Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuren voor verkoop?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Basspower Bekijk Berichten
    Nee, fout. Dat is zo een tijdje geweest, maar elke wagen krijgt nu terug bij een verkoop minstens een geldigheid van 1 jaar
    Ik heb het gisteren ook gezien bij mij (terug een volledig jaar)

Comment

Soepap, in welk keuringscentrum werk jij?
      Ik sta nogal regelmatig aan keuring en anders kom ik eens goeiedag zeggen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
        Soepap, in welk keuringscentrum werk jij?
        Ik sta nogal regelmatig aan keuring en anders kom ik eens goeiedag zeggen!
        Er staat in keuringscentra op een plakaatje dat fooien geven verboden is... het is maar dat je het weet he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk Berichten
          Soepap: Ik heb nog een vraagje i.v.m met banden.
          Is deze site betrouwbaar ? http://www.goca.be/banden/pvg_n.asp
          Als ik daar mijn pvg nummer ingeef komt hij zeggen dat ik met 205/40/17 banden mag rondrijden. Standaard is het een 15''
          Want als dat zo is laat ik mijn huidige 17'' er op staan voor de keuring voor verkoop.
          Nope, niet 100% betrouwbaar. Je moet maar eens de standaard bandenmaat ingeven die op je gelijkvormigheidsattest staat, dan zul je zien dat die er eigenlijk ook niet mag opliggen (volgens die site )

Comment

Hij is dus zonder probleem door de keuring geraakt !Die keuring is wel kostelijk ,59€ en dan nog 6€ voor de carpass !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
              Hij is dus zonder probleem door de keuring geraakt !Die keuring is wel kostelijk ,59€ en dan nog 6€ voor de carpass !
              Ik heb 59€ moeten betalen en daar was een Carpass bij

Zeker dat ze je geen Tuningrapport aangerekend hebben? Hebk ook voorgehad.

Comment

Personenauto benzine :€ 27,50
                Personenauto diesel :€ 33,50
                Toeslag 1e keuring: € 3,00
                Opstellen, valideren en afleveren van een aanvraag om inschrijving€ 3,00
                Toeslag tweedehandskeuring :€ 13,50
                Car-Pass :€ 6,00
                Tuning rapport : € 6,00

Comment

zijn standlichten verplicht werkende lichten ??? ik heb er 1-tje kapot
                  er is nooit een verplichting om ze te voeren en ik zou vanmiddag naar de keuring willen gaan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk Berichten
                    Ik heb 59€ moeten betalen en daar was een Carpass bij

Zeker dat ze je geen Tuningrapport aangerekend hebben? Hebk ook voorgehad.
                    als ik me niet vergis krijg je je carpass gratis als je minder dan 6 genoteerde tellerstanden hebt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      zijn standlichten verplicht werkende lichten ??? ik heb er 1-tje kapot
                      er is nooit een verplichting om ze te voeren en ik zou vanmiddag naar de keuring willen gaan
                      Standlichten zijn verplichte lichten voor auto's.

En ik neem aan dat ze moeten werken.

Comment

mersie, ik dacht al zoiet

ik ben ze net gaan laten vervangen : 1.5 euri bij vriesdonk
                        heb hen 2 gegeven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                          Standlichten zijn verplichte lichten voor auto's.
                          waarom eigelijk, er is nooit een reglement dat zegt dat je ze moet aansteken
                          tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            waarom eigelijk, er is nooit een reglement dat zegt dat je ze moet aansteken
                            tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet
                            Volgens mij moeten de standlichten altijd branden als de dim- (groot- of mist)lichten branden.

Comment

voor niet werkende standlichten zal je nooit afgekeurd worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                Volgens mij moeten de standlichten altijd branden als de dim- (groot- of mist)lichten branden.
                                en hoe zie je of je standlichten branden als je grootlichten branden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                  en hoe zie je of je standlichten branden als je grootlichten branden?
                                  das iets anders dan dat de regel er is

Comment

Voor standlichten die niet werken krijg je slechts een opmerking, ook voor voor-mistlichten.
                                    Dimlichten, grootlichten en richtingaanwijzers die niet werken is rood

Comment

wagen is vlekkeloss gekeurd, wel 2 keer mogen gaan vanwege onbegrijpelijk onbegrip

1e keer snuffelden ze gas in mijn gasdoos
                                      2e keer bleek dat uitlaatgas te zijn

Comment

hoe zit het tegenwoordig met lichte vracht? nog steeds administratief, en pas keuren na inschrijving?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                          hoe zit het tegenwoordig met lichte vracht? nog steeds administratief, en pas keuren na inschrijving?
                                          Nope, zoals een personenwagen. Eerst volledig keuren dan pas inschrijven. Zijn we pas ook weer achtergekomen toen we aan de keuring stonden voor een administratieve keuring .

Comment

Working...
                                          X