als service/dienst kan je ook vragen dat de verkoper de wagen komt parkeren op uw oprit, zo heb je alle veiligheid want is het zijn probleem (als je nog niet de koopsom hebt betaald)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Okkazie wagen afhalen zonder verzekering
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenmeewerken, zoals snel-snel een groene kaart uitschrijven en hopen dat er niets gebeurt?
Mijn "meewerken" omvatte ook de tijdelijke vervanging doorgeven aan de
maatschappij hoor. ;-)
Een groene kaart is idd rap geschreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Adidax Bekijk BerichtenMijn "meewerken" omvatte ook de tijdelijke vervanging doorgeven aan de
maatschappij hoor. ;-)
Comment
-
In dit verband heb ik een soortgelijke vraag:
-verkoper was niet op de hoogte van keuring voor verkoop (oude mens, niet van kwade wil want ik ken de persoon in kwestie)
-verkoper had al nieuwe auto gekocht en dus oude nrplaten weggedaan
volgens mijn verzekering kan ik mijn nummerplaat (1-xxx-xxx) niet zomaar op mijn nieuwe auto zetten om hem te keuren? Klopt dit? Want op deze manier is de enige manier dat ik hem in orde krijg, om aan een Z-plaat te geraken?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Astra_1 Bekijk BerichtenIn dit verband heb ik een soortgelijke vraag:
-verkoper was niet op de hoogte van keuring voor verkoop (oude mens, niet van kwade wil want ik ken de persoon in kwestie)
-verkoper had al nieuwe auto gekocht en dus oude nrplaten weggedaan
volgens mijn verzekering kan ik mijn nummerplaat (1-xxx-xxx) niet zomaar op mijn nieuwe auto zetten om hem te keuren? Klopt dit? Want op deze manier is de enige manier dat ik hem in orde krijg, om aan een Z-plaat te geraken?!Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
Comment