Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Soepap: Ik heb nog een vraagje i.v.m met banden.
Is deze site betrouwbaar ? http://www.goca.be/banden/pvg_n.asp
Als ik daar mijn pvg nummer ingeef komt hij zeggen dat ik met 205/40/17 banden mag rondrijden. Standaard is het een 15''
Want als dat zo is laat ik mijn huidige 17'' er op staan voor de keuring voor verkoop.
Nope, niet 100% betrouwbaar. Je moet maar eens de standaard bandenmaat ingeven die op je gelijkvormigheidsattest staat, dan zul je zien dat die er eigenlijk ook niet mag opliggen (volgens die site )
zijn standlichten verplicht werkende lichten ??? ik heb er 1-tje kapot
er is nooit een verplichting om ze te voeren en ik zou vanmiddag naar de keuring willen gaan
zijn standlichten verplicht werkende lichten ??? ik heb er 1-tje kapot
er is nooit een verplichting om ze te voeren en ik zou vanmiddag naar de keuring willen gaan
waarom eigelijk, er is nooit een reglement dat zegt dat je ze moet aansteken
tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet
waarom eigelijk, er is nooit een reglement dat zegt dat je ze moet aansteken
tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet
Volgens mij moeten de standlichten altijd branden als de dim- (groot- of mist)lichten branden.
Voor standlichten die niet werken krijg je slechts een opmerking, ook voor voor-mistlichten.
Dimlichten, grootlichten en richtingaanwijzers die niet werken is rood
hoe zit het tegenwoordig met lichte vracht? nog steeds administratief, en pas keuren na inschrijving?
Nope, zoals een personenwagen. Eerst volledig keuren dan pas inschrijven. Zijn we pas ook weer achtergekomen toen we aan de keuring stonden voor een administratieve keuring .
Comment