Oorspronkelijk geplaatst door Basspower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Keuren voor verkoop?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenSoepap, in welk keuringscentrum werk jij?
Ik sta nogal regelmatig aan keuring en anders kom ik eens goeiedag zeggen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenSoepap: Ik heb nog een vraagje i.v.m met banden.
Is deze site betrouwbaar ? http://www.goca.be/banden/pvg_n.asp
Als ik daar mijn pvg nummer ingeef komt hij zeggen dat ik met 205/40/17 banden mag rondrijden. Standaard is het een 15''
Want als dat zo is laat ik mijn huidige 17'' er op staan voor de keuring voor verkoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHij is dus zonder probleem door de keuring geraakt !Die keuring is wel kostelijk ,59€ en dan nog 6€ voor de carpass !
Zeker dat ze je geen Tuningrapport aangerekend hebben? Hebk ook voorgehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHij is dus zonder probleem door de keuring geraakt !Die keuring is wel kostelijk ,59€ en dan nog 6€ voor de carpass !Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenIk heb 59€ moeten betalen en daar was een Carpass bij
Zeker dat ze je geen Tuningrapport aangerekend hebben? Hebk ook voorgehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzijn standlichten verplicht werkende lichten ??? ik heb er 1-tje kapot
er is nooit een verplichting om ze te voeren en ik zou vanmiddag naar de keuring willen gaan
En ik neem aan dat ze moeten werken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenStandlichten zijn verplichte lichten voor auto's.
tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwaarom eigelijk, er is nooit een reglement dat zegt dat je ze moet aansteken
tenzij op slecht verlichte plaatsen om niemand tegen je kar te laten rijden zie ik het nut niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenVolgens mij moeten de standlichten altijd branden als de dim- (groot- of mist)lichten branden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenen hoe zie je of je standlichten branden als je grootlichten branden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenhoe zit het tegenwoordig met lichte vracht? nog steeds administratief, en pas keuren na inschrijving?
Comment
Comment