Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
dit jaar nog in kortrijk
ik was vanuit de doorniksewijk me ne maat richting kinepolis aant fietsen en rechts van ons staat er een autocar.
Plots rijdt die, zonder pinken, de straat op, en ik en mijn maat moeten uiteraard uitwijken en een stukje op het auto-rijvak gaan rijden, aangezien we niet meer op tijd konden stoppen met onze fietsen.
Die gast achter ons, zone stoeren johny in een witte camionette, begint zo te roepen van: zeg, zij gij jen leven moe misschien, debiel,...
En men maat zijn reactie: tuurlijk nie, anders waren we wel onder die bus gereden!
Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet
De chauffeur smijt 'm in achteruit en de Golf komt tot voor onze voordeur gereden. Wij dus direct naar binnen, op de avond voor een examen hadden we echt geen zin in problemen. Ze stappen alletwee uit, laten hun deuren openstaan, en komen wijdbeens en met veel show naar de voordeur gelopen (allemaal van glas, dus we konden goed volgen vanuit de keuken). Ze zijn blijven staan op zo'n 2 meter van de deur, wat felle gebaren makend ...
Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet
De chauffeur smijt 'm in achteruit en de Golf komt tot voor onze voordeur gereden. Wij dus direct naar binnen, op de avond voor een examen hadden we echt geen zin in problemen. Ze stappen alletwee uit, laten hun deuren openstaan, en komen wijdbeens en met veel show naar de voordeur gelopen (allemaal van glas, dus we konden goed volgen vanuit de keuken). Ze zijn blijven staan op zo'n 2 meter van de deur, wat felle gebaren makend ...
Neen, liever niet ... Toch niet als ik nog een halve cursus Duits moet doornemen en ik al op een niet te goed blaadje sta bij mijn prof (wegens twee keer ziek zijn op zijn tests nochtans niet met opzet gedaan ...) wil ik echt graag het examen meemaken morgen
Ik ben trouwens niet iemand die de problemen gaat opzoeken. Als ik zo'n situatie kan vermijden door twee stappen te verzetten, ga ik dat zeker doen, en niet de stoeren uithangen door er te blijven zitten
@ Japy: ja, nog drie examens
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Neen, liever niet ... Toch niet als ik nog een halve cursus Duits moet doornemen en ik al op een niet te goed blaadje sta bij mijn prof (wegens twee keer ziek zijn op zijn tests nochtans niet met opzet gedaan ...) wil ik echt graag het examen meemaken morgen
Ik ben trouwens niet iemand die de problemen gaat opzoeken. Als ik zo'n situatie kan vermijden door twee stappen te verzetten, ga ik dat zeker doen, en niet de stoeren uithangen door er te blijven zitten
@ Japy: ja, nog drie examens
je hangt de stoere niet uit hoor...
je bent in jouw land, op jouw grondgebied, en daar kunnen die zeker niet tussenkomen hoor
Comment