je ook in de supermarkt kopen, Lotto kan je tegenwoordig op elke hoek van de straat spelen. Waarom staan dan meestal alle oudere voor 08:00h met hun neus aan het venster geplakt van een supermarkt.
                                  Neen neen, daar hadden ze beter moeten over nadenken, niet essentieel is het zeker en vast.
                                  Ik ga er mee akkoord hoor. Was gewoon aan het nadenken over de reden er achter.

Comment

informatierecht is heilig, daarom niet alleen de gazet, buitenlandse pers, boeken

en...nu niet dat de lotto essentieel is...maar al die hoeken van de straat zijn ook dicht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      3 mei he tigra, als de meesten terug aan de slag zullen gaan...maar nu zijn toch al zoveel winkels open dat je u overdag toch zeker iet meer aan controle kunt verwachten

edit ik ben mis denk ik
                                      juist niet, hoe meer winkels terug open (en als daar dan ook nog eens de scholen / garage's ... gaan bijkomen mss) dan kunnen ze toch onmogelijk de essentiële en de niet-essentiële ritten regel gaan behouden ??

Comment

het ging me over vissen etc, maar 3 mei zal dat wel afgelopen zijn alleen de 1.5 meter zal blijven

Comment

't is wat ik hier overlaatst ook ergens las: dat ze toch gvd gewoon controle houden op samenscholingen en niet op de individuele verplaatsingen

Comment

Working...
                                          X