Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
racen en consoorten
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenOf konsoorten. Velen spellen het echter nog steeds met een c.
De progressieve spelling is al een aantal jaartjes terug afgeschaft, hoor.
"Consoorten" is Belgisch Nederlands en wordt dus oogluikend toegestaan, maar is best te vermijden. Het enige correcte is "consorten", maar niet hier want het is enkel van toepassing op personen (bv. kleinen joris en consorten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
De progressieve spelling is al een aantal jaartjes terug afgeschaft, hoor.
"Consoorten" is Belgisch Nederlands en wordt dus oogluikend toegestaan, maar is best te vermijden. Het enige correcte is "consorten", maar niet hier want het is enkel van toepassing op personen (bv. kleinen joris en consorten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMerci voor de correctie en info
Maar 't was eigenlijk een reactie op ModaleTurk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Kan ik beter snel rijden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRacers overleven, toeschouwers sterven?
Kan ik beter snel rijden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenneen, uitwijken voor dieren ( pro - GAIA )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAhja, ik kan mijn honden laten loslopen, worden de knappe vrouwen vrijgezel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
Had gehoopt op een loveplay van dat koppeltje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHet is natuurlijk een verkeeerscampagne maar in het echte leven toont het toch aan dat men beter niet zit te "kussen en lekken" op de openbare weg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtentis veiliger in de boskes
Comment
-
Comment
-
in amerika zijn ze alweer een stap verder
Think again of crush crush
Comment
Comment