Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geeft niet direct met verkeersaggresie te maken... Maar Begin toch wel.

Vandaag was het uitstapje richting Rijsel met school. Dus trein vanuit Izegem richting Rijsel. Daar aan gekomen vertrekken we te voet richting een grote plein met fontein . Daar aan gekomen stond er politie en brandweer !

Bon , Ik zo : "Wat is er hier aan de hand" ! Dan zag ik opeens een dronken man rondlopen als een gek die kennelijk daar iets had mispeuterd precies wat zou ik niet weten !

Bon, Half uurtje later staat hij aan het fontein waar wij zaten een beetje te zeveren en plezier te maken ! En die kérèl komt zich daar zetten met een vuilnisZak en een zak vol met bier . Op zich dachten wij een zwerver Niet veel raars... Maar dan stak hij een jointje op.. En dronk hij zijn pintje uit... En dan begonnen de problemen ! Hij voelde zich nogal in zijn eigen wereldje en deed waar hij zin in had , Dus eerst en vooral zat hij doodleuk in dat fontein te plassen ! Iedereen zag het en wij "Ieeeeeeeeeeuw" En dan Zat hij een beetje van zijn tak te maken tegen een groepje jongeren van een andere school Dus daar had ik geen last van ! Dan kwam er iemand van onze klas op het idee om een flesje met water van dat fontein te vullen...En gingen dat dan gaan geven aan die kérèl... En hij dronk dat gewoon uit hé... Nie normaal... Maar er waren geen leerkrachten aanwezig ze zaten allemaal nog op café ofzo , Dus heel onze groep zat daar... En dan maakte ik een foto van hem...

"is die kérèl die in zijn haar zit..Met een flesje in de hand"

En hij zag dat ik een foto had gemaakt...En hij kwam naar mij toe ! Hij begon dan eerst een meisje uit te kafferen in het frans... Ik luisterde en zei tegen hem in het frans van : "Wat gaat het zijn hier kan je het maar halen tegen meisjes" (mij vader is een fransman daarmee) . Hij komt dan voor mij staan : en begint mij heel uit te kafferen voor alles en nog wat... ! Dan al de jongens van onze groep kwamen achter mij staan... Dus was het één tegen allen . Hij bleef mij maar uitkafferen... Ik vriendelijk gezegd : "Oui , deux heure , Moi je vais attendre" . Die kérèl stapt weg... Ik denk dat hij bang was van onze groep !

En dan begon het weer... Die kérèl zat daar een beetje met zijn P*nis uit zijn broek een beetje rond te zwaaien ! En hij deed dat voor een groepje meisjes . Enja het vriendin van mijn maat zat erbij Die erop af gevlogen en heeft hem gewoon aan de kant geduwd...!

Dan om 13.45 Zijn we door gegaan omdat we vrij in het stad mochten . Maar ik kwam terug om twee uur voor eens te zien naar die kérèl en raad eens waar die inzat

Dus Inhoud van dit verhaal... Eerst aggresie bij dat voorval in het begin ! En dan nog ruzie zoeken tegen een groep van maar 15à17 jarigen ! Kan ik dan goed begrijpen dat die geen werk heeft !

Comment

• Als je op een technische school zat hadden enkele medeleerlingen die zatlap al lang in die fontein gesmeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
        Als je op een technische school zat hadden enkele medeleerlingen die zatlap al lang in die fontein gesmeten
        dat moet daarom geen technische school zijn zenne, mijn klasje van vorig jaar had ook dat lef gehad denk ik en dat was ASO (wetenschappen wisk) Maar ja, bij ons zat er zo ne kerel die de Lo-leraar is had aangepakt en dan in madrid ne zatte die irritant deed in mekaar had gemept, raar geval dus

Comment

• @ VanDie

Ik had je nog zó gevraagd niet op 't forum te vermelden dat je Roughneck in Rijsel tegen 't lijf was gelopen !

*kijf*

Comment

Als je op een technische school zat hadden enkele medeleerlingen die zatlap al lang in die fontein gesmeten
            Wat een veralgemening...
            Maar 't is waar Afbreken die handel zeggen we altijd

Comment

En 't beroeps ging de bewegingen van die zatlap gewoon na-apen wss

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                @ VanDie

Ik had je nog zó gevraagd niet op 't forum te vermelden dat je Roughneck in Rijsel tegen 't lijf was gelopen !

*kijf*

sorry

Comment

Denk je ? We hadden al met ons groepje (drie belgen + twee turken) al meer dan spel gehad ! Had die ochtend nog gezegd tegen de "buitenlanders" , we gaan ons gedragen hé vandaag... Komen aan in Rijsel zit daar een fransman te kijken naar ons turkje die gast vliegt erop en slaat em heel in mekaar . Ik ezo "****" we zijn weer weg zu voor een dag !

En dan die ochtend nog ruzie gehad met een barman die drie pinten te veel had aangerekend ! Hier een prijslijst : leffe 4.50€ Affligem 3.40€ Heineken 3.00 € ... Dus dan maar voor de affligem gegaan !

Dan die middag voorval met die man en daarvoor hadden we ook al zijn kuren gezien , dan lachten we er nog mee..Maar die middag stond die gewoon met zijn p*nis voor onze neus te slingeren...Dan heb ik als enigste gereageerd ! ( Grote mond klein hartje die andere ) ! En achteraf allemaal zo mooi babbelen van " Ik ga er op slaan" Tsss en tijdens zitten ze in hun broek te doen... ! Mjah Ik wou er hem wel ingooien hoor...Maarja dat is zo voorstelbaar ! Heb gewoon een beetje dom zitten doen met hem Mits niemand frans kon en allemaal aan mij vroegen voor de vertaling.

vb: Hij zat een vriendin van mij te verwijten en ze had rost haar. Dus hij zei in het frans : Ge zijt één stuk miserie met je rost haar is je haar vanonder ook ezo ! Heb ik dan wijselijk niet vertaald voor haar

Heb dan hem helemaal beginnen te verwijten in het west-vlaoms . Hij stond daar " " En dan heb ik beginnen te ... ( mij belachelijk gemaakt dus , Mij een zorg want ik was de enigste die er iets van verstond van zijn gebrabbel en der durfde tegen te babbelen )

En eindverslag... De russen hebben allebei strafstudie met dat voorval in het station !

Comment

• Ge zijt uw relatine vergeten te pakken denk ik
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Ge zijt uw relatine vergeten te pakken denk ik

alex : tis rilatine

Comment

• Gisteren zelf agressie uitgelokt ... in een smal straatje bumperkleven en doen alsof ik links ga overteken...die voor mij staat op de rem (niet te bruusk) en ik rem ook. Die rijdt terug verder en ik doe mijn deur open...terug dicht en haal 'm terug in en kom terug te dicht naar zijn zin en die remt opnieuw en stapt uit . Ik doe gordel uit en deur open en laat hem afkomen en buiten wat waarschuwingen van "'t is hier smal en je kan hier niet inhalen" is het niet gekomen...
                        Was 1e keer dat ik een chauffeur zo ver dreef dat hij ging uitstappen maar zelf uitstappen doe ik niet, want dan benader je elkaar te dicht en is fysiek geweld aanlokkelijker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                          Gisteren zelf agressie uitgelokt ... in een smal straatje bumperkleven en doen alsof ik links ga overteken...die voor mij staat op de rem (niet te bruusk) en ik rem ook. Die rijdt terug verder en ik doe mijn deur open...terug dicht en haal 'm terug in en kom terug te dicht naar zijn zin en die remt opnieuw en stapt uit . Ik doe gordel uit en deur open en laat hem afkomen en buiten wat waarschuwingen van "'t is hier smal en je kan hier niet inhalen" is het niet gekomen...
                          Was 1e keer dat ik een chauffeur zo ver dreef dat hij ging uitstappen maar zelf uitstappen doe ik niet, want dan benader je elkaar te dicht en is fysiek geweld aanlokkelijker.
                          en heb je hem dan nog ingehaald?

Heb vandaag ook nog wel wat agressie gehad van taxi chauffeur, reed op de E314 en die komt erop in herent, ma smijt zich direct op het linkse baanvak vlak voor mijne neus, dus ik kon serieus in de remmen gaan voor mijnheer zijne E200CDI. Ik flash dus is met mijn lichten om teken te doen wat ne lompe kloot hij wel niet is en dan gaat hij uiteindelijk aan de kant en als ik naast hem kom begint hij weer te versnellen en proberen zich terug links voor me te smijten, toen heb ik mijn S-je eens de sporen gegeven en die boer ver achter me gelaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken
                            Gisteren zelf agressie uitgelokt ... in een smal straatje bumperkleven en doen alsof ik links ga overteken...die voor mij staat op de rem (niet te bruusk) en ik rem ook. Die rijdt terug verder en ik doe mijn deur open...terug dicht en haal 'm terug in en kom terug te dicht naar zijn zin en die remt opnieuw en stapt uit . Ik doe gordel uit en deur open en laat hem afkomen en buiten wat waarschuwingen van "'t is hier smal en je kan hier niet inhalen" is het niet gekomen...

Jij bent nogal een gezellige
                            Als ik die vent was, was ik zo traag gaan rijden dat gij daar een uur verloren had.

Comment

• Als je in een smal straatje tot twee maal toe bumperkleeft, dan vraag je er natuurlijk wel om. Ik zou op de rem gaan staan.
                              Ikzelf ga alleen bumperkleven als ik tegen een gezapig tempo rijd en er ineens nog snel iemand de weg komt opgereden en dan nog onder de maximumsnelheid gaat rijden. Zoiets beschouw ik als het ophouden, pesten van mensen. En het ergste van al is dan nog als ze 300 meter verder weer afslaan, zeker als ze bijna helemaal tot stilstand komen eer ze afdraaien. Daar krijg ik het dus van hé! Als ik naar links moet afslaan, dan zet ik mij al een beetje naar links, zodat andere weggebruikers mij eventueel rechts kunnen inhalen, maar sommige mensen zijn blijkbaar bang als ze tegen meer dan 15 km/h in een straat moeten afslaan.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een uur precies...zoveel heb ik niet misdaan hoor . Bumperkleven is voor mij niet gelijk aan 20 cm, maar enkele meters en eens de gezellige uithangen en doen of ik ga oversteken, wat trouwens onmogelijk is in dat straatje, ach vind ik gewoon wat "boereleute" maja

Comment

• 12345
                                  Last edited by ; 21/09/2006, 17:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                    vandaag heb ik ook weer wa meegemaakt.. tkwam feitelijk zowa van beiden kanten..
                                    kreed op de N9 van gent naar eeklo en ter hoogte van de kokorico kwam er een ford fiesta aangestormd achter mij, ik reed zowa 75 of zo, zij (ja zij, een vrouw dus) meer dan 90, ik versnel wa tegen 85-90, maar ipv voorbij te steken zit ze zowa te bumperkleven tot aan't volgende kruispunt, aan 'ter beke'
                                    maar 100m voor de brug rijdt er daar op de baan zo ne tractor tegen 40km/u, en net op de moment dat ik diene tractor wil inhalen steekt da mens mij voorbij tegen een dikke 120km/u, dus ik moest vol in de remmen of twas koekenbak met diene tractor...
                                    dan was't gewoon ffkes erover en ben ik er in volle vaart achter gereden, voorbijgestoken en remmen dichtgegooid.. en dan had ze het wel door ze..
                                    tjeezesn, het zijn gewoon gekken.. wie haalt het gewoon in zo'n hoofd om zo'n dingen te doen zonder enige aanleiding

k begrijp u wel maar ge vliegt er zelf achter om er tegen hoge snelheid voorbij te gaan (en zij reed al zo rap) en alles dich te gooien....was dan ook niet zonder gevaar he

Comment

• 12345
                                      Last edited by ; 21/09/2006, 17:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tazz
                                        mja, met alles dicht bedoel ik ook niet letterlijk gaan stilstaan, gewoon ffkes afremmen naar een acceptabele snelheid.. maar hoe zou ge zelf zijn..
                                        moest er iemand anders achter't stuur gezeten hebben dan lagen ik en diene tractor in de gracht ja..
                                        K zeg toch da ik het begrijp!!
                                        K zou ook ontploffen.
                                        Maar t kwam raar over he. Ge verwijt (terecht) da mens en dan uw reactie daarop...
                                        Ma wie zou nie t zelfde doen he...

Comment

• ik hoop nog steeds de meeste mensen niet hetzelfde doen
                                          sommigen hinderen immers ongewild, ze zijn ouder of hebben gewoon een trage diesel

Comment

Working...
                                          X