Geeft niet direct met verkeersaggresie te maken... Maar Begin toch wel.
Vandaag was het uitstapje richting Rijsel met school. Dus trein vanuit Izegem richting Rijsel. Daar aan gekomen vertrekken we te voet richting een grote plein met fontein . Daar aan gekomen stond er politie en brandweer !
Bon , Ik zo : "Wat is er hier aan de hand"
! Dan zag ik opeens een dronken man rondlopen als een gek die kennelijk daar iets had mispeuterd precies wat zou ik niet weten !
Bon, Half uurtje later staat hij aan het fontein waar wij zaten een beetje te zeveren en plezier te maken ! En die kérèl komt zich daar zetten met een vuilnisZak en een zak vol met bier . Op zich dachten wij een zwerver
Niet veel raars... Maar dan stak hij een jointje op.. En dronk hij zijn pintje uit... En dan begonnen de problemen ! Hij voelde zich nogal in zijn eigen wereldje en deed waar hij zin in had , Dus eerst en vooral zat hij doodleuk in dat fontein te plassen
! Iedereen zag het en wij "Ieeeeeeeeeeuw" En dan Zat hij een beetje van zijn tak te maken tegen een groepje jongeren van een andere school Dus daar had ik geen last van ! Dan kwam er iemand van onze klas op het idee om een flesje met water van dat fontein te vullen...En gingen dat dan gaan geven aan die kérèl... En hij dronk dat gewoon uit hé... Nie normaal... Maar er waren geen leerkrachten aanwezig ze zaten allemaal nog op café ofzo , Dus heel onze groep zat daar... En dan maakte ik een foto van hem...
"is die kérèl die in zijn haar zit..Met een flesje in de hand"
En hij zag dat ik een foto had gemaakt...En hij kwam naar mij toe
! Hij begon dan eerst een meisje uit te kafferen in het frans... Ik luisterde en zei tegen hem in het frans van : "Wat gaat het zijn hier kan je het maar halen tegen meisjes" (mij vader is een fransman daarmee) . Hij komt dan voor mij staan : en begint mij heel uit te kafferen voor alles en nog wat...
! Dan al de jongens van onze groep kwamen achter mij staan... Dus was het één tegen allen . Hij bleef mij maar uitkafferen... Ik vriendelijk gezegd : "Oui , deux heure , Moi je vais attendre" . Die kérèl stapt weg... Ik denk dat hij bang was van onze groep !
En dan begon het weer... Die kérèl zat daar een beetje met zijn P*nis uit zijn broek een beetje rond te zwaaien
! En hij deed dat voor een groepje meisjes . Enja het vriendin van mijn maat zat erbij
Die erop af gevlogen en heeft hem gewoon aan de kant geduwd...!
Dan om 13.45 Zijn we door gegaan omdat we vrij in het stad mochten . Maar ik kwam terug om twee uur voor eens te zien naar die kérèl en raad eens waar die inzat
Dus Inhoud van dit verhaal... Eerst aggresie bij dat voorval in het begin
! En dan nog ruzie zoeken tegen een groep van maar 15Ã 17 jarigen ! Kan ik dan goed begrijpen dat die geen werk heeft
!
Vandaag was het uitstapje richting Rijsel met school. Dus trein vanuit Izegem richting Rijsel. Daar aan gekomen vertrekken we te voet richting een grote plein met fontein . Daar aan gekomen stond er politie en brandweer !
Bon , Ik zo : "Wat is er hier aan de hand"

Bon, Half uurtje later staat hij aan het fontein waar wij zaten een beetje te zeveren en plezier te maken ! En die kérèl komt zich daar zetten met een vuilnisZak en een zak vol met bier . Op zich dachten wij een zwerver

"is die kérèl die in zijn haar zit..Met een flesje in de hand"
En hij zag dat ik een foto had gemaakt...En hij kwam naar mij toe

En dan begon het weer... Die kérèl zat daar een beetje met zijn P*nis uit zijn broek een beetje rond te zwaaien

Dan om 13.45 Zijn we door gegaan omdat we vrij in het stad mochten . Maar ik kwam terug om twee uur voor eens te zien naar die kérèl en raad eens waar die inzat

Dus Inhoud van dit verhaal... Eerst aggresie bij dat voorval in het begin

Comment