Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verkeersagressie topic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ik vraag me af hoe truckers zich wakker houden tegen 90 in een mega-comfy-trekker beroepsernst zeker en die dan toch in de staart van de file knallen zijn waarschijnlijk aan het genieten van in de gloria, zoals jij bij 170
    Ik ben 50% vrachtwagenchauffeur (leveringen) en meestal is t zo druk op de baan dat je klaarwakker blijft,invoegende vrachtwagens, bompies die tegen 60kmu rijden op de E40, fietsers, enz Maar als t rustig is, bv e314 vanaf Aarschot en je met dan 60km autosnelweg doen gebeurd t wel is dat ik mijn raam open moet zetten van saaiheid, anders vallen bij mij de ogen snel toe. Die Polen, Hongaren zie je meestal slalomen op de vluchtstrook dan
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ik vraag me af hoe truckers zich wakker houden tegen 90 in een mega-comfy-trekker beroepsernst zeker
      en die dan toch in de staart van de file knallen zijn waarschijnlijk aan het genieten van in de gloria, zoals jij bij 170
      Het feit dat truckers in files blijven knallen is het beste bewijs dat aan 90 taffelen niet de aandacht bevordert.

      Comment


      • Uw rechter schoen uitdoen, het trillen van het gaspedaal houdt u alert, alhoewel tegenwoordig met die elektronische fly-by-wire gaspedalen er nog weinig trillingen zullen optreden vrees ik.

        Comment


        • En dan bij een noodstop met blote voeten remmen...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            Uw rechter schoen uitdoen, het trillen van het gaspedaal houdt u alert, alhoewel tegenwoordig met die elektronische fly-by-wire gaspedalen er nog weinig trillingen zullen optreden vrees ik.
            Drive-by-wire

            Alhoewel bij sommge laagvliegers ....
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Het feit dat truckers in files blijven knallen is het beste bewijs dat aan 90 taffelen niet de aandacht bevordert.
              Of een bewijs dat rij- en rusttijden respecteren toch belangrijk is.
              BMW 420dA : >>>

              Comment


              • Beweer je nu dat enkel truckers die de rij- en rusttijden niet respecteren achterop een file knallen?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                  sorry, maar daar val je toch in slaap van als je +1000km moet rijden tegen die 'snelheid'?

                  ik probeer altijd 'zo snel mogelijk' veilig ter plaatse te geraken zodat het verlof kan beginnen...ik rijd ook altijd 's nachts zodat je kan doorrijden...

                  vorige zomer naar Le Cap d'Agde gereden, een 1100km, vrijdag rond 23u30u vertrokken, zaterdag om een uur of half 8 aangekomen...meestal rustig aan 150-160 CC gereden, behalve aan de flitsers. Als ik een snellere 'haas' had, dan ging het soms richting 170-180..ik probeer namelijk altijd een 'haas' te vinden om op veilige afstand te kunnen volgen zodat ik tijdig in de remmen kan gaan als mijn voorganger geflitst wordt dankzij deze 'techniek' nog nooit een boete gehad

                  onderweg zijn we 1x gestopt in Luxemburg om te tanken + toiletbezoek en toen het licht begon te worden ook nog gestopt in Frankrijk om te tanken, eten en toiletbezoek. Ik stop altijd bij de overgang tussen licht/donker want dit zijn 'kwade' momenten.
                  Tijdens de rit stond de laptop ook opgesteld voor de vriendin zodat ze naar 'in de gloria', 'het eiland' etc kon kijken zodat ik ook nog kon mee genieten

                  Om 8u30 stond de tent terwijl de vriendin al naar de bakkerij was geweest voor het ontbijt en de vakantie kon beginnen na een ontspannende rit
                  Ieder zijn ding, en dat respecteer ik, maar ik ben het helemaal niét akkoord met je stelling.

                  Voor mij begint de reis ten eerste de avond voor ik vertrek, wanneer ik de wagen aan't inladen ben, de DVD-speler voor de dochter klaarhang, een paar leuke cd's klaarmaak en de wagen ga voltanken.

                  Ten tweede kan het mij echt niet schelen hoe lang ik over een bepaalde rit doe als ik op vakantie ga. Vorige keer dat ik naar het Zuiden van Frankrijk gegaan ben, ben ik elke 150 km gestopt. Soms om te eten/toiletbezoek te doen, soms gewoon om een sigaret te roken (ik rookte toen nog), soms gewoon om de benen eens te strekken en eens rond te wandelen. Ik geniet van dat cruisen, lekker rustig naar de bestemming rijden want de vakantie is toch al bezig. En als we zin hebben, rijden we gewoon van de autostrade af om een terraske te gaan doen ofzo.

                  En ja, door het eenvoudige feit dat ik regelmatig stop (dan mag je afgeleid zijn, je staat stil!), rij ik met volle aandacht. Als de dochter vanachter aandacht nodig heeft, is het aan mijn vrouw om haar daarmee bezig te houden als ik rij, en dat weet ze.

                  Vorige keer heb ik over 1200 km meer dan 14 uur gereden. Ik reed meestal 115 km/h - 120 km/h en minder natuurlijk als de limiet lager was.

                  Stel nu dat ik 150 km/h ga rijden, wat win je daarbij (realistisch gezien)? Een uur of drie sneller ter plaatse? En ongetwijfeld meer brandstof kwijt + de kans om geflitst te worden, aan de kant gezet te worden en al een deel van uw 'winst' kwijt te zijn.

                  Sorry, da's voor mij geen vakantie als ik zo moet rijden. Dan ga ik wel met het vliegtuig of de trein.
                  Last edited by timothy; 05/12/2012, 10:39.
                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                  '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                    Ieder zijn ding, en dat respecteer ik, maar ik ben het helemaal niét akkoord met je stelling.

                    Voor mij begint de reis ten eerste de avond voor ik vertrek, wanneer ik de wagen aan't inladen ben, de DVD-speler voor de dochter klaarhang, een paar leuke cd's klaarmaak en de wagen ga voltanken.

                    Ten tweede kan het mij echt niet schelen hoe lang ik over een bepaalde rit doe als ik op vakantie ga. Vorige keer dat ik naar het Zuiden van Frankrijk gegaan ben, ben ik elke 150 km gestopt. Soms om te eten/toiletbezoek te doen, soms gewoon om een sigaret te roken (ik rookte toen nog), soms gewoon om de benen eens te strekken en eens rond te wandelen. Ik geniet van dat cruisen, lekker rustig naar de bestemming rijden want de vakantie is toch al bezig. En als we zin hebben, rijden we gewoon van de autostrade af om een terraske te gaan doen ofzo.

                    En ja, door het eenvoudige feit dat ik regelmatig stop (dan mag je afgeleid zijn, je staat stil!), rij ik met volle aandacht. Als de dochter vanachter aandacht nodig heeft, is het aan mijn vrouw om haar daarmee bezig te houden als ik rij, en dat weet ze.

                    Vorige keer heb ik over 1200 km meer dan 14 uur gereden. Ik reed meestal 115 km/h - 120 km/h en minder natuurlijk als de limiet lager was.

                    Stel nu dat ik 150 km/h ga rijden, wat win je daarbij (realistisch gezien)? Een uur of drie sneller ter plaatse? En ongetwijfeld meer brandstof kwijt + de kans om geflitst te worden, aan de kant gezet te worden en al een deel van uw 'winst' kwijt te zijn.

                    Sorry, da's voor mij geen vakantie als ik zo moet rijden. Dan ga ik wel met het vliegtuig of de trein.

                    inderdaad ieder z'n ding

                    ik heb die 1100 km op een 8 uur gedaan dus dat is een 5.5u 'winst' op 1200 km
                    voor mij begint de vakantie pas als ik op het strand lig

                    Ik word niet geflitst omdat ik extra goed oplet en meestal een even snelle wagen volg op een afstand..dit houdt mij zeer alert!
                    Maar ik heb natuurlijk ook geen kinderen dus wij moeten naar niets zien! ivm benzine enzo, daar hou je toch geen rekening mee?? Dan kan je beter thuisblijven vind ik. Hoeveel zou dat besparen op die 1100km? 30 euro? bij thuiskomst had ik een verbruik van een goede 7l diesel over een 3000 km, want ter plaatse hebben we ook nog wat rondgereden.

                    Maar tegen 115 naar ginder rijden met een wagen die makkelijk de toegelaten 130 kan rijden, is eigenlijk het hinderen van andere bestuurders vind ik. Toen ik vroeger met mijn ouders naar Spanje reed met de caravan, dan reed mijn vader altijd 120-125...maar als je dan op een 2vak baan zo'n tragere bestuurder moest voorsteken, kon dit wel ff duren zodat er een kleine opstopping ontstond, zeker als de wagen die we inhaalden een beetje begon te versnellen omdat hij het niet kon hebben dat een caravan hem voorbij stak!

                    ivm op reis gaan met het vliegtuig, als je rekent vanaf je thuis vertrekt tot je in je hotelkamer bent, dan ben je ook al snel een 6tal uur onderweg naar pakweg Barcelona

                    en het gaat mij niet om de tijdswinst die ik maak, het gaat om het 'plezier' van het rijden dan...ik rijd altijd de snelheid die veilig kan gereden worden, ook hier in België...en dat heeft niets met tijd te maken want ik ben meestal 10 tot 20 minuten te vroeg overal terwijl ik ruim op tijd vertrek...

                    slechts 1x werd ik op het laatste moment 'uitgenodigd' om deel te nemen aan een evenement in Oostende...ik was toen op een klein uur in Oostende vanaf Mechelen-Zuid...en dit was de enige keer dat ik echt heb moeten 'vlammen' om ergens op tijd te zijn...

                    ik speel al enkele jaren basketbal en heb wedstrijden in het hele land van Oostende tot Verviers, Ieper tot Bergen etc dus ik doe wel wat kilometers hiervoor, steeds op dezelfde wijze, goed op tijd vertrekken, rijden wat je kan rijden, kijken in bermen en op bruggen etc naar flitsers,...en nog nooit een (bijna)ongeluk gehad + boetes gekregen
                    heb 6jaar in Oost-Vlaanderen gespeeld dus dat was 4x per week over de Antwerpse ring moeten rijden waar de kans groot is dat je geflitst wordt op de uren dat ik daar moest passeren...maar je weet na een tijdje al wel waar ze soms staan en waar ze zeker niet kunnen staan

                    mijn zus rijdt ook goed door maar zij kijkt niet goed uit, resultaat is regelmatig een boete...dus afgelopen week alleen al een boete van 161 en 153 toegestuurd gekregen...


                    met de kever is het natuurlijk helemaal anders...dan rijd ik ook rustig tegen 110 op de snelweg, genietend van het geluid achteraan ook wel omdat ik maar 25pk heb dus topsnelheid is iets van een 125

                    mijn vorige kever had iets van een 40pk dus daar kon je makkelijk aan 120 cruisen...

                    vorig jaar een meeting in Hannover gedaan, was 500km enkel, toen zijn we een dikke 6uur onderweg geweest met 2 stops onderweg

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                      inderdaad ieder z'n ding

                      ik heb die 1100 km op een 8 uur gedaan dus dat is een 5.5u 'winst' op 1200 km
                      voor mij begint de vakantie pas als ik op het strand lig

                      Ik word niet geflitst omdat ik extra goed oplet en meestal een even snelle wagen volg op een afstand..dit houdt mij zeer alert!
                      Maar ik heb natuurlijk ook geen kinderen dus wij moeten naar niets zien! ivm benzine enzo, daar hou je toch geen rekening mee?? Dan kan je beter thuisblijven vind ik. Hoeveel zou dat besparen op die 1100km? 30 euro? bij thuiskomst had ik een verbruik van een goede 7l diesel over een 3000 km, want ter plaatse hebben we ook nog wat rondgereden.

                      Maar tegen 115 naar ginder rijden met een wagen die makkelijk de toegelaten 130 kan rijden, is eigenlijk het hinderen van andere bestuurders vind ik. Toen ik vroeger met mijn ouders naar Spanje reed met de caravan, dan reed mijn vader altijd 120-125...maar als je dan op een 2vak baan zo'n tragere bestuurder moest voorsteken, kon dit wel ff duren zodat er een kleine opstopping ontstond, zeker als de wagen die we inhaalden een beetje begon te versnellen omdat hij het niet kon hebben dat een caravan hem voorbij stak!

                      ivm op reis gaan met het vliegtuig, als je rekent vanaf je thuis vertrekt tot je in je hotelkamer bent, dan ben je ook al snel een 6tal uur onderweg naar pakweg Barcelona

                      en het gaat mij niet om de tijdswinst die ik maak, het gaat om het 'plezier' van het rijden dan...ik rijd altijd de snelheid die veilig kan gereden worden, ook hier in België...en dat heeft niets met tijd te maken want ik ben meestal 10 tot 20 minuten te vroeg overal terwijl ik ruim op tijd vertrek...

                      slechts 1x werd ik op het laatste moment 'uitgenodigd' om deel te nemen aan een evenement in Oostende...ik was toen op een klein uur in Oostende vanaf Mechelen-Zuid...en dit was de enige keer dat ik echt heb moeten 'vlammen' om ergens op tijd te zijn...

                      ik speel al enkele jaren basketbal en heb wedstrijden in het hele land van Oostende tot Verviers, Ieper tot Bergen etc dus ik doe wel wat kilometers hiervoor, steeds op dezelfde wijze, goed op tijd vertrekken, rijden wat je kan rijden, kijken in bermen en op bruggen etc naar flitsers,...en nog nooit een (bijna)ongeluk gehad + boetes gekregen
                      heb 6jaar in Oost-Vlaanderen gespeeld dus dat was 4x per week over de Antwerpse ring moeten rijden waar de kans groot is dat je geflitst wordt op de uren dat ik daar moest passeren...maar je weet na een tijdje al wel waar ze soms staan en waar ze zeker niet kunnen staan

                      mijn zus rijdt ook goed door maar zij kijkt niet goed uit, resultaat is regelmatig een boete...dus afgelopen week alleen al een boete van 161 en 153 toegestuurd gekregen...


                      met de kever is het natuurlijk helemaal anders...dan rijd ik ook rustig tegen 110 op de snelweg, genietend van het geluid achteraan ook wel omdat ik maar 25pk heb dus topsnelheid is iets van een 125

                      mijn vorige kever had iets van een 40pk dus daar kon je makkelijk aan 120 cruisen...

                      vorig jaar een meeting in Hannover gedaan, was 500km enkel, toen zijn we een dikke 6uur onderweg geweest met 2 stops onderweg
                      Bijna volledig akkoord hoor, ik heb niets tegen snel rijden Heb het met de BMW in Duitsland zelf nog gedaan, maar als ik een halfuurtje doorgevlamd had (200+ waar mogelijk) heb ik altijd het gevoel enorm vermoeid te zijn. Bovendien heb ik de indruk dat je blik op de weg enorm nauw is dan, beetje tunnelvisie als het ware.

                      Het enige waar ik niet mee akkoord ben, is het hinderen van mensen omdat je trager aan het rijden bent. Op banen met meer dan 2 vakken is er sowieso bijna nooit een issue, en op banen met maar twee rijstroken hanteer ik een principe van hoffelijkheid: als ik een auto zie aankomen die merkbaar sneller is, dan ga ik, afhankelijk van de situatie/mogelijkheden ofwel gas bijgeven zodat die auto zijn snelheid niet moet aanpassen en door kan, ofwel los ik zelf mijn gas en wacht tot er niets achteropkomend is om het inhaalmanoeuvre in te zetten. En dat lukt alleen maar omdat ik zeer aandachtig rij, en omdat ik me ervan bewust ben dat die spiegels er voor iets aanhangen!

                      Naar het zuiden rijden (toch zeker buiten het seizoen, zoals ik doe) is ook anders dan tijdens de spits op de E40 rijden. Je kan soms ettelijke kilometers op het rechtervak blijven, en als er dan een eind voor je een vrachtwagen opduikt, is het perfect mogelijk te plannen wat je kan doen om het andere verkeer niet te hinderen (bvb: één vrachtwagen = wachten tot er geen verkeer aankomt en rustig inhalen terwijl je je snelheid blijft behouden, meerdere vrachtwagens na mekaar = versnellen om zo snel mogelijk (binnen legale limieten) het treintje in te halen).

                      Alléz, my €0,02
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

                      '19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                        Het feit dat truckers in files blijven knallen is het beste bewijs dat aan 90 taffelen niet de aandacht bevordert.
                        alsof 120, of zelfs 140 in een hoge cabine niet slaapverwekkend zou kunnen zijn

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          alsof 120, of zelfs 140 in een hoge cabine niet slaapverwekkend zou kunnen zijn
                          Aangezien ik aan 120 meer bewegingen moet doen dan aan 90, en aan 160 nog meer, vermoed ik dat het wel zou schelen moest zo een trucker niet 8 uur per dag op dezelfde achterkant van zijn voorligger moeten staren.

                          Comment


                          • En toch nog pitsen.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Aangezien ik aan 120 meer bewegingen moet doen dan aan 90, en aan 160 nog meer, vermoed ik dat het wel zou schelen moest zo een trucker niet 8 uur per dag op dezelfde achterkant van zijn voorligger moeten staren.
                              ik heb de begrenzer nog weten invoeren, jij ook wel zeker...zal intussen vast wel een studie zijn waarin het de europesche verkeersveiligheid verhoogt
                              al ben ik eerder nog pro amerikaans systeem, iedereen even snel

                              Comment


                              • In de onze steekt nog geen begrenzer en moet je je voet goed in t oog houden, voor je t weet rijd je 100kmu, met hoge boetes als gevolg. De topsnelheid is 130kmu, nog nooit getest, wel al eens perongeluk de 105 aangetikt. 90 kmu is idd snel genoeg, zeker op de Belgische wegen.
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  ik vraag me af hoe truckers zich wakker houden tegen 90 in een mega-comfy-trekker beroepsernst zeker
                                  en die dan toch in de staart van de file knallen zijn waarschijnlijk aan het genieten van in de gloria, zoals jij bij 170
                                  Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                  Ik ben 50% vrachtwagenchauffeur (leveringen) en meestal is t zo druk op de baan dat je klaarwakker blijft,invoegende vrachtwagens, bompies die tegen 60kmu rijden op de E40, fietsers, enz Maar als t rustig is, bv e314 vanaf Aarschot en je met dan 60km autosnelweg doen gebeurd t wel is dat ik mijn raam open moet zetten van saaiheid, anders vallen bij mij de ogen snel toe. Die Polen, Hongaren zie je meestal slalomen op de vluchtstrook dan
                                  Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Het feit dat truckers in files blijven knallen is het beste bewijs dat aan 90 taffelen niet de aandacht bevordert.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                  Of een bewijs dat rij- en rusttijden respecteren toch belangrijk is.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Beweer je nu dat enkel truckers die de rij- en rusttijden niet respecteren achterop een file knallen?
                                  Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  alsof 120, of zelfs 140 in een hoge cabine niet slaapverwekkend zou kunnen zijn
                                  Zo is dat, toch zou ik geen trucker wil zijn, want dat gaat toch echt niet vooruit.
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                    Op de A2 van Amsterdam naar Utrecht is er trajectcontrole aan 100 km/u. Uitgelezen kans om wat te facebooken.

                                    Het helpt dus wel!!!

                                    Gisteren ook nog eens langs daar van Schiphol terug gekomen, midden in de spits want het was 17:00h toen we daar vertrokken. Tussen Vinkeveen en Everdingen is het echt aandoenlijk om te zien dat iedereen zich daar aan de limiet houdt. Net een kudde schapen die zich collectief verplaatsen. Km's aan een stuk zie je daar geen één die op zijn rem moet gaan staan, met als gevolg, geen wave-bewegingen. Laat maar komen Hilde...
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      En toch nog pitsen.

                                      schoon beweging

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                        En toch nog pitsen.
                                        Bij mij komt zo eene d'r dus niet tussen he.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Bij mij komt zo eene d'r dus niet tussen he.
                                          Makkelijker gezegd dan gedaan : diene chauffeur die wordt ingehaald langs rechts hield waarschijnlijk de linkerzijde in het oog ....want daar kwam er ne rode over de "muur" gereden

                                          Als die dus rechts "afsluit" , kan er zo een andere naast hem komen staan aan de linkerkant....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X