Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
racen en consoorten
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPrachtige bolides ( *kwijl, kwijl* ) maar de meeste deelnemers halen levensgevaarlijke stunts uit waarmee ze zichzelf ( who cares ) en anderen in gevaar brengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TAM CARWORKS Belgium Bekijk BerichtenIk zal hier nu wel de volle laag krijgen, maar ik zou toch wel eens willen deelnemen aan Gumball.
doe zoals die met die 520 en doe een gratis ralley mee, vele leuker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfashion-victim
doe zoals die met die 520 en doe een gratis ralley mee, vele leuker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik denk dat niemand een probleem ermee heeft dat men zijn wagen uitprobeert
alleen doe je dat niet als er ander en veel volk op de baan is, en al hemaal ni op mijnen antwerpse ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenemigreer naar den afrique
Maar daar is de kans dat ge gelfitst wordt zeeeer klein ( wel is er een kans dat ge sommige flikken daar eens een donatie moet doen om te mogen passeren )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenWil je mijn mening weten over de Gumball ?
uhmm....naaah doe toch maar niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenPrachtige bolides ( *kwijl, kwijl* ) maar de meeste deelnemers halen levensgevaarlijke stunts uit waarmee ze zichzelf ( who cares ) en anderen in gevaar brengen.
Thanks
Maar zou jij het verbieden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendoe zoals die met die 520 en doe een gratis ralley mee, vele leuker
'k weet toch niet of dat zoveel minder gevaarlijk is eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenThanks
Maar zou jij het verbieden?
eigenlijk wel
ik volg het programma elk jaar op de TV en zie altijd die spectaculaire crashes die te wijten zijn aan het alcohol(misbruik), te weinig slaap en te hoge snelheid.
Je hebt maar 1 ongeval nodig met een 'onschuldig' slachtoffer ( = niet-deelnemer ), dat is al een te hoge tol.
Wil je uit je dak gaan kan je op een circuit gaan toeren uithalen
[/persoonlijke_opinie]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten[persoonlijke_opinie]
eigenlijk wel
ik volg het programma elk jaar op de TV en zie altijd die spectaculaire crashes die te wijten zijn aan het alcohol(misbruik), te weinig slaap en te hoge snelheid.
Je hebt maar 1 ongeval nodig met een 'onschuldig' slachtoffer ( = niet-deelnemer ), dat is al een te hoge tol.
Wil je uit je dak gaan kan je op een circuit gaan toeren uithalen
[/persoonlijke_opinie]
Voila da's nu is een antwoord op mijn vraag
Thanks kleine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenVoila da's nu is een antwoord op mijn vraag
Thanks kleine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenno prob LL, voor de duidelijkheid : ik heb niets tegen snelle auto's ( zolang de bestuurder zijn koppie gebruikt )
Uiteraard, ik probeer ook geen woorden uit je mond te slepen ofzo hoor. Soms denk ik gewoon, de Gumball is er sinds 1999 (die van Cooper dan toch), en sindsdien is bij mijn weten enkel Torqenstein (met de Viper) afgevoerd moeten worden na een zware crash. Er zijn verder nooit ongevallen gebeurd met derden (tenminste in mijn herinnering), behalve 1 keer toen Kim Schmitz (ook wel een heel extreem geval) een Marokkaanse wagen raakte, zonder verder erg eigenlijk.
Terwijl er in die 8 jaar misschien wel andere "legale" rondritten geweest zijn tegen normale snelheden, waarbij een deelnemer door onoplettendheid gewond geraakt is.
Soit, ik wil niet minimaliseren dat er in de gumball dingen worden uitgehaald die er serieus over zijn, maar soms denk ik toch: liever aandachtig te snel als onoplettend legaal..
En uiteraard probeer ik hiermee mezelf een beetje goed te praten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenKim Schmitz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenUiteraard, ik probeer ook geen woorden uit je mond te slepen ofzo hoor. Soms denk ik gewoon, de Gumball is er sinds 1999 (die van Cooper dan toch), en sindsdien is bij mijn weten enkel Torqenstein (met de Viper) afgevoerd moeten worden na een zware crash. Er zijn verder nooit ongevallen gebeurd met derden (tenminste in mijn herinnering), behalve 1 keer toen Kim Schmitz (ook wel een heel extreem geval) een Marokkaanse wagen raakte, zonder verder erg eigenlijk.
Terwijl er in die 8 jaar misschien wel andere "legale" rondritten geweest zijn tegen normale snelheden, waarbij een deelnemer door onoplettendheid gewond geraakt is.
Soit, ik wil niet minimaliseren dat er in de gumball dingen worden uitgehaald die er serieus over zijn, maar soms denk ik toch: liever aandachtig te snel als onoplettend legaal..
En uiteraard probeer ik hiermee mezelf een beetje goed te praten
als je dat op een tafel legt is dat niet gevaarlijk, pas als het in de hand van een persoon komt wordt het gevaarlijk = een snelle auto is niet gevaarlijk, het is de bestuurder dat het gevaarlijk KAN maken
Comment
Comment