Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mogen sportluchtfilters in België

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mogen sportluchtfilters in België

Hey iedereen,

Zoals mijn titel al zegt.
    Mogen sportluchtfilters geïnstalleerd zijn in je auto in België. Heb je hiervoor een Goca/ Europees certificaat voor nodig?
    Voor de vragen... Het gaat puur voor het geluid en ja ik vind het leuk als mijn auto wat krachtiger klinkt dan hij is .

Ik zou deze intake kopen voor mijn mazda 3.
    aFe Takeda Stage-2 Cold Air Intake System w/Pro 5R Filter 14-18 Mazda 3 I4-2.0L - Large Five Layer Performance Air Filter:This 7” tall 360-degree radial flow ...
    Last edited by JoranD; 13/03/2022, 02:38.

ja dat mag, krijg je tuning keuring voor en kost je paar euro's meer
    www.peugeotforum.be

Comment

Ja dat mag. Het doet wel niks voor je prestaties, dat is een fabeltje.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oke top! Maar mag dit dan ook zonder goca of europees certificaat? want de intake dat ik wil kopen heeft dit niet?

Comment

ja hoor, mijn vorige auto had kelk steken van green en keuring heeft nooit geklaagd
          www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            Ja dat mag. Het doet wel niks voor je prestaties, dat is een fabeltje.
            hangt er vanaf hoe deftig het geinstalleerd is.
            de bedoeling is wel dat het inderdaad geen warme lucht zuigt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten

hangt er vanaf hoe deftig het geinstalleerd is.
              de bedoeling is wel dat het inderdaad geen warme lucht zuigt.
              Inderdaad
              Helpt wel degelijk als je tenminste al wat pk's hebt en de aanzuiging niet uit het motor compartiment komt zoals in 98% van de gevallen.
              Die zorgen gewoon voor het omgekeerde effect maar het is wel cool om te tonen aan de vrienden.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Zelfs op een lichte vracht waar geen enkele verbouwing van het voertuig is toegelaten, zeiden ze er niets van. Het ging om eventuri carbon luchtfilter voor een BMW M140i.
                Met Racingline R600 luchtfilters ook nooit problemen gehad. Zelfs geen tuning raport opslag voor gekregen.

Comment

Working...
                X