Mededeling

Collapse
No announcement yet.

parkeerboete, wat zouden jullie doen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Brief richten aan de procureur des Konings en hem de situatie uitleggen, als die niks veranderd dan betaal je maar best...
    (Spreek uit ervaring, na 10 jaar dagelijks met zo'n toestanden geconfonteerd te worden als ruitewasser !)
    www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
      ruitewasser !)
      lastige situatie idd
      aloewel meneer doctoor met hetzelfde zit en het niet meer doet

Comment

Brief richten aan de procureur des Konings en hem de situatie uitleggen, als die niks veranderd dan betaal je maar best...
        (Spreek uit ervaring, na 10 jaar dagelijks met zo'n toestanden geconfonteerd te worden als ruitewasser !)
        adres?
        Last edited by IceBlue; 26/04/2007, 16:43.

Comment

zoeken op gemeente en Parket Proc des konings

Comment

Adres hangt er vanaf waar je zit, gewoon de boete afwachten met de overschrijving eraan, daar staat linksboven toch het adres van het kantoor van de Procureur ?
            www.perfectshine.be

Comment

Adres hangt er vanaf waar je zit, gewoon de boete afwachten met de overschrijving eraan, daar staat linksboven toch het adres van het kantoor van de Procureur ?
              Brief in stukken niet meer te vinden . Een paar dagen geleden een herinnenring gekregen. Kent er niemand de procureur persoonlijk?

Comment

ik heb gisteren een brief thuis gekregen met overschrijving van 12€ omdat ik geen ticketje liggen had.

datum inbreuk is van een 3tal maanden geleden in aalst, en diene brief komt van herentals of herent ofzo dacht ik.

wat moet ik nu doen?

kunnen ze ondertussen al reglementair uw adres opvragen of is dit nog steeds "illegaal"

Comment

Pff voor 12 € is het niet de moeite om wat moeilijk te doen .

Comment

Betalen!

Comment

Working...
                    X