Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
    Waar je verduiveld lang mag wachten.
    Jep, richting Beitem
    Er zitten hier nogal veel mensen van de streek blijkbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
      Jep, richting Beitem
      Er zitten hier nogal veel mensen van de streek blijkbaar
      Pokke kruispunt idd Kruising meensesteenweg en de ring ! en er is één iets anders op die foto van béké als je richting roeselare gaat op de meensesteenweg dan kun naar rechts via een een klein wegje aan de zijkant

Comment

• ja, nu dajt zegt, ja
        en asje van beitem komt en de ring naar rechts opmoet ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
          ja, nu dajt zegt, ja
          en asje van beitem komt en de ring naar rechts opmoet ook
          Dat bedoelde ik dus !

Comment

• aja, kdacht daj bedoelde da da wegje zelf richting roeselare ging
            nu snap ik u dus

Comment

• Het grappigste dat ik ooit meegemaakt heb was met de fiets:

Wij rijden door stad met 2 naast elkaar (wat màg), plotst toetert een auto achter ons; wij gaan allemaal op één lijn rijden, en die man, met een oude mercedes, passeert mij en rijdt me bijna van mijn fiets, expres. Hij stapt uit, en zegt tegen mij: nu heb je niet veel gezang é... op u noten. Ik en mijn maten lagen daar plat van het lachen.

Comment

• ook ooit es zoiets meegemaakt

dit jaar nog in kortrijk
                ik was vanuit de doorniksewijk me ne maat richting kinepolis aant fietsen en rechts van ons staat er een autocar.
                Plots rijdt die, zonder pinken, de straat op, en ik en mijn maat moeten uiteraard uitwijken en een stukje op het auto-rijvak gaan rijden, aangezien we niet meer op tijd konden stoppen met onze fietsen.
                Die gast achter ons, zone stoeren johny in een witte camionette, begint zo te roepen van: zeg, zij gij jen leven moe misschien, debiel,...
                En men maat zijn reactie: tuurlijk nie, anders waren we wel onder die bus gereden!

Ik lag gewoon helemaal strijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                  Het grappigste dat ik ooit meegemaakt heb was met de fiets:

Wij rijden door stad met 2 naast elkaar (wat màg), plotst toetert een auto achter ons; wij gaan allemaal op één lijn rijden, en die man, met een oude mercedes, passeert mij en rijdt me bijna van mijn fiets, expres. Hij stapt uit, en zegt tegen mij: nu heb je niet veel gezang é... op u noten. Ik en mijn maten lagen daar plat van het lachen.
                  Of die keer met de boswachter in't Sterrebos Dat is nu al zo lang geleden, maar ik blíjf daar zoooooooo mee lachen
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet

't Was echt superplezant, tot plots een Golf II met gierende banden de hoek om komt gereden en erg zwaar optrekt. Blijkbaar waren zowel Dries als ik nogal aan't kijken naar de auto, want de chauffeur en zijn passagier (van 't Sergio Tacchini-type, met rechtopstaande witte petjes) keken vervaarlijk terug ... Nog geen 10 meter nadat ze ons gepasseerd zijn remt de bestuurder hard af, en hij stopt zijn auto ... Dries en ik kijken zo naar elkaar, en we staan recht, klaar om naar binnen te lopen, alhoewel we dus écht níks misdaan hadden, buiten gekeken naar de passerende Golf.

De chauffeur smijt 'm in achteruit en de Golf komt tot voor onze voordeur gereden. Wij dus direct naar binnen, op de avond voor een examen hadden we echt geen zin in problemen. Ze stappen alletwee uit, laten hun deuren openstaan, en komen wijdbeens en met veel show naar de voordeur gelopen (allemaal van glas, dus we konden goed volgen vanuit de keuken). Ze zijn blijven staan op zo'n 2 meter van de deur, wat felle gebaren makend ...

Ik vraag me écht af wat er ging gebeurd zijn als we niet zo verstandig geweest waren om naar binnen te lopen ... Ik ben direct na het voorval terug naar mijn kamer geweest om te gaan studeren (vlak boven de voordeur) en die Golf is nog twéé keer gepasseerd aan een onheilspellend traag tempo ...

Echt crééps die er vandaag de dag rondrijden in het verkeer, kom zo'n kerel maar eens tegen als ge alleen zijt 's nachts
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• De oplossing was zo simpel ze waren jaloers van uw golf !

Tjah zo'n mannen vermijd ik ook liever maarja... Je kan je moeilijk opsluiten é ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        shizzle
                        Don't worry, die types hebben ze hier ook, groot bakkes maar weinig actie
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet

't Was echt superplezant, tot plots een Golf II met gierende banden de hoek om komt gereden en erg zwaar optrekt. Blijkbaar waren zowel Dries als ik nogal aan't kijken naar de auto, want de chauffeur en zijn passagier (van 't Sergio Tacchini-type, met rechtopstaande witte petjes) keken vervaarlijk terug ... Nog geen 10 meter nadat ze ons gepasseerd zijn remt de bestuurder hard af, en hij stopt zijn auto ... Dries en ik kijken zo naar elkaar, en we staan recht, klaar om naar binnen te lopen, alhoewel we dus écht níks misdaan hadden, buiten gekeken naar de passerende Golf.

De chauffeur smijt 'm in achteruit en de Golf komt tot voor onze voordeur gereden. Wij dus direct naar binnen, op de avond voor een examen hadden we echt geen zin in problemen. Ze stappen alletwee uit, laten hun deuren openstaan, en komen wijdbeens en met veel show naar de voordeur gelopen (allemaal van glas, dus we konden goed volgen vanuit de keuken). Ze zijn blijven staan op zo'n 2 meter van de deur, wat felle gebaren makend ...

Ik vraag me écht af wat er ging gebeurd zijn als we niet zo verstandig geweest waren om naar binnen te lopen ... Ik ben direct na het voorval terug naar mijn kamer geweest om te gaan studeren (vlak boven de voordeur) en die Golf is nog twéé keer gepasseerd aan een onheilspellend traag tempo ...

Echt crééps die er vandaag de dag rondrijden in het verkeer, kom zo'n kerel maar eens tegen als ge alleen zijt 's nachts

was toch gewoon blijven zitten

Comment

Op't terras van ons kot is het dodelijk warm (volledig windstil), dus een kotgenoot en ik besloten om onze sandwiches vanavond op te eten op een stoeltje dat we aan de voordeur geplaatst hadden, zoals 't oud volk soms doet

Wow freaky, kheb da wel dikkels voor als ik is naar iets zit te kijken en sommige mensen nemen dat verkeerd op en kijken dan zo vies trug

offtopic: Zit jij nu nog in examens ???

Ik heb vandaag mijn uitslag gekregen, Uitgesteld met overdracht

Comment

...
                              Gewoon blijven zitten. 99% kans dat die niets doen. En die andere 1% hebben ze maar pech en een ferm blauw oog

Er zijn véél van die bruin lannen met een grote teut maar als het erop aankomt durven ze niks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                Gewoon blijven zitten. 99% kans dat die niets doen. En die andere 1% hebben ze maar pech en een ferm blauw oog

Er zijn véél van die bruin lannen met een grote teut maar als het erop aankomt durven ze niks

idd, volledig mee akkoord..

door het feit dat je wegging, heb je je onderdanig gesteld aan hen, en voelen ze zich superieur, omdat ze toen wisten dat je schrik had van hen..

Comment

Neen, liever niet ... Toch niet als ik nog een halve cursus Duits moet doornemen en ik al op een niet te goed blaadje sta bij mijn prof (wegens twee keer ziek zijn op zijn tests nochtans niet met opzet gedaan ...) wil ik echt graag het examen meemaken morgen

Ik ben trouwens niet iemand die de problemen gaat opzoeken. Als ik zo'n situatie kan vermijden door twee stappen te verzetten, ga ik dat zeker doen, en niet de stoeren uithangen door er te blijven zitten

@ Japy: ja, nog drie examens
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                                    idd, volledig mee akkoord..

door het feit dat je wegging, heb je je onderdanig gesteld aan hen, en voelen ze zich superieur, omdat ze toen wisten dat je schrik had van hen..
                                    Niet weglopen maar ernaartoe

Heb jij er dan al zovéél in elkaar geramd?
                                    Eerlijk gezegd ben ik bang van u. Een beetje toch

Comment

Neen, liever niet ... Toch niet als ik nog een halve cursus Duits moet doornemen en ik al op een niet te goed blaadje sta bij mijn prof (wegens twee keer ziek zijn op zijn tests nochtans niet met opzet gedaan ...) wil ik echt graag het examen meemaken morgen

Ik ben trouwens niet iemand die de problemen gaat opzoeken. Als ik zo'n situatie kan vermijden door twee stappen te verzetten, ga ik dat zeker doen, en niet de stoeren uithangen door er te blijven zitten

@ Japy: ja, nog drie examens

je hangt de stoere niet uit hoor...
                                      je bent in jouw land, op jouw grondgebied, en daar kunnen die zeker niet tussenkomen hoor

en zoals de Pé zei : die zullen je niks gedaan hebben

Comment

Niet weglopen maar ernaartoe

Heb jij er dan al zovéél in elkaar geramd?
                                        Eerlijk gezegd ben ik bang van u. Een beetje toch

ik ben ne brave kerel hoor

alleen ietwat stevig gebouwd, en dat durft de mensen soms wel afschrikken

en ook de nodige dosis assertiviteit he

Comment

• Begrijpelijke reactie dat je naar binnen gaat. Ik weet niet wat ik zou gedaan hebben. Mss net hetzelfde, mss blijven zitten. Als ik zou blijven zitten, zou ik die mannen wel nog wat meer dureven uitdagen. Ik ken mijzelf. Als ze zouden dreigen te slaan, en ik krijg het op mijn heupen, ik zou ze gewoon uitdagen. Dan zou ik wel een stap opzij zetten hoor. Ik sla eigenlijk niet snel. Alleen als zij op mij zouden slaan, zou ik het mss ook wel doen. Och ja. Mijn ervaring met dergelijke types leert mij dat die mannen zelfs na serieuze uitdaging alleen maar boos blijven kijken en u lastig vallen. Dan ben ik ook wel weg hoor.
                                          Niets van die mannen aantrekken. Ze zijn allicht gefrustreerd om één of andere reden.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X