Mededeling

Collapse
No announcement yet.

reddingsstrook verplicht per 1 oktober

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

In Duitsland is dat al jaren regel en zelfs daar wordt het vaak maar amper toegepast.
    Moeilijk te handhaven blijkbaar, als zelfs de Duitsers het niet leren.
    Dat durf ik tegen te spreken, ik heb er al vaak ingestaan en dat wordt steeds mooi opgevolgd. Duitsers zijn veel gedisciplineerder, zowel in het verkeer als in het gewone leven.

Nog een fotoke van niet zo lang geleden op de A2.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ok, als het helemaal stil staat wel, maar minste beweging wat er komt in de file, zijn ze ook aan't weaven...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Ok, als het helemaal stil staat wel, maar minste beweging wat er komt in de file, zijn ze ook aan't weaven...
        Nog niet gemerkt eigenlijk. Ik zie bij elk oponthoud iedereen mooi naar rechts of links uitwijken. Destijds in het begin van de verplichting werd er al wel eens onwennig gereageerd maar dat lijkt mij vrij logisch.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

We rijden nochtans vrij veel over dezelfde snelweg daar hé? ;-)

Trouwens op de a2 waar het 3 of 4 vaks is, gebeurt het idd wel vaak OK, maar als het terug gaat naar 2 vaks, veel minder is mijn idee.

Comment

Ring apen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

was wel mooie planning...liefkenshoek dicht richting gent en kennedy 1 rijvak richting gent denk dat ze niet zo goed overlegd hebben, morgen wrs beide tunnels richting nl op slot (en ik heb de lens van de cam eens gereinigd nu )

(konijnepijp was ook gesloten blijkbaar )
              Last edited by bobo; 20/11/2020, 06:51.

Comment

Het avond volk heeft het precies beter door dan die dat om 16 uur op de ring rijden. Want ik zie er nog veel dat eens aan hun stuur trekken als een motard naast hun staat maar eens gepasseerd wijken ze terug af.

Comment

was idd een fotogenieke momentopname, ik denk de helft ongeveer

in de zomer op de ring reed nog voor de verplichting al de helft uiterst links, in de winter gaat dat naar beneden omdat de auto's het weer minder gewoon zijn dat er motards op de baan zijn

Comment

Working...
                  X