Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nationale kentekenplaat
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWaar dient dit nu eigenlijk voor? Want er bestaan nu toch andere mogelijkheden om alles te verwezenlijken waarvoor deze plaat zou dienen?
Ik heb een paar weken terug een wagen gekocht zonder keuring voor verkoop. Ik moet dus nu eerst zelf de keuring voor verkoop doen voor ik die kan inschrijven en een plaat aanvragen. De keuring staat toe dat ik dat met een plaat van een andere wagen op mijn naam doe, maar wettelijk mag je zo niet tot aan de keuring rijden. En als je zoals ik geen plaat hebt op je eigen naam zit je sowieso vast.
Dus zoals ik het begrijp is dit nu gelijkaardig aan wat in DE al jaren kan.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEr was een gat tussen wat wettelijk mocht en wat voor de keuring mocht. En je moest sowieso een eigen plaat hebben.
Ik heb een paar weken terug een wagen gekocht zonder keuring voor verkoop. Ik moet dus nu eerst zelf de keuring voor verkoop doen voor ik die kan inschrijven en een plaat aanvragen. De keuring staat toe dat ik dat met een plaat van een andere wagen op mijn naam doe, maar wettelijk mag je zo niet tot aan de keuring rijden. En als je zoals ik geen plaat hebt op je eigen naam zit je sowieso vast.
Dus zoals ik het begrijp is dit nu gelijkaardig aan wat in DE al jaren kan.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
Stom dat het niet internationaal is.
Dat je ze aanvraagt, naar Duitsland gaat, ze daar op je auto zet en zo naar huis komt en de invoerprocedure doorloopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtendaar heb je export platen voor
Comment
Comment